Το Toyota Yaris πρώτευσε στις πωλήσεις του Ιουλίου, διατηρώντας παράλληλα και την πρωτιά στις πωλήσεις του έτους.

Το Toyota Yaris πρώτευσε στις πωλήσεις του Ιουλίου, διατηρώντας παράλληλα και την πρωτιά στις πωλήσεις του έτους.

Σε πτώση η αγορά τον Ιούλιο

2.480 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2015)

Στο μήνα των κλειστών τραπεζών και των capital control, η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου εμφάνισε αισθητή πτώση των πωλήσεών της, για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο.

Ανακόπηκε όπως ήταν αναμενόμενο η ανοδική πορεία της αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου τον Ιούλιο, λόγω των οικονομικών και πολιτικών εξελίξεων που οδήγησαν στο κλείσιμο των τραπεζών και στην επιβολή capital control σε όλες τις συναλλαγές, που επηρέασαν φυσικά και τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Έτσι, το τελικό κλείσιμο του μήνα μας οδήγησε σε ένα πολύ χαμηλό νούμερο 5.447 ταξινομήσεων, το οποίο είναι μειωμένο κατά 28,6% ή κατά 2.180 αυτοκίνητα, σε σχέση με τα 7.627 του περσινού Ιουλίου. 
Στο 7μηνο, η επίδοση αυτή του προηγούμενου μήνα είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί αισθητά το ποσοστό της αύξησης που παρατηρείται στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων του 2015 έναντι αυτών του 2014 και πλέον, από το +15,1% που είχαμε στο 6μηνο, η αγορά έπεσε στο +7,7% με 48.589 πωλήσεις έναντι 45.096 πέρυσι. Από εκεί και πέρα τώρα, εξετάζοντας το τι συνέβη τον Ιούλιο βλέπουμε ότι η Toyota ήταν η πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία με 641 ταξινομήσεις, ακολουθούμενη στη δεύτερη θέση από την Peugeot με 561 αυτοκίνητα και στην τρίτη τη Nissan με 502 πωλήσεις. 
Στο 7μηνο, η Toyota προηγείται με 5.204 ταξινομήσεις, με δεύτερη τη Nissan (4.690 αυτοκίνητα) και τρίτη τη VW (4.520 πωλήσεις). Στα μοντέλα, το Toyota Yaris ήταν το πρώτο του μήνα με 369 αυτοκίνητα, κρατώντας παράλληλα και την πρωτιά του 7μήνου με 2.830 πωλήσεις. Δεύτερο τον Ιούλιο ήταν το Peugeot 208 (296 μοντέλα) και τρίτο το Suzuki SX4 (249 πωλήσεις). Στις πωλήσεις του έτους, μετά το πρώτο Yaris ακολουθεί το VW Polo με 2.221 πωλήσεις και έπεται το Opel Corsa με 2.167.
Ενίσχυση στα Crossover-SUVΔεν άλλαξαν τα δεδομένα στις πωλήσεις των κατηγοριών μετά και τον Ιούλιο, με τα μικρά να παραμένουν τα πιο δημοφιλή της αγοράς διατηρώντας ένα υψηλό μερίδιο 41,2% με 20.040 ταξινομήσεις. Δεύτερα είναι τα μικρομεσαία με σταθερή ποσόστωση στο 26,6% επί συνόλου πωλήσεων και 12.945 πωλήσεις στο 7μηνο. Τα μίνι κλείνουν την πρώτη τριάδα με 16,0% και 7.867 αυτοκίνητα. Από εκεί και πέρα, ενισχυμένα είναι στο 7μηνο τα Crossover και SUV, που διατηρούνται στην τέταρτη θέση των πωλήσεων με 3.537 πωλήσεις και μερίδιο 7,3% επί του συνόλου των πωλήσεων. Σε χαμηλά επίπεδα κινούνται τα μεσαία και τα MPV, που έχουν μερίδια 4,3% και 4,0% αντίστοιχα με πωλήσεις 2.076 και 1.936 νέων μοντέλων. Λίγα είναι τα μεγάλα και πολυτελή μοντέλα (120 πωλήσεις) και ακόμη λιγότερα τα κουπέ και κάμπριο (68 ταξινομήσεις).

Διατήρηση του diesel στο 61,0%

Το diesel είναι μακράν το πιο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

δημοφιλές καύσιμο της αγοράς και αυτό δεν αλλάζει, αφού μετά και τις πωλήσειςτου Ιουλίου, στο επτάμηνο τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα διατήρησαν το μερίδιό τουςστο πολύ υψηλό 61,0% της αγοράς με 29.604 ταξινομήσεις. Η βενζίνη διατηρείταιστη δεύτερη θέση με μερίδιο 37,5% και 18.240 πωλήσεις στο 7μηνο, χωρίς μεγάληαλλαγή σε σχέση με το 6μηνο. Το υπόλοιπο 1,5% αφορά στις υπόλοιπες,εναλλακτικές επιλογές καυσίμου, με το 1,0% εξ αυτών να είναι των υβριδικών (507πωλήσεις) και το 0,5% να στοιχειοθετείται από τις πωλήσεις 164 αυτοκινήτων μεφυσικό αέριο, 48 με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου και 26 ηλεκτρικών.

PEIRAIOS LEASING
OPEL