Πόσο κόκκινη είναι η VW;

Πόσο κόκκινη είναι η VW;

Πόσο κόκκινη είναι η VW;

26.963 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2015)

Είναι πράγματι η πιο κόκκινη μάρκα ή πληρώνει το πρόβλημα του Polo Diesel;

Όταν δημοσιεύτηκε η έρευνα του Autocheck, αυτό που τράβηξε περισσότερο την προσοχή, ήταν η τελευταία θέση της VW. Οι αναγνώστες εύστοχα σχολίασαν: 
-"Μια έρευνα καταγράφει την γνώμη του κοινού μια συγκεκριμένη στιγμή και έτσι η VW πληρώνει τους κακούς χειρισμούς που έγιναν στο θέμα του Polo diesel"
-"Βρήκαν όμως και την ευκαιρία να βγάλουν το άχτι τους και για τις γενιές των κινητήρων που καίνε λάδι και για τα προβλήματα με τα ηλεκτρικά που τους ταλαιπωρούν για χρόνια"
-"Skoda και Seat έχουν καλύτερες βαθμολογίες. Αλλο να πληρώνεις 70 ευρώ για τακάκια, άλλο να πληρώνεις 270 ευρώ. Ειδικά όταν ξέρεις οτι πρόκειται για τα ίδια τακάκια"
Στην πραγματικότητα όμως η VW πληρώνει την κρίση. Τώρα πλέον δεν αγοράζουμε καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια. Όλοι κρατάμε τα αυτοκίνητα για πολύ περισσότερα χρόνια. Αυτοκίνητα 10 και 15 ετών πωλούνταν σαν μεταχειρισμένα εκτός Ελλάδος, πριν την κρίση. Τώρα είναι τα καθημερινά μας αυτοκίνητα. Έτσι στην έρευνα αυτή καταγράφονται προβλήματα που δεν γνωρίζαμε τα προηγούμενα χρόνια. Από ότι φαίνεται, τα VW, όσο trendy και αν είναι, στα νεανικά τους χρόνια - που κατά την γνώμη μου είναι - τόσο κακά γεράματα κάνουν. 
  Την όλη κατάσταση όμως επιβαρύνουν και οι κακοί χειρισμοί στο θέμα του Polo diesel.Το εργοστάσιο βγήκε και δήλωσε ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα και ζητάει χρόνο για να βρει λύση. 
-Τι θα γίνει όμως με τους 1500 που έχουν ήδη αγοράσει; Αν κρίνουμε από την μέχρι τώρα πρακτική της, η VW δεν θα κάνει ανάκληση. Μόλις βρει την λύση το εργοστάσιο, σε κάποιο από τα επόμενα service, οι κάτοχοι θα φύγουν με ένα Polo που δεν θα σβήνει στις χαμηλές.Και αυτοί που πάνε τώρα να αγοράσουν? Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, ξέρουν οτι όλα τα άλλα αυτοκίνητα και ειδικά τα diesel, δεν σβήνουν στις χαμηλές. Ξέρουν οτι μόνο o νέος κινητήρας του Polo σβήνει. Ξέρουν και οτι μια ΜΗ εγκεκριμένη μετατροπή, σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση και μεγαλύτερες φθορές για τον κινητήρα.
Όταν λοιπόν πάνε να κάνουν test drive για να δουν και οι ίδιοι, αν είναι τελικά, πράγματι μεγάλο το πρόβλημα ή οχι και ακούνε τον πωλητή να τους λέει (γεμάτος άγχος) ότι ξέρετε, στην 2α θέλει λίγο γκαζάκι, όπως όλα τα diesel ή ακόμα χειρότερα βρίσκονται μπροστά σε ένα Polo που δεν σβήνει, γιατί έχει υποστεί μια ΜΗ εγκεκριμένη μετατροπή στην Ελλάδα, δεν χαίρονται ιδιαίτερα. Όταν σε δουλεύουν πριν αγοράσεις, σκέψου τι θα γίνει μετά', λέει ένας αναγνώστης.
Νομίζω οτι αυτοί που πάνε τώρα να αγοράσουν, επειδή ξέρουν το πρόβλημα και παρ' όλα αυτά πάνε για test drive, πάνε επειδή τους αρέσει η μάρκα και είναι προτιμότερο να αντιμετωπίζονται όπως τους αξίζει: 'Ξέρετε το αυτοκίνητο είναι μεν σούπερ-ντούπερ, αλλά έχει αυτή την ιδιομορφία, που το εργοστάσιο αργά ή γρήγορα θα διορθώσει.
Εγώ πιστεύω ότι μια τέτοια αντιμετώπιση θα έδειχνε στον μελλοντικό αγοραστή ότι έχει μπροστά του ανθρώπους, που μπορεί να εμπιστευτεί.Α, και θα οδηγούσε και σε μερικά πράσινα σχόλια.
Διαβάστε επίσης: 
Εσείς τι λέτε;
Πέτρος Τριανταφύλλης 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL