Ένα χρόνο πριν νικητής ήταν ο Lewis Hamilton στο GP Ρωσίας. Τι θα συμβεί αυτή τη φορά;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα χρόνο πριν νικητής ήταν ο Lewis Hamilton στο GP Ρωσίας. Τι θα συμβεί αυτή τη φορά;

Προεπισκόπηση GP Ρωσίας

1.972 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2016)

Συγκεντρώσαμε για εσάς πληροφορίες, φήμες και στοιχεία τα οποία αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του Ρώσικου GP.

Για τέταρτη φορά φέτος σε ισάριθμους αγώνες επιλέχθηκαν η μέση, η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα για το αγωνιστικό τριήμερο. Το Ρώσικο Grand Prix στο Σότσι διεξάγεται για τρίτη χρονιά και πρόκειται για μια τεχνική πίστα, με μεγάλες εναλλαγές και πολύ λεία επιφάνεια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλή φθορά των ελαστικών αλλά και μειωμένη πτώση στην απόδοσή τους λόγω τοπικής υπερθέρμανσης. 
Παρόλο που η διαδρομή έχει στρωθεί πριν τρία χρόνια, η άσφαλτος ακόμη μορφοποιείται οπότε μπορεί να υπάρχουν διαφοροποιήσεις, ενώ με τη φθορά και την πτώση στην απόδοση, να βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα δεν αναμένεται μεγάλος αριθμός pit stop. Οι καιρικές συνθήκες είναι συνήθως ήπιες στο ρώσικο GP και τηρουμένων των αναλογιών, η πτώση στην απόδοση των ελαστικών δεν θα είναι μεγάλη. H πιο απαιτητική στροφή είναι η 3, μια παρατεταμένη αριστερή με πολλές κορυφές που θυμίζει την στροφή 8 της Κωνσταντινούπολης. Περίπου τα 1,7 χλμ. από τα 5,8 χλμ. του γύρου, είναι δημόσιοι δρόμοι ανοιχτοί στην κυκλοφορία, ωστόσο το κράτημα στην πίστα αναμένεται να βελτιωθεί πολύ κατά τη διάρκεια του τριημέρου, καθώς η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά. 
Οι τρεις επιλεγμένες γόμες:
  • Λευκή μέση: Σχεδιασμένη για να αποδίδει καλύτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες θυσιάζει μέρος της απόδοσης για μεγαλύτερη αντοχή. 
  • Κίτρινη, μαλακή: έπαιξε κομβικό ρόλο στη νίκη του Rosberg στην Κίνα καθώς ξεκίνησε τον αγώνα με αυτή τη γόμα.
  • Κόκκινη, πολύ μαλακή: Διαθέτει σημαντικό πλεονέκτημα απόδοσης που την καθιστά ιδανική για τις κατατακτήριες δοκιμές. 
Τι συνέβη ένα χρόνο πριν:
  • Νικητής ήταν ο Lewis Hamilton με μια αλλαγή ελαστικών (ξεκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 32ο γύρο).
  • Από όσους ακολούθησαν εναλλακτική στρατηγική πιο ψηλά τερμάτισε ο Perez στην τρίτη θέση με μια στάση, αλλά εκμεταλλεύτηκε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, για να βγάλει την πολύ μαλακή γόμα, στον 12ο γύρο και μετά έκανε 41 γύρους με τη μαλακή. 
  • Πρακτικά όλοι οι οδηγοί έκαναν μόνο μια αλλαγή ελαστικών, μόνο δυο σταμάτησαν δυο φορές. 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembry δήλωσε «Επιστρέφουμε στη Ρωσία έξι μήνες μετά τον προηγούμενο αγώνα. Πιθανόν οι συνθήκες την άνοιξη να είναι διαφορετικές από ότι ήταν πέρυσι το φθινόπωρο. Από όσες πίστες επισκεπτόμαστε μέσα στο χρόνο, πρόκειται για μια από αυτές που φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά. Αναμένουμε λοιπόν τα ελαστικά να χρησιμοποιούνται για πολλούς γύρους ακόμη και η πολύ μαλακή γόμα όπως έδειξε πέρυσι ο Lewis Hamilton. Παρόλα αυτά η αυξημένη απόδοση που παρατηρούμε στα μονοθέσια του 2016 θα αυξήσει αντίστοιχα τη φθορά. Για αυτό οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι πολύ σημαντικές καθώς οι ομάδες πρέπει να διαβάσουν με ακρίβεια τη συμπεριφορά των ελαστικών με τη νέα γενιά μονοθεσίων, στις νέες συνθήκες». 
Οι Mercedes, Ferrari και Red Bull έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις όσον αφορά την επιλογή γομών για το Σότσι. Η επιτροπή της Formula 1 αποδέχτηκε την πρόταση της Pirelli για περισσότερες μέρες δοκιμών ενόψει της προετοιμασίας για το 2017. 
Μπορεί να είναι η τελευταία φορά που γίνεται αγώνας υπό το φως της ημέρας στη Ρωσία, αφού υπάρχει έντονη φημολογία γύρω από την πιθανότητα να γίνει νυχτερινός ο αγώνας στο Σότσι το 2017, ενώ η ανταγωνιστικότητα της Red Bull ίσως να την κάνει ικανή να «χωθεί» ανάμεσα στους πρωτοπόρους. 

Δείτε όλα τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί για το επερχόμενο GP Ρωσίας, που θα πραγματοποιηθεί την 1η Μαΐου.

Δείτε όλα τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί για το επερχόμενο GP Ρωσίας, που θα πραγματοποιηθεί την 1η Μαΐου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL