Δοκιμάζουμε το SEAT Ateca με τον 1.600άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 116 ίππων, που είναι κατάλληλο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα.

Ακόμη και το πετρελαιοκίνητο SEAT Ateca δεν κρύβει τις οδηγοκεντρικές του διαθέσεις, όμως λόγω επιπλέον βάρους είναι κάπως πιο νωθρό από το 1,0 ECO TSI.

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI έχει 116 άλογα, όσα και η βασική βενζινοκίνητη 1,0 ECO TSI. Ωστόσο κοστίζει 3.900 ευρώ επιπλέον.

Δοκιμή: Νέο SEAT Ateca 1,6 λτ. με 116 PS

54.669 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2018)

To Αteca των χιλιομετροφάγων! Όσοι θέλουν ένα SEAT Ateca για να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα ετησίως, τότε θα βρουν στην πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI αυτό που θέλουν, έστω και αν πρέπει να δώσουν 3.900 ευρώ παραπάνω από το βενζινοκίνητο 1.000άρι, που έχει ίδια ιπποδύναμη και ανάλογες επιδόσεις.

What is new
- 1,6 turbodiesel με 116 ίππους
- Σε 2κίνητη αποκλειστικά έκδοση
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 23.850 ευρώ 

Το Αteca είναι το πρώτο αυθεντικό Crossover/SUV της SEAT και δεν κρύβουμε πως η έκδοση με τον 1,0 ECO TSI κινητήρα βενζίνης των 116 ίππων μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, ειδικά αν στο παιχνίδι μπει και η εξαιρετική τιμή των 19.950 ευρώ. Με 116 ίππους όμως προσφέρεται και η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI, που υπόσχεται κορυφαία κατανάλωση καυσίμου. Ωστόσο κοστίζει 3.900 ευρώ επιπλέον, το οποίο αυτομάτως μεταφράζεται σε σκέψη για το πόσο τελικά συμφέρει. Στην εμφάνιση δεν αλλάζει τίποτα και έτσι οι δυναμικές, αλά Leon, «αιχμηρές» γραμμές σε κερδίζουν με το καλημέρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
test center