Το μεγάλο πλεονέκτημα του 1,6 TDI είναι το γερό του τράβηγμα χάρη στην πλούσια ροπή των 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. μόλις.

    Κινητήρας: Ροπάτος, αλλά ο 1.000άρης έχει περισσότερο «νεύρο»

    54.680 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2018)

    Ο 1,6 TDI αποδίδει 116 άλογα (όσα και ο 1,0 TSI), αλλά η ροπή είναι 250 Nm από τις 1.500 – 3.250 σ.α.λ. (έναντι 200 Nm στις 2.000 – 3.500 σ.α.λ. του 1,0 TSI). Αυτό φαίνεται στην πράξη ειδικά όταν το Ateca είναι φορτωμένο και ειδικά σε μια ανηφορική διαδρομή, όπου πιέζεται λιγότερο. Από εκεί και πέρα ο 1,6 TDI ακούγεται λίγο, αλλά οι κραδασμοί είναι περιορισμένοι. Οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες με αυτές της βενζίνης, που όμως είναι πιο σβέλτη τόσο από στάση (11,0ΆΆ έναντι 11,6ΆΆ), όσο και σε ρεπρίζ (60-100 με 4η σε 8,1 και 8,2ΆΆ αντίστοιχα και 80-120 με 5η σε 12,4ΆΆ και 12,9ΆΆ αντίστοιχα). Αμφότερα διαθέτουν 6τάχυτο κιβώτιο με καλό επιλογέα, το diesel όμως έχει πιο μακριά κλιμάκωση εμφανίζοντας το προφανές, δηλαδή καλύτερη κατανάλωση. Έτσι η μέση τιμή του σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι 5,9 λτ./100 χλμ., όταν στο 1,0 ECO TSI είναι γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ. Η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να κάνεις πάνω από 30.000 χλμ./έτος για να αποσβέσεις το έξτρα κόστος των 3.900 ευρώ σε εύλογο χρονικό διάστημα…

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    moto