Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου θέλοντας να βάλει STOP στα γυρισμένα χιλιόμετρα, εργάζεται πάνω σε μια νέα βάση δεδομένων. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες

STOP στα γυρισμένα από τον ΣΕΑΑ

22.762 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2016

Δείτε πως ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου βάζει STOP στα γυρισμένα χιλιόμετρα.

 
Ο αγοραστής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, θέλει:
  1. Να είναι σωστά συντηρημένο
  2. Να μην έχει γυρισμένα χιλιόμετρα
Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ) ετοιμάζει τη λύση δημιουργώντας μια νέα βάση όπου θα μπορώ να δώσω τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου ή ενός που θέλω να αγοράσω και αμέσως να μαθαίνω τα πάντα γι` αυτό:
  • Πότε κατασκευάστηκε, τι κυβικά είναι, τι καύσιμο "καίει"
  • Ποιες προδιαγραφές Euro καλύπτει, πόσους ρύπους εκπέμπει (δηλ. πόσα γρ. CO2 ανά χλμ.) ώστε να γνωρίζω:
    • Αν έχει δικαίωμα να μπει στις πόλεις. Για παράδειγμα εάν είναι diesel τοεχνολογίας Euro 4 (δηλαδή αν έχει άδεια κυκλοφορίας πριν το 2010), δεν έχει δικαίωμα να μπει στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
    • Αν κυκλοφορεί νόμιμα στο δακτύλιο (Εφόσον εκπέμπει κάτω από 140 γρ. CO2 ανά χλμ.)
  • Τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνει (από 90 γρ. CO2 και κάτω δεν πληρώνει, ενώ από εκεί και πάνω πληρώνει κλιμακωτά)
  • Και το κυριότερο ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ που είχε όταν επισκέφθηκε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Ελλάδα ή το εξωτερικό

Στη συνέχεια θα μπορώ να εκτυπώσω ένα certification με την εγκυρότητα του ΣΕΑΑ!
 
Το certification αυτό θα είναι και εκείνο που θα καθορίζει την αξία του αυτοκινήτου που με ενδιαφέρει.
 
Η πρωτοβουλία αυτή του ΣΕΑΑ είναι μια κίνηση-ματ, η οποία θα λύσει οριστικά το πρόβλημα με τα γυρισμένα χιλιόμετρα και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα των 300 χιλιάδων χιλιομέτρων, που πουλιούνται με γυρισμένα τα κοντέρ τους στα 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα, στους ανυποψίαστους αγοραστές.
 
Τώρα, κάθε αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να δει το certification του αυτοκινήτου πριν το αγοράσει, θα μπορέσει να το συγκρίνει με το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει και θα έχει το κεφάλι του ήσυχο, χωρίς να ανησυχεί για γυρισμένα χιλιόμετρα, "μαϊμού" βιβλίο service κ.ο.κ.
 
Μπράβο στο ΣΕΑΑ και σε όσους ξενυχτάνε για να καταφέρουν να ολοκληρωθεί η βάση αυτή!

Διαβάστε επίσης:
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • geo

    Αν η αξια του οχηματος μου κρινεται απο ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο τοτε μου στερειται η δυνατοτητα της επιλογης και ειναι παρανομο. Ο μαστορας της γειτονιας καμια φορα ειναι πιο οικονομικος και πρακτικος ειδικα οταν αφορα μοντελα περαν της εγγυησης και δεκαπενταετιας με λιγα ηλεκτρονικα. Δηλαδη θα κλεισουν τα συνοικιακα?Αθεμιτος ανταγωνισμος ειναι αυτο. Χρειαζεται απλα αλλαγη νομοθεσιας με αυστηροτερες διαταξεις και υποχρεωτικη υπευθυνη δηλωση χιλιομετρων και εγγυηση ενος ετους. Απλο ειναι.

      2
  • Diver

    Αναφορικά με την απάντηση του περιοδικού περί ποινικής ευθύνης και χρήσης του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου των ΚΤΕΟ. Η νομοθεσία σε περίπτωση απόδειξης γυρίσματος χιλιομέτρων προβλέπει επιστροφή χρημάτων ίση με την απομείωση της αξίας του εμπορεύματος ή αναστροφή συναλλαγής. Σε καμία όμως περίπτωση ποινική δίωξη. Αναφορικά με τον έλεγχο στο ΚΤΕΟ, αν γυρίσει ο έμπορος τα χιλιόμετρα πριν από αυτόν και υπάρχει ασυμφωνία χιλιομέτρων μεταξύ ΔΤΕ και Διασάφησης Τελωνείου, δεν μπορεί (επίσημα) να γίνει ταξινόμηση.

      1
  • loukia

    Μα αγαπητό autotriti, ξέρετε και ξέρω από τέτοια, όλο το παιχνίδι στον κατασκευαστή είναι, όχι στον έμπορο, στο κτεο, στον σύνδεσμο, κ.τ.λ. δεν θα είχε νόημα όλοι αυτοί να ασχολούνται με τέτοια πράγματα γιατί ακριβώς εν την γεννέση του θα είχε λυθεί το πρόβλημα... Σχετικό παράδειγμα ξέρω ότι ξέρετε στην στρογγυλοφάναρη την mercedes του 2000+,- μοντέλο, το immobilizer του είναι δύσκολο να παραβιαστεί γιατί επενεργεί σε συστοιχία άλλων πραγμάτων... Το ίδιο μπορεί να γίνει και για τα χιλιόμετρα...τα καταγράφει ο εγκέφαλος του οχήματος, υπάρχει το λογισμικό να το παρακάμψουμε, κατασκευαστικά όμως όταν πας να παρακάμψεις τον κεντρικό εγκέφαλο και τους υποεγκέφαλους να προξενεί ακριβές βλάβες σε συστοιχία πραγμάτων επάνω στο όχημα... Όχι οι εμπόροι και τα αλάνια της πιάτσας, ΟΥΤΕ ο ίδιος ο κατασκευαστής δεν θα τολμάει να κάνει αυτά που κάνει και ξέρετε και ξέρω το τι κάνουν, όπως και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού...

     
  • kanjaroo

    Kαιρός ήταν επιτέλους για να σταματήσουν οι επιτήδειοι να κερδίζουν εις βάρος ανυποψίαστων πολιτών! Άργησε βέβαια η απόφαση αυτή και πιστεύω ότι μέχρι να δημιουργηθεί ένας μεγάλος όγκος μεταχειρισμένου στόλου που να έχει καταγραφεί, θα περάσει πολύ καιρός.

     
    • autotriti

      Απάντηση: Προφανώς, αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν μπορείτε και εσείς οι ίδιοι να κάνετε αντίστοιχες κινήσεις με δική σας πρωτοβουλία. Το Certification μπορείτε να το πάρετε από τις περισσότερες μάρκες της αγοράς.

       
  • Costas Petropoulos

    Κάλιο αργά, παρά ποτέ. Αργησε πολύ βέβαια να εμπλακεί ο ΣΕΑΑ, αλλά έστω και τώρα μπορεί να σωθεί η κατάσταση. Θα γίνει σίγουρα ή βρίσκεται στα χαρτιά και θα μείνει μόνο εκεί?!

     
    • autotriti

      Απάντηση: Φαίνεται πως ο ΣΕΑΑ δείχνει αποφασισμένος να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση. Ευχή όλων μας να πραγματοποιηθεί.

        1
  • απορία

    Το τι έχει να κερδίσει ο σύνδεσμος αυτοκινήτων για τα καινούρια με αυτήν την κίνηση το καταλαβαίνω. Αν όμως το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει από εξουσιοδοτημένο συνεργείο στο εξωτερικό, αλλά όντως είναι καλό, τι θα ισχύει? Πως θα δώσει πιστοποίηση;

     
    • autotriti

      Απάντηση: Εσείς θα δίνατε τα ίδια χρήματα για ένα αυτοκίνητο που έχει συντηρηθεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και τα ίδια χρήματα για κάποιο που έχει κάνει service σε ένα συνοικιακό συνεργείο;

       
  • Γιάννης

    Χαιρομαι που διαβασα μια τετοια ειδηση και ελπιζω να γινει πραγματικοτητα το συντομοτερο δυνατο. Την εχω πατησει ηδη μια φορα με μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Εκτος απο ελαφρως τρακαρισμενο ειχε και γυρισμενα χιλιομετρα ενω μου το πουλησαν για ατρακαριστο με λιγα χιλιομετρα.

     
    • autotriti

      Απάντηση: Έτσι φαίνεται από τις ενέργειες του Συνδέσμου, πως σχετικα΄γρήγορα θα είανι έτοιμο το Certification

       
  • oefialths

    ΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γιατί το αστείο έχει παρατραβήξει και δεν είναι καν αστείο πλέον

     
    • autotriti

      Απάντηση: Εδώ και αρκετό καιρό μέσα από τα τεύχη του περιοδικού μας και από την ιστοσελίδα μας, προβάλουμε την ανάγκη εξεύρεσης λύσης για αυτό το ζήτημα και μάλιστα έχουμε προτείνει και δράσεις.

       
  • Trolo... kouneli

    Επιτέλους θα γίνουμε Ευρώπη... Πόσο πίσω είμαστε ρε γαμώτο. Τελικά καλά έλεγε ο Γιωργάκης για την επανάσταση του αυτονόητου!

     
    • autotriti

      Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη δυστυχώς αρκετά αυτονόητα πράγματα στη χώρα μας δεν εννοούνται και χρειάζεται να περάσουν αρκετά χρόνια ώστε να αντιληφθούμε το μέγεθος μιας πραγματικότητας για να την αντιμετωπίσουμε

        2
  • bararkuda

    Ολη η ζημια γινεται από τα ΚΤΕΟ. το μοναδικο σημειο που πρεπει να περασουν ολα τα αυτοκινητα θα επρεπε να ειναι σε θεση να προλαβει τετοιες καταστασεις. Ερχεται το ρημαδι, μετρα το δες τα χαρτια του. Ανταποκρινεται στις νορμες; Μεσα και αστον να το πουλησει οσο θελει ο μαντρας. Ειναι αποδεδειγμενα αγνωστου πατρός; Στειλτο πισω με εξοδα αυτου που το εφερε. Την επομενη θα το ψαξει και δεν θα τα φερνει. Καλο το νεο για τον συνδεσμο αλλα δεν νομιζω οτι θα κλεισει το θεμα που μπαζει απο παντου.

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν περιμένει κανείς να λυθεί ένα τόσο σημαντικό θέμα από τη μια στιγμή στην άλλη. Η ιδέα του Συνδέσμου ωστόσο είναι ένα πολύ σημαντικό πρώτο βήμα. Σχετικά με το ΚΤΕΟ, θα μπορούσαν σίγουρα να γίνουν κάποιες ενέργειες από τους αρμόδιους.

       
  • SIREVID

    Πρέπει επιτέλους να μπει ένα τέλος σε αυτή την αρρωστημένη κατάσταση. Στο εξωτερικό με μία απλή αναζήτηση αριθμού πλαισίου μπορείς να βρεις τα πάντα για το παρελθόν του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει. Εδώ πρέπει να κάνεις απίστευτους ελέγχους, να τρέχεις σε συνεργεία, κλπ κλπ. Είναι σκάνδαλο το γεγονός πως δεν έχει μπει μία τάξη τόσα χρόνια... Προφανώς και κάποιους εξυπηρετεί αυτή η κατάσταση. Κάποιους που κινούν τα νήματα!

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Μένει να προχωρήσει στην υλοποίηση του certification ο Σύνδεσμος για να δοθεί η λύση σε αυτήν την αρρωστημένη κατάσταση, όπως τη χαρακτηρίσατε.

        1
  • kkk

    To ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο είναι προφανές. Το ζήτημα είναι να το μάθει ο πολύς ο κόσμος και να μην παραμυθιάζεται από το ότι του λέει ο κάθε μαντράς. Βάλτε το λοιπόν μπροστά και επικοινωνήστε το να το μάθουμε και εμείς και όσοι θέλουν να αγοράσουν μεταχειρισμένο - ευκαιρία.

     
    • autotriti

      Απάντηση: Ακριβώς, για αυτό άλλωστε είναι κομβικής σημασίας το certification που ετοιμάζει ο Σύνδεσμος. Και φυσικά το AutoΤρίτη θα σας κρατάει πάντα ενήμερους σχετικά με το θέμα και θα φροντίζει για την σωστή και άμεση ενημέρωσή σας.

       
  • κωστας

    Καλη η βαση δεδομενων που φτιαχνει ο συνδεσμοσ. ασ πιεσει όμως και για αλλα πραγματα. μηπως για παραδειγμα να πιεζε να κατεβει η φορολογία, να φθηνύνει η βενζίνη ώστε να μπορούμε να αγορασουμε καινουριο αυτοκινητο; γιατι αλλιώς, μεταχειρισμενα γερμανιας είνια τα μονα που μπορούμε να αγορασουμε...

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν έχετε άδικο. Αν όμως στην πραγματικότητα το ντίζελ εισαγωγής με τα 500.000 χιλιόμετρα κοστίζει όσο ένα καινούργιο βενζινοκίνητο μικρού κυβισμού, τότε είναι καλύτερα να το προτιμήσει κάποιος.

       
  • travoltas

    Μακαρι να δοθει ενα τελος σε αυτη την ιστορία. Η αλογιστη εισαγωγη μεταχειρισμενων ντιζελ στην ελλαδα πρεπει να σταματησει. τουλαχιστον ας ξερουμε τι ειναι το καθε χρεπι που παμε να αγορασουμε και ας πληρωνουμε αναλογα. Δεν ξερω αν πιεσατε και τελικα αποφασισε να δρασει ο συλλογος αλλα ακομα κι ετσι θετικο ειναι οτι τελικα κατι παει να γινει.

     
    • autotriti

      Απάντηση: Η κίνηση που ετοιμάζει ο Σύνδεσμος σίγουρα μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική ευκαιρία για την παύση αυτού του φαινομένου. Τα ρεπορτάζ που έχουμε κάνει και η ανταπόκριση που αυτά βρήκαν σε όλους εσάς και έτσι διαδόθηκαν εκτενώς σίγουρα έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην κινητοποίηση των φορέων που έχουν σχέση με την αγορά των μεταχειρισμένων.

        1
  • Manos P.

    Eπιτελους και ενα καλο νεο ......γιατι το ειχαν παραξηλωσει ...

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Αναμένουμε την εφαρμογή του μέτρου, που σίγουρα θα γλιτώσει πολλούς από το να πέσουν θύμα απάτης

        1
  • Χρίστος

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΙΡΊΝΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗ γιατί απλά τα αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς δεν τα συντηρείς σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ώστε να καταγράφεται πότε αυτά έκαναν σέρβις και σε πόσα χιλιόμετρα. Θα κοιτάνε λοιπόν οι έμποροι πότε είναι το τελευταίο καταγεγραμμένο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και μετά θα κατεβάζουν τα χιλιόμετρα πάλι λίγο πάνω από τα χιλιόμετρα που έχουν καταγραφεί στο τελευταίο σέρβις του εξουσιοδοτημένου.. Οπότε και πάλι το ζήτημα θα υπάρχει.

      7
    • autotriti

      Απάντηση: Κ. Χρίστο, η πρόταση του Συνδέσμου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και σίγουρα μπορεί να εξασφαλίσει ως ένα βαθμό την αξιοπιστία των πραγματικών χιλιομέτρων. Για παράδειγμα αν το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει είναι μοντέλο 2007 και το τελευταίο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είχε γίνει το 2010 και καταγράφηκαν 75.000 χλμ. θα ήταν αδύνατον έξι χρόνια μετά τα χιλιόμετρά του να ήταν μόνο 100 χιλιάδες. Εξάλλου μην ξεχνάτε πως σε κάθε service που γίνεται σε ένα όχημα, σε όποια χώρα και αν είναι καταγράφονται τα χιλιόμετρα.

        2
  • prokopis

    Θα πρέπει να σκεφτούμε όλοι ποιο σοβαρά κάποια πράγματα σε αυτό το θέμα . Δε μπορεί να έχεις στην Ελλάδα ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο και σε 1 δεκαετία να έχεις διανύσει π.χ. 300.000 –ή 400.000 χλμ. και αντίστοιχο της Γερμανίας να έχει μετά βίας 150.000 χλμ. Ας μην υπολογίσουμε και άλλους παράγοντες ( δρόμοι , αποστάσεις , εμπόριο κτλ.) …………..

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Ακριβώς, ωστόσο επειδή αρκετοί θα μπορούσαν να ξεγελαστούν είτε από αφέλεια, είτε από άγνοια, πέρα από λογικά εμπειρικά συμπεράσματα, είναι σημαντικό να υπάρχει ένας τρόπος, ώστε σημαντικά στοιχεία της ζωής ενός οχήματος να επιβεβαιώνονται επίσημα.

        1
  • Yiannis

    Για την ώρα δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει το κατέβασμα των Χλ.μ. Σε πολύ λίγα αυτοκίνητα υπάρχει τρόπος να δει κανείς τα πραγματικά χλ.μ. ακόμη και αν τα χλ.μ του κοντερ έχουν τροποποιηθεί. Πως ο ΣΕΑΑ θα βάλει στοπ σε αυτή την πρακτική;

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Μα σε αυτό ακριβώς αποσκοπεί το certification, που θα ετοιμάσει ο ΣΕΑΑ. Από τη στιγμή που σε κάθε σέρβις καταγράφονται τα χιλιόμετρα και μένουν σε μια βάση δεδομένων, δεν θα μπορεί ο πωλητής να κατεβάσει τα χιλιόμετρα, γιατί τα πραγματικά του είναι καταχωρημένα σε αυτή τη βάση.

       
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ???

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Προφανώς και δεν θα μπορεί να αποδειχθεί κατά πόσο τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, αλλά και κατά πόσο έγινε σωστή συντήρηση στο όχημα.

       
  • loukia

    Λόγω της σημερινής τεχνολογίας με ένα πρόγραμμα, ένα κινητό, έναν αντάπτορα με bluetooth μπορεί κανείς να κατεβάσει χιλιόμετρα, τα λέγαμε, τα έδειξε το auto triti, κ.τ.λ. Το θέμα είναι πως οι ίδιοι οι κατασκευαστές δεν τοποθετούν λογισμικό στα οχήματα τους για να μην ανεβοκαταιβαίνουν τα χιλιόμετρα και αυτό γιατί βολεύει τους ίδιους πρωτίστως...τα ευκόλος εννοούμενα παραλείπονται και τα δυσκόλως άγνωστα αγνοούνται... Κόστος ανά όχημα στο να μην μπορεί κανείς να ανεβοκατεβάσει χιλιόμετρα 1 ευρώ ανά όχημα!!!ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.- Απλά με περισσότερες ασφαλιστικές δικλείδες, μπορεί να μειωθεί, έστω και λίγο αυτό το φαινόμενο, όχι να σταματήσει τελείως...

     
    • autotriti

      Απάντηση: Κα. Λουκία, αυτό αφορά τους κατασκευαστές, συνεπώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ούτε το αν γίνεται, ούτε το πόσο που χρειάζεται ή το γιατί δεν υπάρχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εξάλλου πέρα από το κοντέρ, τα χιλιόμετρα καταγράφονται και στον εγκέφαλο, που είναι εξοπλισμένος με αρκετά προγράμματα, ώστε να μην μπορεί να παραβιαστεί. Παρόλα αυτά, έχει βρεθεί ο τρόπος και παρακάμπτονται. Συνεπώς είναι πολύ πιθανό με ένα αντίστοιχο λογισμικό να παρακάμπτεται και το πρόγραμμα που προτείνετε.

       
  • Diver

    Πρώτο βήμα είναι να ποινικοποιήσει η πολιτεία το γύρισμα των χιλιομέτρων όπως ισχύει στη Γερμανία. Το πείραγμα του κοντέρ είναι αθέμιτη εμπορική πρακτική στα όρια της δόλιας εξαπάτησης και ως τέτοια θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται. Δεύτερο βήμα, να αναγράφεται στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ), όλο το ιστορικό των καταγραφών χιλιομετρητή και όχι μόνο του τελευταίου (και αυτό μόνο όταν υπολείπεται του προτελευταίου). Εκεί δε θα μπορεί να κρυφτεί κανένας...

      9
    • autotriti

      Απάντηση: Υπάρχει ο νόμος 2251 περί προστασίας καταναλωτή, μέσα στον οποίο εμπίπτουν και αυτού του είδους οι απάτες. Επίσης σχετικά με το ΚΤΕΟ που αναφέρετε, πρώτα κατεβάζουν τα χιλιόμετρα και μετά περνάνε τα οχήματα ΚΤΕΟ

        3
  • Div

    Επιτέλους! Καιρός ήταν να μπει ένα τέλος σε αυτό το χάος... Κάποιοι ξενυχτάνε για να φτιάξουν αυτή τη βάση, που θα κάνει κάποιους άλλους να χάσουν τον ύπνο τους.

      13
    • autotriti

      Απάντηση: Το σίγουρο είναι πως αυτό που ετοιμάζει ο Σύνδεσμος θα δώσει τη δυνατότητα σε πολλές υποψήφιους αγοραστές, να αποφύγουν την κομπίνα που στήνεται εις βάρος τους.

        4