Test: Ford C-MAX 1,5 TDCi

Test: Ford C-MAX 1,5 TDCi

47.757 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2016)

To μικρομεσαίο πολυχρηστικό Ford C-MAX, πίσω από τις επεμβάσεις στην εμφάνιση και στην ρύθμιση των αναρτήσεων, κρύβει έναν νέο 1.500άρη diesel, που «φυσάει» και πολλές νέες τεχνολογίες.

Whats new
-Εμφάνιση
-1,5 TDCi μοτέρ με 120 άλογα 
-Τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας 
-Σύστημα infotainment με οθόνη αφής
-Ρυθμίσεις ανάρτησης 
-Ηχομόνωση 
-Με 23.200 ευρώ (21.964 ευρώ με απόσυρση)
+ Κινητήρας-οικονομία, πρακτικότητα, τεχνολογίες, οδική συμπεριφορά και ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας
- Χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Στο φρεσκαρισμένο C-MAX ξεχωρίζει η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και το μυώδες καπό, ενώ επανασχεδιασμένα επίσης είναι ο προφυλακτήρας και τα φανάρια εμπρός και πίσω. Το τελικό αποτέλεσμα μας αρέσει και συνθέτει ένα δυναμικό προφίλ (για τα δεδομένα της κατηγορίας) που σίγουρα ξεφεύγει από τη λογική του «κουτιού».
Με 120 άλογα και 21,964 ευρώ,το C-MAX της δοκιμής χρησιμοποιεί τον νέο 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα της Ford με απόδοση 120 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται με ισχύ 95 και 105 ίππων.Στη δεύτερη περίπτωση συνδυάζεται με «πακέτο» μέτρων οικονομίας ECOnetic. H έκδοση των 120 ίππων έχει σαν βάση το εξοπλιστικό πακέτο Business και κοστίζει 21.964 ευρώ με απόσυρση και πλήρη εξοπλισμό. 
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw