Το νέο Toyota C-HR δεν έχει diesel κινητήρα. Η Toyota επενδύει στην υβριδική τεχνολογία, την οποία άλλωστε γνωρίζει άριστα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Toyota C-HR δεν έχει diesel κινητήρα. Η Toyota επενδύει στην υβριδική τεχνολογία, την οποία άλλωστε γνωρίζει άριστα.

Toyota: 1,2 Τurbo & 1,8 ΗSD (υβριδικό)

90.954 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)

Σε ποια μοντέλα «μπαίνει» σήμερα: Toyota Auris, Toyota C-HR

Ο 1,2 turbo κινητήρας της Toyota σε κερδίζει με την γραμμικότητα και σχεδόν ατμοσφαιρική του λειτουργία.

Ο 1,2 turbo κινητήρας της Toyota σε κερδίζει με την γραμμικότητα και σχεδόν ατμοσφαιρική του λειτουργία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

H Τoyota μπορεί να άργησε λίγο, αλλά μπήκε στον χορό του downsizing με τον εξαιρετικό 1,2 Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Η λειτουργία του είναι τόσο γραμμική και χωρίς απότομα ξεσπάσματα, που αναρωτιέσαι αν είναι turbo. Με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση είναι ένα από τα σύγχρονα turbo μοτέρ, που ξεχωρίζουμε. Η Toyota βέβαια θα μείνει στην ιστορία για το υβριδικό σύστημα, που λάνσαρε και το οποίο συνεχίζει να εξελίσσει και όπως φάνηκε στο C-HR σε βάρος του diesel. To 1,8 HSD υβριδικό σύστημα των Auris, Prius και C-HR χρησιμοποιεί έναν 1.800άρη κινητήρα που λειτουργεί με κύκλο ¶τκινσον και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο συνδυασμός εξασφαλίζει ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για λίγα χλμ. Είναι το μέλλον ειδικά απέναντι στο diesel…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center