Το Skoda Yeti  με τον 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα  προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά μπόλικη ροπή που ταιριάζει σε οχήματα του είδους.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Skoda Yeti με τον 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά μπόλικη ροπή που ταιριάζει σε οχήματα του είδους.

Skoda Yeti 1,6 TDI CR 105PS GreenLine

14.999 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Το Skoda Yeti με τον 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά μπόλικη ροπή που ταιριάζει σε οχήματα του είδους.

Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του. Ωστόσο, το μοντέλο με τον 1,6 TDI κινητήρα παράγεται μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και όχι με 4κίνηση, όπως συμβαίνει στην έκδοση με το μηχανικό σύνολο 1,8 TSI των 160 ίππων ή 2,0 TDI των 140 και 170 ίππων.ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣΟ 1,6 common rail turbodiesel κερδίζει τις εντυπώσεις με τη ροπή και την οικονομία καυσίμου του. Δεν ακούγεται τόσο και χωρίς να είναι νωθρός στις χαμηλές στροφές, ανεβάζει στροφές με ευκολία, τη στιγμή που η άφθονη ροπή επικαλύπτει απόλυτα τη μακρύτερη κλιμάκωση των σχέσεων. Από τις μετρήσεις μας μάλιστα, το πετρελαιοκίνητο Yeti αποδείχθηκε εμφανώς πιο γρήγορο από το 1,2 TSI με το 6τάχυτο κιβώτιο. 
Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,0 δλ. (έναντι 11,4 δλ.), ενώ για τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και τα 80 120 χλμ./ώρα με 5η σε 9,2 και 15,3 δλ. (10,8 και 17,9 δλ. αντίστοιχα στο 1,2 TSI). Το μεγάλο πλεονέκτημα φυσικά είναι η χαμηλή κατανάλωση των 4,6 λτ./100 χλμ. και οι χαμηλές εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.).ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ-ΧΩΡΟΙΠολύ καλή συνολικά εικόνα εμφανίζει ο θάλαμος επιβατών του Yeti, o οποίος σχεδιαστικά είναι σύγχρονος και πιο «ανάλαφρος» έναντι π.χ. της Fabia ή της Octavia5. Παράλληλα, το διάκοσμο κάνουν πιο ευχάριστο η διχρωμία μπεζ - μαύρου και οι επενδύσεις «βουρτσισμένου» αλουμινίου στην έκδοση της δοκιμής. Ποιοτικά, το πάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από αφρώδες υλικό με ευχάριστη υφή, ενώ και τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν, όπως ισχύει αντίστοιχα και με τη συναρμολόγηση. Επίσης πολύ καλή είναι η εργονομία, η θέση οδήγησης, αλλά και η πρακτικότητα, λόγω της παρουσίας πολλών αποθηκευτικών χώρων.
Χωρίς καμία παραχώρηση θα μετακινηθούν 4 ενήλικα άτομα στο θάλαμο των επιβατών του Yeti, ωστόσο ο μεσαίος στο πίσω κάθισμα δε θα νιώσει το ίδιο βολικά, λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Επίσης, τα πίσω καθίσματα χωρίζονται σε τρία τμήματα, είναι συρόμενα σε μια διαδρομή 80 χλστ., αναδιπλώνονται πλήρως και αφαιρούνται. Έτσι, το ρηχό πορτ μπαγκάζ των 405 λτ. αυξάνεται στα 510 λτ. με τη μετακίνηση προς τα εμπρός των πίσω καθισμάτων, που όταν αφαιρεθούν, δημιουργείται ένας αποθηκευτικός χώρος 1.760 λτ.
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΜε λογότυπα «GreenLine» σε όλες τις μεριές του αμαξώματος, το ομώνυμο Yeti ξεχωρίζει και δηλώνει την παρουσία ενός συγκεκριμένου πακέτου, που στοχεύει στην οικονομία καυσίμου και στις χαμηλές εκπομπές CO2. Συγκεκριμένα, το προσθιοκίνητο Yeti που δοκιμάσαμε διαθέτει 1,6 TDI κινητήρα 105 ίππων συνδυασμένο με χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο μακρύτερης κλιμάκωσης σχέσεων, αλλά και σύστημα Start/Stop. Η τεχνολογία TDI έχει έρθει απευθείας από την VW, η οποία χρησιμοποιεί αυτόν τον common rail κινητήρα σε πολλά μοντέλα του γερμανικού ομίλου. 
Τα στοιχεία του πακέτου GreenLine δεν περιορίζονται στα παραπάνω στοιχεία, καθώς το αυτοκίνητο διαθέτει επιπλέον (σε σχέση με τα απλά Yeti) ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, χαμηλωμένη ανάρτηση και λειτουργία ανάκτησης ενέργειας. Το χαμήλωμα της ανάρτησης κατά 20 χλστ. θα κάνει κάποιες ανωμαλίες του δρόμου, που με τα απλά Yeti θα πέρναγαν απαρατήρητες, να εισχωρήσουν στην καμπίνα χωρίς όμως αυτό να γίνεται σε ενοχλητικό βαθμό. 
Από την άλλη, η πιο σφιχτή αίσθηση του αυτοκινήτου έχει κάνει ακόμη καλύτερη την οδήγηση και, σε συνδυασμό με την άφθονη ροπή, το Yeti είναι ένα ευχάριστο και πολιτισμένο στην οδήγηση crossover, χωρίς τάσεις πλεύσης του αμαξώματος, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και λογικά επίπεδα θορύβου. Καλή αίσθηση τιμονιού, θετικός επιλογέας και αξιοπρόσεχτα φρένα συμπληρώνουν την πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο. Το μόνο που ίσως θα ενοχλήσει, είναι ο βαρύς σχετικά συμπλέκτης, ενώ οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου δεν προβληματίζουν, λόγω της άφθονης ροπής από τις χαμηλές στροφές. Στις light εκτός δρόμου περιηγήσεις τα καταφέρνει μια χαρά, αλλά η απουσία τετρακίνησης θα γίνει εμφανής σε λασπωμένα ή χιονισμένα τερέν.ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΤρία αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP έχει λάβει το Skoda Yeti, το οποίο διαθέτει στον εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας τα εξής: 
Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού:  Σ/ΣΑερόσακοι πλευρικοί/οροφής:  Σ/-Αερόσακος γονάτων οδηγού:  -ESP:  ΣΒαθμολογία EuroNCAP:  5/5
ΤΙΜΗ –ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣΗ τιμή του Skoda Yeti 1,6 TDI είναι 18.790 ευρώ με απόσυρση. Ο βασικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικός. Το μόνο που ουσιαστικά λείπει είναι το σύστημα ESP. Η εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρεται όμως είναι μόνο 2 έτη.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΑν και χρόνια στην αγορά το Skoda Yeti είναι μια αξιόλογη πρόταση στα crossover. Χάρη στην τεχνολογία GreenLine το 1,6 TDI είναι αρκετά πιο οικονομικό σε κατανάλωση (4,6 λτ./100 χλμ. έναντι 6,4 στο TSI). Σημαντική είναι και η διαφορά σε τέλη κυκλοφορίας, αφού το πετρελαιοκίνητο απαιτεί 107, 1 ευρώ ετησίως, ενώ το TSI, 223,5 ευρώ. 
To αν αξίζει να προτιμήσει κανείς την έκδοση 1,6 TDI GreenLine έχει να κάνει με το πόσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει το (αρκετά υψηλό) παραπάνω κόστος και με το πότε θέλει να κάνει τη σχετική απόσβεση.
200 διαθέσιμα στοιχεία για SKODA  YETI(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του.

Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw