• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta ST-Line που κρύβει κάτω από τον καπό του τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα απόδοσης 125 ίππων.

Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line.

Test: Ford Fiesta ST-Line

Διαβάστηκε από 8935 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/1/2017

Η έκδοση ST-Line του Fiesta δεν έχει μόνο το όνομα αλλά και την χάρη, αποτελώντας την πιο κοντινή στο κορυφαίο ST έκδοση, σε εμφάνιση και χαρακτήρα.

 
What is new
- Με αισθητικό πακέτο α λα ST
- 1.000άρι με 125 ίππους
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Από 15.046 ευρώ

+ Οδική συμπεριφορά, σπορ χαρακτήρας, επιδόσεις, κατανάλωση
- Στενά καθίσματα, εργονομία


Μια έκδοση με τονισμένο σπορ χαρακτήρα πλην των ST, πάντα υπήρχε στην γκάμα του μικρού Fiesta, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο πάντα αποτελούσε μια ικανή βάση για να «προκύψει» μια τέτοια έκδοση. Στην τελευταία του γενιά, το ρόλο αυτής της έκδοσης έρχεται να «παίξει» η ST-Line, η οποία με τις κατάλληλες επεμβάσεις σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο αλλά και με τον ικανό 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων, αποτελεί μια πληρέστατη και ικανότατη πρόταση για «νεανικά» πορτοφόλια και ορέξεις. 
 
Είναι και φαίνεται
Σχεδιαστικά, το Fiesta ST-Line τόσο στο τρίθυρο όσο και στο πεντάθυρο αμάξωμα που είναι διαθέσιμο, προβάλλει άμεσα τον σπορ προσανατολισμό του μέσω των λεπτομερειών του αισθητικού κιτ αυτής της έκδοσης. Πιο συγκεκριμένα αυτό περιλαμβάνει νέα εμπρόσθια γρίλια, νέο προφυλακτήρα με μαύρα πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και σπόιλερ στο κάτω μέρος του, ενώ οι διαφορές συμπληρώνονται από τις 16ιντσών ζάντες και την μεγάλη πίσω αεροτομή, στα πρότυπα του ST. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Άρης

    Καλό θα ήταν να βάλετε τις τιμές όλων των εκδόσεων. Π.χ. δεν αναφέρετε όλες τις επιλογές για το ST-Line, π.χ. των 140 ίππων ή του 1.5 TDCI κινητήρα. Και επειδή το κοιτάω καιρό στο site σας, δεν καταλαβαίνω το γιατί. Επίσης, το ότι έχει σπορ ανάρτηση (σκληρή) και 45άρια σε προφίλ λάστιχα πράγματι επιβαρύνει στο να νιώσεις τις ανωμαλίες του δρόμου.. αν ποτέ το είχα, θα έβαζα 50άρια άμεσα διότι στο titanium πραγματικά έχεις άνεση που δεν περιγράφεται.

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Οι πίνακες τιμών ανανεώνονται συνεχώς και περιλαμβάνονται οι πιο εμπορικές εκδόσεις των μοντέλων. Ωστόσο θα φροντίσουμε να εντάξουμε όσες περισσότερες είναι δυνατόν. Ευχαριστούμε για την παρατήρηση και που μας βοηθάτε να γίνουμε ολοένα και καλύτεροι.

        4
  • Vasilis

    Έχει συμπεριφορά.που ζηλεύουν αυτοκίνητα 200αλογων της κατηγοριας, ο τροπος που πετάγεται η ουρά και το καθολου παρεμβατικο esp,πραγματικά οδηγικο διαμάντι...για οποιον αρέσκεται σε αυτην την οδηγηση...

      5
  • Άρης

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν κάποιος θέλει να κάνει μια αγορά, δε θέλει να δεις τις "εμπορικότερες" αλλά όλες τις διαθέσιμες για να συγκρίνει με βάση τις δικές του ανάγκες. Δυστυχώς λείπουν και άλλες εκδόσεις, π.χ. η 1.5 TDCI 95hp (όχι η econetic) που δε μπορεί κανείς να πει ότι δεν είναι εμπορική. Αν μπω στην ford, θα δω όλες τις εκδόσεις ενώ σε εσάς όχι.. λείπουν αρκετές. Επειδή όμως είναι φανατικός αναγνώστης του site, θα προτιμούσα στο μέλλον να μπορώ να τις δω όλες για να μην ψάχνω σε 100 μεριές αλλά σε ένα site, το δικό σας που τόσο καιρό διαβάζω. Ευχαριστώ.