Δείτε το top 3 από κάθε κατηγορία σύμφωνα με τα κριτήρια της δημοσιογραφικής ομάδας του Auto Τρίτη.
Τα καλύτερα ανά κατηγορία
233.084 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2016)
Ανάμεσα στα εκατοντάδες αυτοκίνητα που έχουμε αξιολογήσει, ξεχωρίζουμε τα 3 καλύτερα από τις 5 δημοφιλέστερες κατηγορίες της αγοράς.
Τα καλύτερα αυτοκίνητα από κάθε κατηγορία προκύπτουν από την αξιολόγηση που κάνουμε σε κάθε νέο υπό δοκιμήν αυτοκίνητο. Μέσα στην πληθώρα αυτών των μοντέλων ξεχωρίζουμε τα 3 καλύτερα από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες αυτή τη στιγμή στην αγορά. Εκείνες είναι η κατηγορία των μίνι, των μικρών, των μικρομεσαίων και των Crossover αυτοκινήτων. Οι κατηγορίες αυτές χωρίζονται σε εκείνες που αφορούν τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου εκτός από την κατηγορία των μίνι που περιλαμβάνει μόνο δύο μοντέλα diesel (Fiat 500 και Fiat Panda). Αντίστοιχα στα Crossover εκτός των κατηγοριών με βάση των κινητήρα, διαχωρίζουμε τα μοντέλα σε εκείνα που ανήκουν στην μικρή και στην μικρομεσαία κατηγορία. Ορισμένα μάλιστα εκ των κορυφαίων αυτοκινήτων με βάση την αξιολόγησή μας έχουν «θρονιάσει» όχι μόνο στους πίνακές μας, αλλά και στις προτιμήσεις σας όπως αποδεικνύεται από τις πωλήσεις τους. Ποια είναι τελικά τα καλύτερα αυτοκίνητα ανά κατηγορία και για ποιο λόγο βρίσκονται ψηλά στην αξιολόγησή μας θα το δείτε παρακάτω.
Τομείς αξιολόγησης
Οι τομείς που αξιολογούμε κάθε νέο αυτοκίνητο είναι στο σύνολό τους 9 και μέσω εκείνων προκύπτει μια τελική βαθμολογία για το κάθε μοντέλο. Αυτή μετατρέπεται ανάλογα σε «αστέρια», με τα 5 αστέρια να είναι και τα περισσότερα που μπορεί να δεχθεί ένα μοντέλο. Οι τομείς αξιολόγησης έχουν διαφορετική βαρύτητα και κρίνονται ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, ενώ μεταβάλλονται ανάλογα σε κάθε μοντέλο που φέρει κάτι καινούριο (π.χ. κινητήρα). Αναλυτικά οι τομείς αξιολόγησής μας είναι η κατανάλωση και ρύποι, η ενεργητική ασφάλεια και τα φρένα, η παθητική ασφάλεια, το Value for Money, η αξιοπιστία και συχνότητα βλαβών, ο κινητήρας και οι επιδόσεις, η εικόνα, η ποιότητα και η τεχνολογία, η άνεση και οι χώροι αλλά και τέλος, η μεταπωλητική αξία του κάθε μοντέλου.
Καλυτερη μορφη αξιολογησεις θα ηταν αυτη που λαμβανει υποψη της τα λεγομενα των ιδιοκτητων οχηματων που ειναι και οι κυριοι εκφραστες των καθημερινων προβληματων που αντιμετωπιζουν...ειναι οι καλυτερη δημοσιογραφοι για μενα.
Πάλι μας βγάλετε το mio πρώτο χωρίς να το αξίζει πρώτο σύμφωνα με τα δικά σας λεγόμενα τα οποία και φυσικά όλοι οι αναγνώστες σας τα αμφισβητούν μιας και ξέρουμε τι παίζει,δηλαδή το aygo και τα άλλα 2 αδερφάκια του δεν είναι καλά;το Hyundai I10 δεν επίσης δεν είναιι καλό;και είναι ο τετράγωνος κουβάς;βάλτε τις πηλήσεις που έχει η τριάδα των Aygo-Peugeot 108-C1,το Ι10,και τι ο κουβάς. στα πόλης, τώρα αυτό έλειπε να αφήνατε την κατηγορία χωρίς εκπρόσωπο της vw,το clio που έχει σαρώσει την Ευρώπη το βγάλατε 3,το Fiesta και το αξίζει και απορώ πως το βγάλατε πρώτο;μάλλον θα έπεφτε γενική κατακραυγή αν βάζατε το polo πρώτο,τα Opel Corsa που σαρώνει και αυτό στην Ευρώπη τι το κάνατε το έφαγε η μαρμάγκα; το Toyota Yaris που προσωπικά δεν μου αρέσει τι το κάνατε και αυτό;το εξαφανίσατε;Στην κατηφορία με τα suv πάλι καλά που βάλατς το ΗΓΕΤΗ το Qashqai, τι άλλο να πώ ότι πλέον μας κάνετε και μειδιάζουμε και περνάμε την ώρα μας μς αυτά που γράφεται και ξεχνάμε άλλα πιο σοβαρά προβλήματα.Ευγε σας στο autotriti.
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΟ VITARA DIESEL ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!!1 ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!
Πολύ υποκειμενική αξιολόγηση
Τα Suzuki across & vitara πουθενα??? Το duster? Ο μονος που μπορει να κανει σωστη αξιολογηση ειναι ο χρηστης και οχι εσεις...
Η αξιοπιστία δεν παίζει κανένα ρόλο ? Κρίμα !
Σχέση τιμής - αξίας? Αξιοπιστία (συχνότητα-σοβαρότητα βλαβών και κόστος επισκευής?) Κόστος συντήρησης? Μεταπωλητική αξία?
Στα μικρα βενζινοκινητα εχετε δωσει εμφαση στους κινητηρες και οχι στο αυτοκινητο συνολικα,yaris και i20 ειναι δυο πολυ καλες προτασεις και τουλαχιστον ενα θα επρεπε να ειναι στην τετραδα.Στο δρομο.παντως τα βλεπω συνεχως.Επισης να προσθεσω οτι οταν στην δεκαετια του 90 η Γερμανικη υπεροχη εδινε 45-60 αλογα στα μικρα,τα εκθειαζαμε για την ποιοτητα, το στησιμο και αλλα ομορφα,αλλα ηια κινητηρα γαργαρα,τωρα που φτιαξανε κινητηρες θυμηθηκαμε και τα αλογα....υπεροχα
Σαρωσε το Γιαουρις!!!
για το HONDA CIVIC έχετε κάποιο σχόλιο ρε παιδιά?