Εκτός από την έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost των 100 και 125 ίππων, το Ford Focus συνδυάζεται και με ένα 1.500άρη EcoBoost κινητήρα turbo βενζίνης, ο οποίος συνδυάζει τη δύναμη με την πολύ καλή τιμή αγοράς. Ειδικότερα, το μοτέρ αυτό ξεχωρίζει με την απόδοσή του και προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 8,3 δλ. και αντίστοιχα πολύ γρήγορες ρεπρίζ, που το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας του. Ωστόσο, αυτό που είναι το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η τελική ταχύτητα. Και με τη βελόνα να σταματάει θεωρητικά στα 212 χλμ./ώρα, έχει ένα σημαντικό προβάδισμα στα οικογενειακά. Όσον αφορά τέλος στην οδική του συμπεριφορά, το Ford Focus σε αυτήν την έκδοση στρίβει με σιγουριά στο επαρχιακό δίκτυο, είναι συμμετοχικό με το πίσω μέρος, έχει ένα πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, ενώ στις υψηλές ταχύτητες είναι ήσυχο και ευθύβολο, ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.
Ποιός έχει σαν κριτήριο την τελική ταχύτητα? Για να τρέξει στην Κορίνθου-Πατρών ή μήπως έχετε δει τύπους με rapid να πληρώνουν για να τελικιάζουν στα Μέγαρα?
Ποιός έχει σαν κριτήριο την τελική ταχύτητα? Για να τρέξει στην Κορίνθου-Πατρών ή μήπως έχετε δει τύπους με rapid να πληρώνουν για να τελικιάζουν στα Μέγαρα?