Σταθερό και άνετο αλλά και πολύ ικανό εκτός δρόμου είναι το Suzuki Vitara, ενώ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποκτά και πιο πρακτικό κινητήρα. Και στα δυο πεδία.

Σταθερό και άνετο αλλά και πολύ ικανό εκτός δρόμου είναι το Suzuki Vitara, ενώ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποκτά και πιο πρακτικό κινητήρα. Και στα δυο πεδία.

Οδική συμπεριφορά: Crossover μόνο στο μάτι

(4/5/2017)

Αν και το Suzuki Vitara θεωρείται Crossover στην τετρακίνητη έκδοσή του τιμά το όνομά του με τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται με τα Grand 
Vitara του παρελθόντος καθώς η απουσία κοντών σχέσεων αλλά και η απόσταση από το έδαφος βάζουν περιορισμούς. Οδηγικά, αυτό το
Vitara επιδεικνύει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ουδέτερη συμπεριφορά, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι αισθητές σε δρόμο με στροφές. Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις λειτουργίες Auto, Sport, Snow και Lock του συστήματος τετρακίνησης. Στην αυτόματη λειτουργία η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και αν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης, τότε η κίνηση μεταφέρεται και στον πίσω άξονα. To Lock κλειδώνει την τετρακίνηση ισόποσα ανάμεσα στους δυο άξονες, ενώ το Sport και το Snow ενδείκνυνται, για πιο γρήγορη οδήγηση ή οδήγηση στο χιόνι αντίστοιχα. Στην πράξη τώρα, το Vitara είναι πολύ πιο ικανό από ότι πρωτίστως δείχνει από το παρουσιαστικό του, όπου τουλάχιστον επιτρέπει το ύψος του και τα λάστιχά του. Η αίσθηση στο χώμα είναι καλή και τόσο η ανάρτηση όσο και το σύστημα διεύθυνσης δεν περνούν στο εσωτερικό τις ανωμαλίες του δρόμου. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto