Είναι το DS7 Crossback το μοντέλο που θα βάλει τη Γαλλία στις premium μάρκες;

Είναι το DS7 Crossback το μοντέλο που θα βάλει τη Γαλλία στις premium μάρκες;

Πρόσω ολοταχώς για premium το DS7

7.702 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)

Η DS είναι το παρακλάδι της PSA που θέλει να λέγεται premium και μέσα σε δύο χρόνια κατάφερε να γίνει από αδελφάκι της Citroen, μία αυτόνομη μάρκα. Είναι όμως αυτό αρκετό για να ανταγωνιστεί στα ίσα την Audi και τους Γερμανούς;

Όποιος έχει παρακολουθήσει τους Γάλλους από την αρχή της DS έχει περάσει από τις ίδιες φάσεις: Σύγχυση, ανυπομονησία, απογοήτευση, ελπίδα. Σύγχυση γιατί τα πρώτα μοντέλα της DS ήταν βελτιωμένες εκδόσεις της Citroen. Βλέπε το DS3 που παρά τα εκπληκτικά του χαρακτηριστικά, έχει μία συγγένεια που δεν το βοηθάει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ανυπομονησία, γιατί θέλαμε μέσα σε δύο χρόνια, από το μηδέν η DS να ανταγωνιστεί την Audi. Δεν γίνεται αυτό. Απογοήτευση γιατί το ένα μοντέλο μετά το άλλο, το DS4 και το DS5, ενώ ήταν ενδιαφέρονται και πολύ αρεστά, δεν έκαναν αυτό που όλοι ήθελαν από τη μάρκα. Να βγει στα ίσια και χτυπήσει τον ανταγωνισμό όχι με εναλλακτικά αυτοκίνητα, αλλά με το ίδιο νόμισμα.

Και εδώ έρχεται η ελπίδα. Γιατί το νέο DS7 Crossback είναι ακριβώς αυτό που θέλαμε. Το μοντέλο που έρχεται απέναντι στον πυρήνα της κατηγορίας, το μοντέλο που στέκεται απέναντι στο Q5.

Το πως μπορεί να σταθεί απέναντι στο Q5 φυσικά μένει να φανεί στην πράξη, όμως τα πρώτα δείγματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Εντάξει η σχεδίαση έχει χάσει την εκρηκτικότητα που περιμέναμε, όμως πως αλλιώς θα γινόταν σε μία κατηγορία όπου τον πήχη τον έχει θέσει η Audi;

Από κει και πέρα η DS έχει κάνει το μεγάλο βήμα εμπρός στην ποιότητα, με ένα άψογο σύνολο από πλευράς λεπτομέρειας, ενώ στο εσωτερικό οι πρώτες εικόνες δείχνουν υλικά και συναρμογή πέρα από τον ανταγωνισμό. Η DS παίζει επίσης το χαρτί της τεχνολογίας στην κατηγορία πριν προλάβουν οι Γερμανοί. Ναι, η Audi είχε ψηφιακά όργανα στο ΤΤ πολύ πιο πριν, όμως οι αγοραστές του Q5 μόλις τώρα το πήραν πρέφα ότι κρατήθηκαν «απΆόξω», και η δίψα τους για περισσότερες οθόνες καλύπτεται από το DS7 αυτή τη στιγμή και με τόσο άψογη εφαρμογή.

Το πιο θετικό όμως στο λανσάρισμα του νέου DS, είναι ότι βλέπουμε ένα τόσο άρτιο αυτοκίνητο της premium κατηγορίας τόσο σύντομα από τη γαλλική μάρκας. Δεδομένου ότι η DS είναι ένα πρότζεκτ βάθους 20 ετών, η υποψηφιότητα που βάζει από τόσο νωρίς στο να κερδίσει αγοραστές είναι σημαντική. Το ερώτημα είναι αν θα κερδίσει εσάς;

Τι λέτε λοιπόν; Είστε έτοιμοι για ένα γαλλικό premium που έχει 100% των premium στοιχείων; Ή σας πέφτει η DS ακόμη καινούργια; Είστε από αυτούς που θα πάνε στην καινούργια μάρκα ή θα παραμείνετε παραδοσιακοί στους Γερμανούς κατασκευαστές μέχρι νεωτέρας; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN