Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 στην έκδοση με τον 1.600άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων.

Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές.

Ξεχωριστό σε κάθε του λεπτομέρεια είναι αισθητικά το Peugeot 3008, αποτελώντας ένα από τα πιο δυναμικά σχεδιαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας των Crossover/SUV.

Στα πλαϊνά του αμαξώματος, κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης αποτελούν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και η ιδιαίτερη σχεδίαση της πίσω κολώνας.

Test: Νέο Peugeot 3008

211.373 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/6/2017

Το 3008 επανέρχεται στην γκάμα της Peugeot και με ξεκάθαρο Crossover χαρακτήρα αλλά και ηγετικά χαρακτηριστικά, φιλοδοξεί να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο από αυτή την ανερχόμενη κατηγορία.

 
Το επιπλέον «0» στην ονομασία των αυτοκινήτων της Peugeot αφήνει στο παρελθόν την πολυχρηστική υπόσταση των μοντέλων που εφοδίαζε και έρχεται ως χαρακτηριστικό των Crossover προτάσεών της. Μετά το μικρό 2008 λοιπόν ήρθε και η σειρά για το μικρομεσαίο 3008 να μπει στην αρένα των πωλήσεων μιας εκ των δημοφιλέστερων κατηγοριών παγκοσμίως. Να θυμίσουμε εδώ ότι η πρώτη απόπειρα της εταιρείας έγινε με το 4007, το οποίο αποτέλεσε προϊόν συνεργασίας της Mitsubishi με τον όμιλο PSA με μικρό αγοραστικό ενδιαφέρον, αφού το 2007 που παρουσιάστηκε γενικότερα η κατηγορία δεν είχε γνωρίσει ακόμα την άνθιση. Με εντυπωσιακή εμφάνιση, φουτουριστικό και ποιοτικά άρτιο εσωτερικό, μεγάλους χώρους, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα και ισχυρή γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, το 3008 βάζει την Peugeot απευθείας στην καρδιά αυτής της δημοφιλούς και στην χώρα μας κατηγορίας και συμπληρώνει το επιθετικό της κουαρτρέτο με τον καλύτερο τρόπο (208, 2008, 308 και 3008).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Γραφει συμπερασματικα το Autotriti: "Το 3008 έρχεται να κοιτάξει στα ίσια τα αντίστοιχης κατηγορίας Γερμανικά μοντέλα." Αρα γιατι να επιλεξει καποιος ενα υπερτιμημενο και ζημιαρικο γερμανικο οταν εχει πολυ καλυτερες, πολυ πιο ομορφες σχεδιαστικα και πολυ πιο αξιοπιστες προτασεις;;;

      54
  • Ακης

    φιλε simple θα διαφωνησω...ανεκαθεν αγοραζα αυτο που μου αρεσει και οχι αυτο που αρεσει...ελπιζω και αλλοι να συμφωνουν μαζι μου γιατι δοκιμασα τα γερμανικα προιοντα και ειναι επιεικως υπερτιμημενα.

      37
  • giorgos

    @simple εντελώς λάθος αυτό που λες ότι όσοι έχουν χρήματα θα πάρουν τα X1, Gla κ Q3 και υπόλοιποι θα συμβιβαστουν με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Εγώ και χρήματατα πολλά να είχα θα τα έβαζα τελευταία στη λίστα μου. Η X1 είναι κακοεξοπλισμενη κ με ξεπερασμενο εσωτερικό. Το Q3 εχει χρόνια στην αγορά κ το εσωτερικό του θυμίζει αμάξι 15ετιας. Η Gla ασχολίαστο.. Αυτή έχει ανύπαρκτη απόσταση από το έδαφος. Πρώτο στη λίστα θα έβαζα το 3008 που είναι ξεχωριστό κ με το καλύτερο εσωτερικό κ τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος

      31
  • miltos

    Πριν λίγο καιρό ήμουν σε διαδικασία επιλογής καινούργιου (βενζινοκινητου) αυτοκινήτου και συγκεκριμένα suv. Δοκίμασα όλα του ανταγωνισμού Audi Q3, BMW1,Nissan qashqai, Peugeot 3008 κλπ... Τελικά κατέληξα στο Peugeot 3008 1.2 puretech διότι εκτός από την υπεροχή του στην οδηγική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, απόδοση κινητήρα υπερτερεί όλων των άλλων σε χώρους, απόσταση από το έδαφος και έχει πανέμορφο εσωτερικό! Σημειωτέον πότε δεν ήμουν Γαλλόφιλος στα αυτοκίνητα μιας και προηγούμενα αυτοκίνητα ήταν Σουηδικά και Γερμανικά. Επίσης προς απάντηση κάποιων είχα την οικονομική δυνατότητα να πάρω πχ το Χ1 άλλα όπως και να το κάνουμε το 3008 είναι πολύ καλύτερο σαν πακέτο.... το θεμα ειναι να επιλέγεις αυτοκίνητο και να μην κολλάς στα "σηματάκια" που για μένα δεν λένε τίποτα.

      21
  • Λογικος

    Simple μας επεισες για αλλη μια φορα οπως βλεπω και απο τα λαικ. Εισαι τοσο γερμανοφιλος που αποκλειεται να μην ειναι και ο αδελφος σου. Θα του ειχες κοψει την καλημερα αν αγοραζε ιαπωνικο. χαχα Οσο για τα αλλα που γραφεις, ασχετα με το τι λενε οι πληρωμενες ερευνες, η Audi δεν προκειται ΠΟΤΕ να γινει αξιοπιστη γιατι πρωτον ΔΕΝ το εχουν και δευτερον δεν το θελουν για να προφανεις λογους. Η Honda απο την αλλη με εντελως αλλη φιλοσοφια και ηθος θα ειναι παντα στην κορυφη της αξιοπιστιας μαζι με ολους τους Ιαπωνες οπου κι αν κατασκευαζονται τα αυτοκινητα τους με συναρμογη πλαισιου και σαλονιων για σεμιναριο.

      11
  • miltos

    Φιλε yannis το honda πολυ αξιολογη πρόταση, πολυ καλύτερη απο Χ1,Q3 και gla.....απλα το 3008 ειναι πιο όμορφο τόσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα και έχει καλυτερους χώρους.

      5
  • edmond dantes

    Καλά πλέον έχει κυκλοφορήσει και διατίθεται ήδη στις κανονικές χώρες ο 1.5 diesel προς το παρόν με manual gear box και από Φλεβάρη με το νέο EAT8 αυτόματο κιβώτιο. Καλός είναι ο 1.6 αλλά όταν έχει κυκλοφορήσει ήδη ο νεότερος κι όταν υπάρχει κι ο καλός 1.2 βενζίνης με χαμηλή φορολογία τεκμηρίων αν θέλει να ξεστοκάρει η Peugeot να κάνει καμμιά προσφορά που έχει τισ τιμές στα ύψη και για να σπρώξει κανενα πετρέλαιο δεν φέρνει καν την έκδοση GT line με τον 1.2 βενζίνη και το eat6!

      1
  • Simple

    Osoi exoun thn oikonomikh dunatothta 8a paroun to Q3 h to X1 ante kai to GLA. Ola ta alla modela pou uparxoun sthn agora einai gia olous tous upoloipous pou ta agorazoun xwris na einai auto pou po8ousan gia auto kai einai toso eukolo na kanoun thn mia epilogh anti gia thn allh.

      1
  • Simple

    @giorgos: Otan agorazeis audi profanws kai den agorazeis to shmataki alla poiothta. An deis anafores apo to JDPower, ADAC ktlp to Q3 einai to pio aksiopisto suv ths kathgorias tou. Epishs oti aggizeis einai sfixto kai polu kala sunarmologhmeno. Niw8eis me liga logia oti eisai se kati premium. Auto den to niw8eis me alla autokinhta se auto to ba8mo toulaxiston. 8a sumfwnhsw oti to q3 deixnei ta xronia tou sto eswteriko alla auto pali einai kai 8ema goustou gia pollous. Outws h allws tou xronou erxetai h kainouria gennia. Oso gia ga honda pou grafoun kapoioi o aderfos mou exei to crv kai tou exei bgalei arketa problhmata (agorasmeno kainourio) opws sasman kai kaiei kai ladia.