Παρά την συγκριτικά χαμηλή του απόσταση από το έδαφος, το Audi Q2 τα καταφέρνει μια χαρά στο πατημένο χώμα.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρά την συγκριτικά χαμηλή του απόσταση από το έδαφος, το Audi Q2 τα καταφέρνει μια χαρά στο πατημένο χώμα.

Eντός και εκτός δρόμου: Ανετα & ικανά

113.216 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2017)

Η τετρακίνηση δίνει πλεονέκτημα στο Mokka X
Tο Audi Q2 εμφανίζει σπορτίφ συμπεριφορά, με το πολύ καλό πλαίσιο, την σφιχτή ανάρτηση και τη χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) να εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Εξαιρετική είναι και η ευστάθεια του αυτοκινήτου στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι, ενώ και το τιμόνι με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση και τις μικρές διαστάσεις, παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για τα δρώμενα. Η ποιότητα κύλισης είναι ένα από τα ατού επίσης του αυτοκινήτου. Στην πόλη τέλος, το Audi Q2 εκμεταλλεύεται τις compact διαστάσεις του για να κινηθεί και ελιχθεί με ευκολία, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού πίσω τζαμιού, δεν είναι άριστη.

Το Ford Κuga εξαργυρώνει στο έπακρο την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο.

Το Ford Κuga εξαργυρώνει στο έπακρο την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η έκδοση του Mokka Χ, που είχαμε στην διάθεσή μας ήταν τετρακίνητη δίνοντας σαφές πλεονέκτημα στο crossover της Opel σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Από την άλλη, η σφιχτή ανάρτηση του Mokka X σε συνδυασμό με τις 18ιντσών ζάντες (της έκδοσης της δοκιμής) περιορίζει την άνεση κυρίως σε διαδοχικές και σχετικά έντονες ανωμαλίες, αλλά σε συνδυασμό με την τετρακίνηση ανεβάζει τα επίπεδα πρόσφυσης. Οι κλίσεις δεν λείπουν, ωστόσο η υποστροφή έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, η ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά δείχνουν να «υποφέρουν», όμως σε πατημένα κομμάτια προσδίδουν πολύ καλό έλεγχο στο αμάξωμα. Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης έχει μεγάλες δυνατότητες, ενώ το τιμόνι αν και έχει ελαφριά και τεχνητή αίσθηση είναι ακριβές, όπως άλλωστε στο κούμπωμά του και ο επιλογέας.
 
Με άλλον «αέρα» τα μεγαλύτερα crossover
Πανοραμική είναι η θέση οδήγησης στο Ford Kuga και σε συνδυασμό με την στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας, οι αστικές μετακινήσεις δεν είναι τόσο δύσκολες, όσο περιμένεις από τον όγκο του οχήματος. Μόλις «ανοίξει» ο δρόμος, η οδηγική αίσθηση είναι υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και τονίζεται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης ST- Line με την σφιχτότερη ανάρτηση και τους τροχούς των 18 ιντσών. Στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη με το πίσω μέρος να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την στάνταρ παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένας σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης. Ακόμη μεγαλύτερη (η μεγαλύτερη όλων για την ακρίβεια) είναι η απόσταση από το έδαφος για το Peugeot 3008, που είναι βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2. Ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το νέο crossover της γαλλικής φίρμας συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα όμως συντελεί ώστε το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια. Για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις το 3008 βασίζεται στο σύστημα Advanced Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργίας και τα M+S ελαστικά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 219 χλστ. 

Ateca και C-HR κερδίζουν τον οδηγό
Πιο οδηγοκεντρική είναι η προσέγγιση του SEAT Ateca, η ανάρτηση του οποίου είναι σφιχτή και ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά. Πάντως και μειώνει τα επίπεδα άνεσης σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες. Επίσης η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια, αφού σε υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος είναι αισθητός στην καμπίνα, λόγω και της «δίαιτας» που υπέστη το Ateca στον τομέα της ηχομόνωσης. Το Ateca είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού, με την κατευθυντικότητά του τιμονιού να είναι κορυφαία. Η παρεχόμενη αίσθηση συμπληρώνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Ateca και εμπνέει για γρήγορη οδήγηση. 
 
Ευχάριστο στην οδήγηση είναι και το Toyota 
C-HR, που ήρθε για να αλλάξει γνώμη σε όσους έχουν την ιδέα πως τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας συνεχίζουν να είναι ουδέτερα και ανιαρά. Αρχικά, διαθέτει πολύ καλή θέση οδήγησης, έχοντας καλή ορατότητα προς τα εμπρός και ταυτόχρονα δίνοντας κουπέ αίσθηση. Έπειτα, προστίθεται η καλή ποιότητα κύλισης –μάλιστα όταν κινείσαι ηλεκτρικά ακούς ένα πολύ μικρό βουητό από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα… Το C-HR δείχνει πως μπορεί πολλά περισσότερα. H ανάρτηση αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, όντας λίγο σφικτή, χωρίς να αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και ειδικότερα κατά τη φάση του φρεναρίσματος. Σε κάθε περίπτωση, το υβριδικό C-HR μπορεί να είναι πολύ απολαυστικό στο δρόμο, παρότι υβριδικό!
 
Δεν παίζεται η κύλιση του Tiguan
Τέλος το VW Tiguan σε κερδίζει αμέσως με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), που φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες. Παράλληλα, το πλαίσιο είναι γρανίτης, ενώ ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα είναι πολύ χαμηλός. Υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν και παρά το ελαφρύ τιμόνι μπορείς να το κατευθύνεις εκεί που θες. Όσον αφορά τις εκτός δρόμου επιδόσεις, η απόσταση των 189 χλστ. για την δικίνητη έκδοση της δοκιμής σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και απροβλημάτιστα σε light διαδρομές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center