• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παίζει πια ρόλο το σύστημα μετάδοσης και στους 4 τροχούς σε ένα SUV;

SUV & 4X4 ή ότι να ναι;

Διαβάστηκε από 4521 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/2/2017

Μήπως με αυτό που είναι σήμερα τα SUV η τετρακίνηση είναι περιττή; Ποιός τη θέλει; Τι να την κάνει εκτός κι αν έχει ειδική χρήση; Και τελικά εσείς ασχολείστε; Την πληρώνετε εξτρά; Ή την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε; 

 
Γίνεται εκτός δρόμου όχημα χωρίς τετρακίνηση; Αν ακόμη απαντάτε έτσι στην ερώτηση του τίτλου, τότε μήπως δεν ξέρετε ότι τα SUV δεν είναι πλέον εκτός δρόμου οχήματα; Μήπως με αυτό που είναι σήμερα τα SUV η τετρακίνηση είναι περιττή; Τι λέτε;

Πως θα απαντούσαμε στην ίδια ερώτηση 20 χρόνια πριν; 10 χρόνια πριν; Σήμερα; Αλλάξαμε άποψη ή μήπως άλλαξαν τα αυτοκίνητα; Βλέπεις τα SUV έχουν προγόνους τα εκτός δρόμου 4x4 οχήματα των περασμένων δεκαετιών. Όμως Τι σχέση έχει ένα σημερινό Vitara με ένα Vitara πρώτης γενιάς;

Βλέπεις τα αυτοκίνητα αλλάζουν μαζί με τους ανθρώπους. Ποιός θα περίμενε πως η Jeep θα είχε ένα Renegade βασικά προσθιοκίνητο, με αυτοφερόμενο πλαίσιο και ποιότητα κύλισης επιβατικού. Όποιος είχε βρεθεί ποτέ μέσα σε ένα Renegade της δεκαετίας του 80 μπορεί να μαρτυρήσει το χάος που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα.

Αν λοιπόν η κατηγορία των SUV απομακρύνθηκε τόσο πολύ από τους εκτός δρόμου σκληροτράχηλους προγόνους της, γιατί θα πρέπει να διατηρεί σώνει και καλά το πιο βασικό χαρακτηριστικό τους; Την τετρακίνηση;

Τα SUV είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται 100% σε ανθρώπους που οδηγούν στην πόλη. Τα στοιχεία που μεταφέρθηκαν από τις παλαί ποτε off road κατηγορίες, δηλαδή το ύψος της θέσης οδηγού, η απόσταση από το έδαφος, οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, παραμένουν, σε ένα βαθμό, είτε για λειτουργικούς, είτε για πρακτικούς, είτε για αισθητικούς λόγους.

Το SUV σήμερα θέλει ύψος να βλέπεις από ψηλά διασταυρώσεις (ειδικά με τα παρκαρισμένα παντού), και θέλει και απόσταση από το έδαφος να μπορείς να περνάς φορτωμένος σαμαράκια, λακκούβες αλλά και να καβαλάς και κανένα πεζοδρόμιο εδώ που τα λέμε.

Οι κοντοί πρόβολοι και το όλο εκτός δρόμου «look» παραμένουν γιατί απλά αρέσουν, ενώ στοιχεία όπως η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, παρότι αισθητικά ξεγελάνε, δεν υπάρχουν πιά, ώστε η οδική συμπεριφορά και η κύλιση να είναι αυτή που πλέον όλοι περιμένουν: Ασφάλτινη.

Αρα η τετρακίνηση που κολλάει; Ποιός τη θέλει; Τι να την κάνει εκτός κι αν έχει ειδική χρήση; Και τελικά εσείς ασχολείστε; Την πληρώνετε εξτρά; Ή την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε; 

Tags: SUV, 4X4
 
  • Λεωνιδας Τρ.

    Τι να το κανω το suv αν δεν έχει τετρακινηση και μάλιστα καλή; Αν ειναι παίρνω ένα σενταν... Το ελευθερου χρόνου το παίρνω για να παω στην παραλια και στο βουνό,στα χιόνια κλπ. Απλώς επειδή ειναι εκπολιτισμένο παω και στην δουλεια μου.

      21
  • Απόστολος 1

    Κατ αρχήν αυτή τη στιγμή το τετρακίνητο που σε πάει κυριολεκτικά παντού είναι το panda και το Niva θέλω να πιστεύω ότι έχω οδηγησει το 95 % των τετρακίνητων πλην volvo.Περαν αυτού τα ελευθερου χρονου ανεξάρτητου τετρακίνησης προσφέρουν μία αίσθηση ελευθερίας ασφάλειας και κατά περίεργο τρόπο πιτσιρίκια και κυρίες δεν ζαλίζονται... Εξάλλου πόσες φορές ένας οδηγός χρειάστηκε τετρακίνηση?????

      3
  • ΜΙΧΑΗΛ

    ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΚ-ΝΙΚΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΘΕΟΚΟΥΛΕΣ ΓΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΓΡΥΠΝΟ ΚΩΜΑ.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα