Η turbo εκδοχή του 1,2 PureTech με τα 130 άλογα (υπάρχει και έκδοση με 110) αποτελεί την επιλογή μας από τον όμιλο της PSA (Citroen-Peugeot). O 1,2 PureTech είναι πολυβραβευμένος κινητήρας και ξεχωρίζει όχι μόνο για την απόδοση, αλλά και την πολιτισμένη του λειτουργία παρά την 3κύλινδρη φύση του. Χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό καυσίμου (οι ατμοσφαιρικοί 1,2 PureTech είναι με πολλαπλό, έμμεσο ψεκασμό) και ξεχωρίζει για το τράβηγμα στις χαμηλές στροφές με 230 Nm ροπής μόλις στις 1.750 σ.α.λ. Αυτή τη στιγμή θεωρούμε πως είναι ο καλύτερος κινητήρας στα 1.200 κ.εκ. Από τους diesel κινητήρες του ομίλου ξεχωρίζουμε τον 1,6 BlueHDi, ο οποίος έχει πολιτισμένη και οικονομική λειτουργία. Αποδίδει 75/100/120 ίππους ( ροπή 233/254/300 Νm αντίστοιχα στις 1.750 σ.α.λ.) και είναι από τους ελάχιστους σε αυτόν τον κυβισμό με υγρό εξάτμισης AdBlue για αποτελεσματική αντιμετώπιση των επικίνδυνων για την υγεία οξειδίων του αζώτου (ΝΟx).
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.