Ο 1,4 CRDi τραβάει γερά από χαμηλά και έχει καλές επιδόσεις, τσιμπάει όμως λίγο σε κατανάλωση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,4 CRDi τραβάει γερά από χαμηλά και έχει καλές επιδόσεις, τσιμπάει όμως λίγο σε κατανάλωση.

Κινητήρας: Τραβάει και έχει καλές επιδόσεις

47.644 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2015)

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,4 CRDi της Hyundai που αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη το μοτέρ τραβάει γερά από χαμηλά και μέχρι το μεσαίο-ανώτερο φάσμα των στροφών, που σημαίνει ότι μέσα στην πόλη δεν θα χρειαστεί να αλλάζεις συχνά ταχύτητα, αφού ρολάρεις και με 3η. Μάλιστα, όπως αποδεικνύεται και από τα νούμερα των μετρήσεών μας το μοτέρ είναι ελαστικό εξασφαλίζοντας αρκετά καλές επιδόσεις -για 1.400άρι diesel- αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,4 δλ., ενώ καλές είναι οι ρεπρίζ. Συγκεκριμένα, το 60-100 με 4η/5η σχέση και το 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η ολοκληρώνονται σε 7,3/11,5 και 10,6/14,8 δλ. αντίστοιχα. Αναφορικά με την κατανάλωση, η Hyundai ανακοινώνει 4,1 λτ./100 χλμ. για τα μοντέλα χωρίς ISG, όπως αυτό της δοκιμής. Στις εκδόσεις με Start &Stop αυτή είναι χαμηλότερη (3,7 λτ./100χλμ.), ενώ μηδενικά είναι και τα τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη, πάντως, το trip computer μας έδειξε 5,5 λτ./100χλμ., νούμερο σχετικά τσιμπημένο για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ με 5,0 λτ./100χλμ. είχε 127 χλμ./ώρα ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto