Σύγχρονος και ευχάριστος είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του Ignis, με την ποιότητα των σκληρών υλικών να είναι καλή. Οι χώροι αποτελούν και σε αυτή την έκδοση ένα από τα δυνατά σημεία του.

Εσωτερικό – Χώροι: Μοντέρνο σχεδιαστικά και ευρύχωρο

157.484 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2017

Το εσωτερικό του νέου Suzuki Ignis και στην τετρακίνητη έκδοση παραμένει μοντέρνο και ευχάριστο με έντονα στοιχεία που τονίζουν το νεανικό του χαρακτήρα. Στην έκδοση GL+ που αποτελεί και τη βασική για το τετρακίνητο Ignis, το ηχοσύστημα 2DIN στην κονσόλα έχει τοποθετηθεί μέσα σε ένα όμορφο πλαίσιο παραπέμποντας σε πιο ακριβές tablet εφαρμογές και προσθέτει μια ευχάριστη νότα, ενώ η διχρωμία του ταμπλό όπως και το πορτοκαλί πλαίσιο στην βάση του επιλογέα αλλά και η ίδιου χρώματος χειρολαβές εσωτερικά, συμπληρώνουν την ξεχωριστή εικόνα του. Οι διακόπτες για το αιρκοντίσιον και ο πίνακας οργάνων αποτελούν άλλα δύο φρέσκα σχεδιαστικά στοιχεία στο εσωτερικό του Ignis και αυτής της έκδοσης. Το ταμπλό αποτελείται από σκληρά πλαστικά στο σύνολό του τα οποία από άποψης ποιότητας κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, με την συναρμογή να ικανοποιεί αλλά να επιδέχεται βελτίωσης. Η θέση οδήγησης είναι ψηλά τοποθετημένη και ευχαριστεί με την περιφερειακή ορατότητα αλλά και με την άνεση που προσφέρει, ωστόσο η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισμένη λόγω της σχεδίασης του αμαξώματος σε εκείνο το σημείο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • lalakis

    Τα Suzuki, ανέκαθεν είχαν θέμα με τα άσχημα πλαστικά τους, την μεγάλη κατανάλωση και στο συγκεκριμένο όχημα, με το άσχημο, μα πολύ άσχημο σουλούπι του αυτοκινήτου...

      14
  • France

    Σκέτο bollywood το κατάντησαν, μαυρα χάλια, με εξίσου χάλια τιμές!

      13
  • Kostas

    Φοβερο αυτοκινητακι, πολυ ομορφο, με τεραστιους χώρους (το χω δει σε έκθεση) και αξιοπιστία suzuki. Οσο για το πισω μέρος, εμενα μου αρέσει πάρα πολυ 1ον ακριβώς επειδή είναι ρετρό τιμώντας το παρελθον του μοντέλου και 2ον γιατι δεν μοιάζει με κανένα αλλο. Εχει γίνει βαρετό τα αυτοκινητα μιας κατηγορίας να ναι πολύ παρόμοια σε σχεδιασμό (δειτε τα πχ πισω φωτιστικα σε opel astra, vw golf, hyundai i30, kia ceed). Tο μόνο λίγο αρνητικό η τσιμπημένη κατανάλωση και το όντως μικρό ρεζερβουάρ

      12
  • axxis

    Με αυτό το πίσω μέρος, μάλλον πρέπει να ελπίζουμε σε ένα facelift. Κρίμα.

      11
  • κωστας

    μακραν το ασχημοτερο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη...μαζι με fiat multipla και honda hrv(το παλιο) τα ασχημοτερα ever

      4
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    γλυκο χαριτωμενο αυτοκινητακι πολης.για 4χ4 δεν θα εδινα χρηματα ισως μονο για το panda σε αυτη την κατηγορια..η αληθεα ειναι πως το πισω μερος ξυνιζει αρκετα,θυμιζει κατι απο παλια και λιγο απο vitara..οσο για τα πλαστικα κ οχι μονο η τακτικη της εταιρεια ελεγε και λεει πως αν μπορειτε να κοψετε εστω και ενα ευρω,καντε το!!!

      4