Scoop: Νέο Nissan Micra

31.151 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/6/2015

Το πέμπτης γενιάς Nissan Micra φαίνεται να έρχεται από το μέλλον. Με άκρως φουτουριστική σχεδίαση και νέους κινητήρες, θα φέρει προς τα τέλη του 2016 όταν και παρουσιαστεί επίσημα, τα πάνω κάτω στην κατηγορία.

 
Με μια ματιά
- 5η γενιά Nissan Micra
- Με φουτουριστική σχεδίαση
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις
- Λανσάρισμα το 2017

Στην Έκθεση της Γενεύης το 2015 η Nissan παρουσίασε ένα concept προκειμένου να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού απέναντι στο ενδεχόμενο ενός νέου, αρκετά πιο ριζοσπαστικού σε σχέση με το υπάρχον Micra

Το ονόμασε Sway και σύμφωνα με πληροφορίες μας το feedback που έλαβε ήταν τόσο θετικό που τελικά αποφάσισε να προχωρήσει στην 5η γενιά του μοντέλου, χωρίς πολλές σχεδιαστικές αλλαγές. Το μοντέλο θα μπει στην παραγωγή το 2017 και από τις αρχές του 2016 θα αρχίσουν να διαρρέουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και τους κινητήρες με τους οποίους θα εξοπλίζεται. 

Προς το παρόν παρουσιάζουμε την αποκλειστική ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα του, καθώς και τις πρώτες πληροφορίες για το ποιόν του.

Σχεδίαση από το μέλλον
Η Nissan μας έχει συνηθίσει στο να παρουσιάζει ιδιαίτερα στη σχεδίαση αυτοκίνητα, τα οποία δεν ακολουθούν τις συμβατικές νόρμες της κάθε εποχής. Το έκανε για παράδειγμα το 2002 με την 3η γενιά του Micra χαρακτηριστικό της ήταν τα μεγάλα αμυγδαλωτά φανάρια, το κάνει σήμερα με την εκκεντρική σχεδίαση ορισμένων μοντέλων της, όπως το Juke. Για το λόγο αυτό είμαστε σίγουροι πως -εφόσον το αποφάσισε- δεν θα παρεκκλίνει από το φουτουριστικό σχέδιο που βλέπετε στην αποκλειστική μας φωτογραφία και το οποίο βασίζεται στο Sway Concept που είδαμε στη Γενεύη. 

Το νέο Micra, λοιπόν, θα διαθέτει ένα πολύ σφηνοειδές αμάξωμα με έντονες ακμές και καμπύλες. Χαρακτηριστικότερη όλων είναι αυτή που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια σαν να ήταν φρύδι, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού, και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω ώστε να τονιστεί ο δυναμισμός του μοντέλου. 

Βέβαια, εκτός από την έντονη αυτή καμπύλη, προεξέχοντα στοιχεία της εμφάνισης του μοντέλου είναι η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V, ο προφυλακτήρας με τις επιβλητικές εισαγωγές αέρα, τα μακρόστενα LED φανάρια και η γραμμή της οροφής που πέφτει αρμονικά προς τα πίσω δίνοντας την αίσθηση κουπέ αμαξώματος την ώρα που το γυαλί στην πίσω κολόνα ενισχύει το οπτικό τρικ ότι η οροφή αιωρείται. 

Θα μπορούσαμε να περιγράφουμε το μοντέλο με τις ώρες, όμως όπως λέει η παροιμία: μία εικόνα, χίλιες λέξεις. Περιοριζόμαστε λοιπόν στο σχόλιο ότι το νέο Micra έχει σχεδίαση που συναρπάζει, σχεδίαση από το μέλλον.

Μεγαλύτερο και σε νέο πάτωμα
Οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το 5ης γενιάς Micra θα μπει στην παραγωγή το 2017 και ότι για την κατασκευή του θα συνδράμει και η Renault. Για παράδειγμα, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της γαλλικής εταιρείας στο Flins, λίγο έξω από το Παρίσι. 

Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του θα ανέρχεται στα 4.010 χλστ., το πλάτος του στα 1.780 χλστ. και το ύψος του μόλις στα 1.385 χλστ., την ώρα που το μεταξόνιο θα εκτείνεται στα 2.570 ευρώ. Δηλαδή θα είναι αισθητά μεγαλύτερο σε σχέση με το υπάρχον με ότι αυτό συνεπάγεται για το νέο προσανατολισμό του. 

Σχετικά με το πάτωμα, αυτό θα είναι καινούριο και στόχος κατά την εξέλιξή του ήταν η μείωση του βάρους και η μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία.

Με turbo κινητήρες και πιθανόν… diesel;
Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα από επίσημα χείλη, οι πληροφορίες όμως όσον αφορά στην γκάμα των κινητήριων συνόλων του μοντέλου είναι πολύ ενθαρρυντικές καθώς όπως όλα δείχνουν η γκάμα θα είναι πληρέστερη και σύμφωνη με τις προσταγές της εποχής. Αιχμή του δόρατος θα είναι πάλι οι βενζινοκινητήρες, ξεχάστε όμως τον υπάρχων 1,2 λτ. 

Η Nissan θα επωφεληθεί από την αδερφή Renault και το Micra θα λάβει -το πιθανότερο- τον 0,9 TCe των 90 ίππων καθώς και τον 1,2 TCe των 120 ίππων. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε και την έκπληξη, δηλαδή για πρώτη φορά έναν diesel κινητήρα κάτω από το καπό. Το τελευταίο, ωστόσο, θα κριθεί προς τα τέλη του 2016.

 
  • Θανάσης

    Η ασχετοσύνη σπάει Κόκκαλα.για πρωτη φορα diesel; Η τριτη γενιά ειχε έκδοση diesel προερχόμενη απο το γκρουπ PSA ενω επόμενη απο την renault.αλλα λιγο wiki δεν βλάπτει...

      38
    • autotriti

      Απάντηση: Προφανώς και εννοούμε την ελληνική αγορά αγαπητέ Θανάση.

        5
  • Θανασης

    Προφανώς και με αυτην την σύνταξη δεν εννοείτε κατι τέτοιο.καλα δεν πιστεύω οτι απο την μια στιγμη στην αλλη θα δούμε πλήρη και σφαιρική ενημέρωση αλλα καθε προσπάθεια απο τους πρώην αναγνώστες σας για κατι καλυτερο ισως βοηθησει

      27
    • autotriti

      Απάντηση: Στο άρθρο λέει ξεκάθαρα "να το δούμε" και εφόσον είμαστε στην Ελλάδα προφανώς και δεν χρειάζεται κάποια περαιτέρω διευκρίνηση. Ευχαριστούμε.

        5
  • Φαίδων

    Αγαπητό auto Τρίτη η προηγούμενη γενια micra είχε τον 1,5dci και πουλιώταν επίσημα στην Ελλάδα από τον Θεοχαράκη

      1
  • Φαίδων

    Αγαπητό auto Τρίτη η προηγούμενη γενια micra είχε τον 1,5dci και πουλιώταν επίσημα στην Ελλάδα

      1
  • καποιος

    αμερικανικα με ιταλικους κινητηρες...γερμανικα με κινεζικους...ιαπωνικα με γαλλικους...σε τι κοσμο αφηνουμε τα παιδια μας...!!!

      1