Με 11 παραπάνω άλογα, ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας Euro6 που εφοδιάζει τo Spaceback, προσφέρει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και καλύτερες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.

Με 11 παραπάνω άλογα, ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας Euro6 που εφοδιάζει τo Spaceback, προσφέρει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και καλύτερες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.

Κινητήρας: Πιο δυνατός και ραφιναρισμένος

35.174 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)

Κάτω από το καπό του Skoda Rapid Spaceback της δοκιμής μας, βρίσκεται ο 1,6 TDI του ομίλου Volkswagen. Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αναβαθμιστεί σε επίπεδο απόδοσης, αλλά και στον τομέα των ρύπων και της κατανάλωσης προκειμένου να αντεπεξέλθει στα στάνταρ που θέτει η ευρωπαϊκή οδηγία Euro6. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σε απόλυτα νούμερα τώρα, η ισχύς του έχει φτάσει στους 116 ίππους, από τους 105 που ήταν μέχρι πρότινος, με τη ροπή να παραμένει στα 250 Nm διαθέσιμη στις 1.500 σ.α.λ. Όπως είναι φυσικό βελτιωμένα είναι και τα νούμερα στις επιδόσεις. Συγκεκριμένα, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 9,6 δλ., το 60-100 χλμ./ώρα με 4η ολοκληρώνεται σε 7,1 δλ., ενώ το 80-120 σε 8,9 δλ. Παράλληλα η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με τη Skoda, έχει αυξηθεί κατά 8 χλμ./ώρα, φτάνοντας τα 198. 
 
Επίσης, η προσθήκη συστήματος start/stop και η βελτίωση της απόδοσης, είχε θετικό αντίκτυπο σε ρύπους και κατανάλωση (η μέση που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν λίγο πάνω από τα 5,0 λτ./100 χλμ.), ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί στα 97 γραμμάρια/χλμ. από τα 114 που ήταν μέχρι πρότινος. 
Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζεται πιο ραφιναρισμένος και «ζωντανός» από τις χαμηλές στροφές, παραμένοντας όμως τραχύς σε συνθήκες πίεσης. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL