Πετάνε προς τη νίκη στο Μεξικό, η Citroen που επέστρεψε στο WRC και ο Kris Meeke. Μόνο ένα δράμα θα αλλάξει κάτι, καθώς μένουν μονάχα δύο ειδικές για το φινάλε.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πετάνε προς τη νίκη στο Μεξικό, η Citroen που επέστρεψε στο WRC και ο Kris Meeke. Μόνο ένα δράμα θα αλλάξει κάτι, καθώς μένουν μονάχα δύο ειδικές για το φινάλε.

Ράλι Μεξικό: 2ο σκέλος

3.534 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2017)

Κοντά στην πρώτη της νίκη μετά την επιστροφή της στο WRC βρίσκεται η Citroen, καθώς λίγο πριν το φινάλε του Ράλι στο Μεξικό, ο Βρετανός Kris Meeke έχει ένα άνετο προβάδισμα έναντι του πρωταθλητή Sebastien Ogier.

Ο Kris Meeke διεύρυνε χθες το προβάδισμά του έναντι του Sebastien Ogier στο Ράλι Μεξικό, έχοντας διαφορά στο τέλος της ημέρας διαφορά 30,9 δλ., με το σημερινό μενού να περιλαμβάνει δύο μόνο ειδικές διαδρομές. Ο Βρετανός κέρδισε μονάχα μία ειδική από τις εννέα του 2ου σκέλους του αγώνα, αλλά ένα γλίστρημα του Γάλλου πρωταθλητή, σχεδόν διπλασίασε την απόστασή του από την κορυφή, που μέχρι τότε ήταν μόλις πάνω από τα 20 δλ.

Μήπως πάλι ο Sebastien Ogier κάνει τα «μαγικά» του στην τελευταία σούπερ ειδική και «κλέψει» βαθμούς, αντισταθμίζοντας τη δεύτερή του θέση στον αγώνα;

Μήπως πάλι ο Sebastien Ogier κάνει τα «μαγικά» του στην τελευταία σούπερ ειδική και «κλέψει» βαθμούς, αντισταθμίζοντας τη δεύτερή του θέση στον αγώνα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ο Ogier κέρδισε δύο ειδικές με το Ford Fiesta και τερμάτισε 39,6 δλ. μπροστά από τον Thierry Neuville, ο οποίος πήρε μία ειδική. Εντοπίστηκε η πηγή του προβλήματος που καθυστερούσε στο 1ο σκέλος τα Hyundai i20 Coupe των Neuville, Paddon και Sordo. Η πηγή του κακού ήταν μια φραγμένη αντλία βενζίνης. Ο Neuville μετάνιωσε που το χθεσινό απόγευμα χρησιμοποίησε μαλακά ελαστικά, καθώς η βροχή δεν ήρθε ποτέ. Ωστόσο, έχοντας απόσταση από τους διώκτες του, δεν αντιμετώπισε προβλήματα.
 
Ο Ott Tanak ήταν χθες 4ος, με τον Εσθονό να μη νοιώθει πολύ καλά με το set-up του Fiesta. Πίσω του βρέθηκε ο Hayden Paddon που είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό μετά την επαφή του με κάποια πέτρα. Ο Jari-Matti Latvala προσπέρασε στην 6η θέση το έτερο Toyota Yaris του Juho Hanninen, με τον τελευταίο να αγωνίζεται άρρωστος και να κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε.
 
Στην 8η θέση ήταν ο Dani Sordo, ο οποίος κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές της ημέρας. Τα πράγματα βελτιώθηκαν για τον Ισπανό όταν του αφαιρέθηκε τελικά η ποινή των 10 λεπτών που του είχε επιβληθεί, αλλά ένα σκασμένο λάστιχο μετά την 12η ειδική και η βιαστική αλλαγή του, τον ανάγκασαν να οδηγήσει στο επόμενο τεστ με το καπό ανοικτό.
  
Ο Elfyn Evans και ο πρωτοπόρος στο WRC 2, Pontus Tidemand, συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον Evans να κερδίζει δύο ασφάλτινες διαδρομές αργά χθες το βράδυ. Ο Stephane Lefebvre τράκαρε με το C3 χάνοντας την 6η θέση που κρατούσε μέχρι τότε, ενώ έξοδο είχε ο Lorenzo Bertelli με το Fiesta του, αλλά συνέχισε στον αγώνα κατρακυλώντας στην κατάταξη.
 
Το σημερινό τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει δύο μόνο ειδικές. Πρώτη είναι η μήκους 32,96 χλμ. La Calera, ενώ φινάλε θα γίνει με την μήκους 21,94 χλμ. Derramadero live TV Power Stage, η οποία δίνει επιπλέον βαθμούς στους πέντε ταχύτερους οδηγούς.
ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟ 2017
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦ. ΠΡΟΗΓ. ΔΙΑΦ. ΠΡΩΤΟ
1. K. MEEKE 2:47:33.3    
2. S. OGIER 2:48:04.2 +30.9 +30.9
3. T. NEUVILLE 2:48:43.8 +39.6 +1:10.5
4. O. TANAK 2:49:45.9 +1:02.1 +2:12.6
5. H. PADDON 2:50:58.8 +1:12.9 +3:25.5
6. J. LATVALA 2:52:05.9 +1:07.1 +4:32.6
7. J. HANNINEN 2:52:06.2 +0.3 +4:32.9
8. D. SORDO 2:52:49.4 +43.2 +5:16.1
9. E. EVANS 2:56:15.2 +3:25.8 +8:41.9
10. P. TIDEMAND 2:56:59.7 +44.5 +9:26.4

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center