Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές.

Oδική συμπεριφορά: Η σφραγίδα της Peugeot

211.442 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/6/2017

Σχεδιάζοντας από λευκό χαρτί το 3008, οι μηχανικοί της Peugeot είχαν σαν βασικό σκοπό να προάγουν την δυναμική οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της εταιρείας σήμερα. Παρά το γεγονός πως η κατηγορία δεν «προσφέρεται»  για κάτι τέτοιο το αποτέλεσμα τους δικαιώνει αφού οδηγικά καταφέρνει και συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τα δύο σε υψηλές αναλογίες. Βασικό συστατικό της συμπεριφοράς του 3008 στο δρόμο, αποτελεί η πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του ομίλου πάνω στην οποία χτίστηκε το νέο αυτό μοντέλο και η οποία διακρίνεται για την αντοχή της και το μειωμένο της βάρος. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, με την Peugeot ωστόσο να έχει πάει λίγο πιο μακριά την εφαρμογή αυτή και να προσαρμόζει στην ιδέα τις δικές της λύσεις για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση είναι  μαλακά ρυθμισμένη και προσφέρει πολύ καλή άνεση με την απορροφητικότητά της, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του 3008. Αντίθετα και παρά την μαλακή ανάρτηση, το αμάξωμα δεν κλονίζεται από κλίσεις και body roll σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης, εμφανίζοντας στο όριο μια ελαφρά τάση υποστροφής που δεν εκδηλώνεται ωστόσο, στρίβοντας έτσι ουδέτερα και με ασφάλεια. Την ευχάριστη εικόνα του σε οδηγικό επίπεδο, έρχεται να συμπληρώσει η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από όλα τα επιμέρους χειριστήρια, με το σύστημα διεύθυνσης να παρουσιάζεται ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές. Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 «ορίζονται» κυρίως από το σύστημα Advanced Grip Control, το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων ( Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).  Διευρύνοντας το εκτός δρόμου πεδίο του, το 3008 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της κατάβασης (Hill Assist Descent Control) με ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα,  ελαστικά Mud and Snow, ενώ το ύψος των 219 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και οι καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του (20ο και 27ο  αντίστοιχα) θέτουν τα όρια στις εκτός δρόμου αναζητήσεις. Στην πράξη και χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: PEUGEOT 3008
 
  • Λογικος

    Γραφει συμπερασματικα το Autotriti: "Το 3008 έρχεται να κοιτάξει στα ίσια τα αντίστοιχης κατηγορίας Γερμανικά μοντέλα." Αρα γιατι να επιλεξει καποιος ενα υπερτιμημενο και ζημιαρικο γερμανικο οταν εχει πολυ καλυτερες, πολυ πιο ομορφες σχεδιαστικα και πολυ πιο αξιοπιστες προτασεις;;;

      54
  • Ακης

    φιλε simple θα διαφωνησω...ανεκαθεν αγοραζα αυτο που μου αρεσει και οχι αυτο που αρεσει...ελπιζω και αλλοι να συμφωνουν μαζι μου γιατι δοκιμασα τα γερμανικα προιοντα και ειναι επιεικως υπερτιμημενα.

      37
  • giorgos

    @simple εντελώς λάθος αυτό που λες ότι όσοι έχουν χρήματα θα πάρουν τα X1, Gla κ Q3 και υπόλοιποι θα συμβιβαστουν με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Εγώ και χρήματατα πολλά να είχα θα τα έβαζα τελευταία στη λίστα μου. Η X1 είναι κακοεξοπλισμενη κ με ξεπερασμενο εσωτερικό. Το Q3 εχει χρόνια στην αγορά κ το εσωτερικό του θυμίζει αμάξι 15ετιας. Η Gla ασχολίαστο.. Αυτή έχει ανύπαρκτη απόσταση από το έδαφος. Πρώτο στη λίστα θα έβαζα το 3008 που είναι ξεχωριστό κ με το καλύτερο εσωτερικό κ τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος

      31
  • miltos

    Πριν λίγο καιρό ήμουν σε διαδικασία επιλογής καινούργιου (βενζινοκινητου) αυτοκινήτου και συγκεκριμένα suv. Δοκίμασα όλα του ανταγωνισμού Audi Q3, BMW1,Nissan qashqai, Peugeot 3008 κλπ... Τελικά κατέληξα στο Peugeot 3008 1.2 puretech διότι εκτός από την υπεροχή του στην οδηγική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, απόδοση κινητήρα υπερτερεί όλων των άλλων σε χώρους, απόσταση από το έδαφος και έχει πανέμορφο εσωτερικό! Σημειωτέον πότε δεν ήμουν Γαλλόφιλος στα αυτοκίνητα μιας και προηγούμενα αυτοκίνητα ήταν Σουηδικά και Γερμανικά. Επίσης προς απάντηση κάποιων είχα την οικονομική δυνατότητα να πάρω πχ το Χ1 άλλα όπως και να το κάνουμε το 3008 είναι πολύ καλύτερο σαν πακέτο.... το θεμα ειναι να επιλέγεις αυτοκίνητο και να μην κολλάς στα "σηματάκια" που για μένα δεν λένε τίποτα.

      21
  • Λογικος

    Simple μας επεισες για αλλη μια φορα οπως βλεπω και απο τα λαικ. Εισαι τοσο γερμανοφιλος που αποκλειεται να μην ειναι και ο αδελφος σου. Θα του ειχες κοψει την καλημερα αν αγοραζε ιαπωνικο. χαχα Οσο για τα αλλα που γραφεις, ασχετα με το τι λενε οι πληρωμενες ερευνες, η Audi δεν προκειται ΠΟΤΕ να γινει αξιοπιστη γιατι πρωτον ΔΕΝ το εχουν και δευτερον δεν το θελουν για να προφανεις λογους. Η Honda απο την αλλη με εντελως αλλη φιλοσοφια και ηθος θα ειναι παντα στην κορυφη της αξιοπιστιας μαζι με ολους τους Ιαπωνες οπου κι αν κατασκευαζονται τα αυτοκινητα τους με συναρμογη πλαισιου και σαλονιων για σεμιναριο.

      11
  • miltos

    Φιλε yannis το honda πολυ αξιολογη πρόταση, πολυ καλύτερη απο Χ1,Q3 και gla.....απλα το 3008 ειναι πιο όμορφο τόσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα και έχει καλυτερους χώρους.

      5
  • edmond dantes

    Καλά πλέον έχει κυκλοφορήσει και διατίθεται ήδη στις κανονικές χώρες ο 1.5 diesel προς το παρόν με manual gear box και από Φλεβάρη με το νέο EAT8 αυτόματο κιβώτιο. Καλός είναι ο 1.6 αλλά όταν έχει κυκλοφορήσει ήδη ο νεότερος κι όταν υπάρχει κι ο καλός 1.2 βενζίνης με χαμηλή φορολογία τεκμηρίων αν θέλει να ξεστοκάρει η Peugeot να κάνει καμμιά προσφορά που έχει τισ τιμές στα ύψη και για να σπρώξει κανενα πετρέλαιο δεν φέρνει καν την έκδοση GT line με τον 1.2 βενζίνη και το eat6!

      1
  • Simple

    Osoi exoun thn oikonomikh dunatothta 8a paroun to Q3 h to X1 ante kai to GLA. Ola ta alla modela pou uparxoun sthn agora einai gia olous tous upoloipous pou ta agorazoun xwris na einai auto pou po8ousan gia auto kai einai toso eukolo na kanoun thn mia epilogh anti gia thn allh.

      1
  • Simple

    @giorgos: Otan agorazeis audi profanws kai den agorazeis to shmataki alla poiothta. An deis anafores apo to JDPower, ADAC ktlp to Q3 einai to pio aksiopisto suv ths kathgorias tou. Epishs oti aggizeis einai sfixto kai polu kala sunarmologhmeno. Niw8eis me liga logia oti eisai se kati premium. Auto den to niw8eis me alla autokinhta se auto to ba8mo toulaxiston. 8a sumfwnhsw oti to q3 deixnei ta xronia tou sto eswteriko alla auto pali einai kai 8ema goustou gia pollous. Outws h allws tou xronou erxetai h kainouria gennia. Oso gia ga honda pou grafoun kapoioi o aderfos mou exei to crv kai tou exei bgalei arketa problhmata (agorasmeno kainourio) opws sasman kai kaiei kai ladia.