Test: Mondeo 1,5 TDCi
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test: Mondeo 1,5 TDCi

28.812 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2015)

Με νέο diesel 1,5 λτ. και τεχνολογία ECOnetic, το Ford Mondeo καταναλώνει με το σταγονόμετρο, όντας θεωρητικά πιο οικονομικό ακόμη και από την υβριδική έκδοση.

+ Κατανάλωση, λειτουργία κινητήρα, σχεδίαση, ποιότητα, άνεση-χώροι, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια
- Ρεπρίζ χωρίς «νεύρο», 
προς τα πίσω ορατότητα, αμβλυμμένα δυναμικά χαρακτηριστικά 
WhatΆs new
- Νέος 1,5 TDCi Euro6 με 120 άλογα
- Πακέτο ECOnetic
- + 5 άλογα σε σχέση με τον 1,6 TDCi
- - 0,6 λτ./100 χλμ στην κατανάλωση
- Με 1.472 χλμ. αυτονομία
- Koστίζει 23.835 ευρώ
Για όσους αναζητούν κορυφαία οικονομία, η Ford προσφέρει μια έκδοση του Mondeo με τον νέο 1,5 λτ. TDCi πετρελαιοκινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο, που υπόσχεται μέση κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ. και δεν πληρώνει τέλη. Η κατανάλωση αυτή είναι μικρότερη ακόμη και από αυτή της βενζινοκίνητης υβριδικής σεντάν έκδοσης (4,2 λτ./100 χλμ.).
Τι εστί ECOnetic;
Το μοντέλο της δοκιμής, εκτός από σύστημα ανάκτησης ενέργειας στην πέδηση και ένδειξη στον πίνακα οργάνων για επιλογή της σωστής σχέση στο κιβώτιο, είναι εφοδιασμένο με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, νέο πρόγραμμα λειτουργίας του κινητήρα, χαμηλωμένη ανάρτηση για βελτίωση της αεροδυναμικής και μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης (3,35:1 από 3,61:1)
Συμφέρει η επιλογή του
Για να αποκτήσει κανείς την ECOnetic έκδοση του πεντάθυρου 1,5 ΤDCi Ford Mondeo χρειάζεται να καταβάλει 23.835 ευρώ (με απόσυρση) για την βασική έκδοση Trend. Η τιμή είναι μέσα στα τιμολογιακά πλαίσια της κατηγορίας και μόνο 200 ευρώ περισσότερα από την απλή έκδοση. Ωστόσο η τελευταία έχει κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ. και πληρώνει 93,6 ευρώ τέλη κυκλοφορίας σε αντίθεση με το ECOnetic, που απαλλάσσεται. Από αυτό και την εξοικονόμηση λόγω κατανάλωσης, η απόσβεση γίνεται σε λιγότερο από χρόνο. Ο εξοπλισμός από την πλευρά του είναι πλήρης.

Μεγάλη και εύχρηστη η οθόνη αφής.

Μεγάλη και εύχρηστη η οθόνη αφής.

Toyota
test center