Η νέα GLA φορά το νεότερης γενιάς, αλουμινένιο και με άμεσο ψεκασμό, 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes με απόδοση 156 ίππων.

Η νέα GLA φορά το νεότερης γενιάς, αλουμινένιο και με άμεσο ψεκασμό, 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes με απόδοση 156 ίππων.

Πότε άλλοτε αγόραζες SUV στα 1.600 κ.εκ και με κατανάλωση μικρού;

6.115 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2014)

Μπορεί να λέμε πως τα μικρά μοντέλα πουλάνε καλύτερα από ποτέ, ποια είναι όμως η κατηγορία που περνάει την καλύτερη φάση της ιστορία της, ειδικά για την Ελλάδα;

Σκέψου ένα SUV. Δυνατό, ροπάτο, ευρύχωρο και ψηλό. Σκέψου τώρα το ίδιο SUV σχεδόν με ότι σηματάκι θέλεις, premium ή όχι. Και τώρα σκέψου το SUV αυτό να καίει όσο ένα μικρό αυτοκίνητο, να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ενός μικρομεσαίου και να μην είναι 2.000 κυβικά. 
Και το καλύτερο; Δε μιλάμε για ένα SUV αλλά για τα περισσότερα, αν όχι όλα. Τα SUV σήμερα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά που ήξερες μερικά μόλις χρόνια πριν. Σαφώς είναι λιγότερο χωμάτινα, έχουν την τετρακίνηση στον προαιρετικό εξοπλισμό, και δεν είναι όσο ψηλά ήταν τα εκτός δρόμου οχήματα. 
Όταν όμως Mercedes και BMW λανσάρουν τα μοντέλα τους με 1.600άρηδες τούρμπο κινητήρες, ενώ η Audi είναι στα 1,4 με το Q3, η δυσκολία να «ανεβείς» κατηγορία δεν έχει να κάνει σίγουρα με την κατανάλωση και την εφορία, τομείς που παραδοσιακά «απασχολούσαν» την αγορά SUV.  Δεδομένης τώρα της απελευθέρωσης του ντίζελ συγχρόνως με την υιοθέτηση πολλών κατασκευαστών μοτέρ χαμηλού κυβισμού και σε αυτό το καύσιμο (όπως η Honda), το πράγμα ανοίγει προς όλες τις κατευθύνσεις. 
Σήμερα μπορείς να αγοράσεις το απόλυτο best seller της κατηγορίας με μοτέρ 1,2 λίτρων. Πότε άλλοτε υπήρχε τέτοια δυνατότητα; Μιλάμε για το νέο Nissan Qashqai με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα του ομίλου που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση από τον απερχόμενο 1.600άρη ατμοσφαιρικό. Στα ίδια κυβικά, πάλι, η Nissan προσφέρει το ντίζελ μοτέρ της που στέκεται στα επίπεδα απόδοσης του προηγούμενου δίλιτρου βενζινοκινητήρα. 
Την ίδια στιγμή η κατηγορία έχει κατεβεί τιμολογιακά σε επίπεδα μικρομεσαίου, χάρη και στο χαμηλότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης ελέω χαμηλού κυβισμού. Με τέτοια δεδομένα, λοιπόν, δεν είναι αυτή η «χρυσή» εποχή των SUV; Δεν είναι σήμερα η καλύτερη περίοδος για να αγοράσει κανείς το αυτοκίνητο που κατ εξοχήν ταιριάζει καλύτερα από κάθε άλλο στους ελληνικούς δρόμους; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw