Η ανανεωμένη Giulietta καταφέρνει να διατηρεί τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα της και στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή της.

Η ανανεωμένη Giulietta καταφέρνει να διατηρεί τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα της και στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή της.

Test: Giulietta 1,6 JTDM

(8/9/2016)

Η ανανεωμένη Giulietta συνδυάζει για πρώτη φορά το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο TCT με τον νεότερο diesel 1.600άρη των 120 ίππων, σε ένα συνδυασμό άνεσης και ευκολίας.

What is new
Μικροαλλαγές στην εμφάνιση
Αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο TCT
Ίδιος κινητήρας 1,6 diesel 120 ίππων
Τιμή από 25.020 ευρώ
+ Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, ευκολία αυτόματου κιβωτίου, σχεδίαση, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση
- Χώροι στο πίσω κάθισμα, τιμή
Σε σχέση με τη χειροκίνητη diesel η αυτόματη…
 …έχει 0-100 χλμ./ώρα πιο αργό κατά 0,1 δλ. 
 …είναι πιο γρήγορη στις επιταχύνσεις εν κινήσει
 …καίει 0,2 λτ./100 χλμ./ώρα περισσότερα στη μέση κατανάλωση
 …καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στην εθνική σε 1 χλμ./ώρα λιγότερο
Στην ανανέωση της Giulietta η Alfa Romeo δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στον αγοραστή να την επιλέξει με το diesel κινητήρα 120 PS και το αυτόματο κιβώτιο TCT διπλού συμπλέκτη, εκτός της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Το TCT κιβώτιο έως και σήμερα ήταν διαθέσιμο μόνο με τον 1,4 turbo MultiAir των 150 ίππων, αλλά και στην κορυφαία Quadrifoglio έκδοση των 240 ίππων. Τιμολογιακά, το κόστος της Giulietta 1,6 JTDM-2 με το κιβώτιο TCT είναι 24.031 ευρώ, όντας έτσι 3.000 ακριβότερη σε σχέση με τη βενζινοκίνητη. Στο αισθητικό πεδίο, η Giulietta συνεχίζει να διακρίνεται για τις στιλάτες της γραμμές, με την ανανεωμένη εκδοχή της να τη φρεσκάρει με μικροαλλαγές κυρίως στο πλέγμα του εμπρός προφυλακτήρα, αλλά και χρωματικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto