• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε πρώτοι το νέο Renault Megane, που πάτησε τους τροχούς του στη χώρα μας, με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Όπως και αν το δεις, από όποια γωνία, το νέο Renault Megane δεν έχει καμία σχέση σε εμφάνιση με το προηγούμενο μοντέλο και κερδίζει τις εντυπώσεις.

Μεγάλη έμφαση κατά τη διάρκεια της σχεδίασης, δόθηκε στα φώτα, προκειμένου να έχουν χαρακτηριστικό και αναγνωρίσιμο σχήμα τη νύχτα.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου Renault Megane έχουν μεγαλώσει προς κάθε κατεύθυνση, δίνοντας έτσι και περισσότερο χώρο στην καμπίνα.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Renault Megane 1,5 dCi 110 PS

Διαβάστηκε από 20250 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2016

Ξεχωριστή σχεδίαση, γαλλική οδική συμπεριφορά, ένας καλός diesel κινητήρες -όμως χωρίς AdBlue- και καλοφτιαγμένο εσωτερικό είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την τέταρτη γενιά του Renault Megane. Παρακάτω η πρώτη δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους.

 
Μετά από μία καθυστέρηση λίγων μηνών από την προγραμματισμένη άφιξή του το Renault Megane ήρθε πια στην Ελλάδα και εμείς δοκιμάζουμε πρώτοι την έκδοση με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων. Προτού βέβαια πούμε περισσότερα για τον κινητήρα, να σημειώσουμε πως πρόκειται για την τέταρτη γενιά του γαλλικού μικρομεσαίου (η 1η γενιά Megane παρουσιάστηκε το 1995), η οποία έρχεται αναβαθμισμένη σε πολλά σημεία ώστε να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας. Το αν θα το καταφέρει, θα προσπαθήσουμε να το αναλύσουμε παρακάτω.
 
Αμφιλεγόμενη εμφάνιση;
Η Renault μας έχει συνηθίσει στο παρελθόν του Megane να παρουσιάζει ένα μοντέλο με αμφιλεγόμενη σχεδίαση (σ.σ. θυμηθείτε το πίσω μέρος της δεύτερης γενιάς). Αυτή τη φορά ευτυχώς δεν το παράκαναν, αλλά έφτιαξαν ένα αρκετά δυναμικό αυτοκίνητο που ακολουθεί και τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία. Έτσι, στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C» το οποίο αγκαλιάζει τον προφυλακτήρα, στο πλάι η σχεδίαση είναι πιο συμβατική και μόνο οι πίσω θόλους εξέχουν λίγο και τονίζουν το δυναμισμό του, ενώ η περισσότερη… δουλειά έχει γίνει πίσω. Συγκεκριμένα, τα φανάρια εκτείνονται από άκρη σε άκρη κάνοντας μάλιστα ένα «σπάσιμο» και κλέβουν την παράσταση ειδικά την νύκτα. Κάποιοι μάλιστα ίσως τα θεωρήσουν και too much, όχι όμως -θεωρούμε- τόσο ώστε να χαρακτηρίσουμε την συνολική εμφάνιση του μοντέλου αμφιλεγόμενη. Όμορφο και δυναμικό θα το πούμε...
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • akis

    στη μεσαια κατηγορια πολυ σοβαρη εναλλακτικη λυση....auris,astra,golf μακρια....ισως το 308,η giuletta και το civic ειναι ανταγωνιστες του.

      19
  • Μάνος

    Επιτέλους μας ήρθε και το νέο Megane. Είναι πολύ ωραίο, κομψό, πιο ενδιαφέρον από ποτέ και πλέον περισσότερο high-tech. Θα το έπαιρνα ευχαρίστως, μπράβο για την αναλυτική δοκιμή. Αναμένουμε και το καυτό RS!

      10
  • Kostas

    Ωραίο αυτοκίνητο αυτό με τον αέρα στα γόνατα των πίσω το διάβασα και σε ένα ξένο περιοδικό το οποίο το συνεκρινε με το astra.

      2
  • Tasos

    Ωραίο αυτοκίνητο πέρασα σήμερα από την αντιπροσωπία και μου είπαν ότι θα το έχουν διαθέσιμο για test drive κατά τις 25 Ιανουαρίου και για παραγγελίες ένα μήνα μετά.

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗ MERCEDES A-CLASS ΤΟΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

     
  • Rolls-RoyceTsolias με ΒΜW Isetta

    Αυτος 1.5 dCi 110 είναι πιο αργός από τον 1.2 Tce,που είναι (οριακα) πιο αργος από τον 1.0 TSI !!!