Ο κινητήρας των 120 ίππων και 320 Nm ροπής είναι σε θέση να κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Vitara. Ο συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρίνεται επιτυχής.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας των 120 ίππων και 320 Nm ροπής είναι σε θέση να κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Vitara. Ο συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρίνεται επιτυχής.

Κινητήρας: Ικανός κινητήρας, πολιτισμένο κιβώτιο

(4/5/2017)

Το μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 1,6 λίτρων της Suzuki αποδίδει 120 ίππους και είναι σε θέση να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το αμάξωμα του Vitara. Αν και είναι θορυβώδης στη λειτουργία του και δίνει άμεσα το στίγμα του ως πετρελαιοκινητήρας, αυτός παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από χαμηλά και έχει δύναμη που εκτιμάται τόσο σε εντός αλλά και κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές. Σε αυτό βοηθάει και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 6 σχέσεων της Suzuki με την ονομασία (Twin Clutch System by Suzuki – TCSS) που προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία με ομαλές εναλλαγές αλλά για διπλοσύμπλεκτο είναι αργό. Οι εναλλαγές των σχέσεων μπορούν να γίνουν και από τα χειριστήρια που βρίσκονται στο τιμόνι. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα δεδομένου του χαρακτήρα του Vitara, αφού σε πραγματικές συνθήκες δύσκολα ξεπερνά τα 7,2 λτ./100 χλμ. To σύστημα Start/Stop τέλος, δείχνει να «χαζεύει» πολλές φορές. 


Ο κινητήρας των 120 ίππων και 320 Nm ροπής είναι σε θέση να κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Vitara. Ο συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρίνεται επιτυχής.

Ο κινητήρας των 120 ίππων και 320 Nm ροπής είναι σε θέση να κινήσει με άνεση το αμάξωμα του Vitara. Ο συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρίνεται επιτυχής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center