15.836 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2015
Το Pulsar με τους 190 ίππους κάτω από το καπό του καταφέρνει, χωρίς να το δείχνει, να κινείται εξαιρετικά γρήγορα. Ας δούμε αναλυτικά τα θετικά και τα αρνητικά του.
Στα γρήγορα - 1,6 turbo με 190 PS - 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. - Κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. - Από 21.870 ευρώ
Συν & πλήν + Επιδόσεις, ροπή από χαμηλά, ρύθμιση ανάρτησης, χώροι - Απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών, ψηλή θέση οδήγησης
Σε μία κατηγορία με σκληρούς αντιπάλους, αυτή των μικρομεσαίων hot hatch, η Nissan ρίχνει το Pulsar με τον 1,6 DiG-T κινητήρα των 190 ίππων. Πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοση μέχρι στιγμής στην γκάμα καθώς θα υπάρξουν και Nismo εκδοχές, η οποία απευθύνεται στους οικογενειάρχες που επιθυμούν να κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς, χωρίς να προκαλούν με την εξωτερική σχεδίαση ή να θυσιάσουν -εξαιτίας μίας ανάρτησης κούτσουρο- την οικογενειακή άνεση. Για αυτούς θα υπάρξουν οι Nismo εκδοχές στο μέλλον…
Ολα τα αμάξια την σήμερον ημέρα είναι καλά και προσφέρουν πολλά,τα μόνο υπερκτιμημένα είναι τα αμάξια του group vw με το φοβερό marketing που έχουν και τις άκρες που έχουν αποκτήσει.Συμφωνείς αγαπητό autotriti;Θυμάστε το Fiat Bravo που το είχατε ξεσκίσει χωρίς λόγο,και για τα ξεφτίλο vw τα έχετε θεοποιήσει για ευνόητους λόγους.
ΟΙ Γερμανοι ηταν παντα εξπερτ στην προπαγανδα......
Φανταστειτε να μην υπηρχαν δασμοι και τελωνεια και να μπορουσαν να πουλουσαν οι ιαπωνες κ οι κορεατες πια,τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ιαπωνια στην ευρωπη....
απλα δειτε τι κυκλοφορει στα ιαπωνικα sites... toyota.jp http://www.nissan.co.jp/
http://www.mazda.co.jp/ http://www.daihatsu.co.jp/
<<Απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών>>
Αγαπητοί του autotrti δεν είδα πότε αυτή την παρατήρηση στα μείον των μοντέλων της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Αλλά μάλλον ενοχλεί που NISSAN έχει 16αρη 190 ίππων και μπαίνει στα χωράφια της Γκόλφως.
Πολυ καλο και σε καλη τιμη. Με χαλαει η πισω αναρτηση σε ενα μοντελο με αυτον τον κινητηρα.
Αν ειχαν προσεξει την αναρτηση/οδικη συμπεριφορα και το σχεδιασμο θα μιλουσαμε για το κορυφαιο μικρομεσαιο.
Αν και φαν του ομίλου vw το pulsar ειναι πιστεύω οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορα,εντάξει δεν ειναι τοσο δυναμικό σχεδιαστικα,αλλα πιος νοιαζεται για αυτο....οταν εχει 190psss......:-)
Παρότι πρόκειται για μία αξιόλογη προσπάθεια, έχει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. 1) Νομίζω ότι ο συνδυασμός 190 ίππων με ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι παράταιρος. 2) Η τιμή είναι σχετικά τσιμπημένη. Θεωρώ ότι το Leon FR 1.8 tsi 180 ps είναι μία συνολικά καλύτερη πρόταση αφού είναι γρηγορότερο, οικονομικότερο σε κατανάλωση και φθηνότερο στην αγορά, χωρίς να χάνει σημαντικά σε χώρους. Πάντως χαίρομαι να βλέπω τέτοια αμάξια, έχουμε πήξει στα τρικύλινδρα!
Αφού υπάρχει απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών στο pulsar,την επόμενη φορα σε τεστ του vw group να αναφέρετε για το φωτοτυπικό,το οποιο βεβαια ειναι και χαλασμένο.
Απάντηση: Στο κείμενο, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, αναφέρουμε ότι έχει 18αρια ελαστικά. Το email σας είναι λάθος. Δεν μπορέσαμε να επικοινωνησουμε μαζί σας.
Πολύ καλή προσπάθεια αλλά αν και ιδιαίτερα συμπαθής εταιρεία πρέπει να το πάρουν απόφαση και να κάνουν κάτι με τη σχεδίαση. Δε μπορεί να έχεις αυτό το ταμπλώ μέσα και αυτές τις γραμμές γενικά σα ξεφούσκωτο Quasqai.
poli oreo autokinito gia iaponiko amaksi makari na ta pai kala kai sinisferi ston adagonismo oxi mono stin ellada alla kai stin europi! to komplex merikon gia ta germanika kai di perisotero gia ta vw mou thimizi tous olimpiakous kai tous adiolimpiakous grafikotita sto full......
Το αμάξι πρέπει, όταν πας να μπεις να το οδηγήσεις, να "φτιάχνεσαι"... Σωστός; Τι να τα κάνεις τα άλογα όταν βλέπεις το συγκεκριμένο και σκέφτεσαι πότε θα πάρεις σύνταξη... Αν τη πάρεις βέβαια...
Παντος η nissan δεν ξερει επισημα τις τιμες...περασα τηλεφωνησα κανεις δεν ηταν σιγουρος..αν εσεις ξερετε ενημερωστε και γιατην techna εκδοση ποια ειναι η τιμη...
Ολα τα αμάξια την σήμερον ημέρα είναι καλά και προσφέρουν πολλά,τα μόνο υπερκτιμημένα είναι τα αμάξια του group vw με το φοβερό marketing που έχουν και τις άκρες που έχουν αποκτήσει.Συμφωνείς αγαπητό autotriti;Θυμάστε το Fiat Bravo που το είχατε ξεσκίσει χωρίς λόγο,και για τα ξεφτίλο vw τα έχετε θεοποιήσει για ευνόητους λόγους.
ΟΙ Γερμανοι ηταν παντα εξπερτ στην προπαγανδα...... Φανταστειτε να μην υπηρχαν δασμοι και τελωνεια και να μπορουσαν να πουλουσαν οι ιαπωνες κ οι κορεατες πια,τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ιαπωνια στην ευρωπη.... απλα δειτε τι κυκλοφορει στα ιαπωνικα sites... toyota.jp http://www.nissan.co.jp/ http://www.mazda.co.jp/ http://www.daihatsu.co.jp/
<<Απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών>> Αγαπητοί του autotrti δεν είδα πότε αυτή την παρατήρηση στα μείον των μοντέλων της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Αλλά μάλλον ενοχλεί που NISSAN έχει 16αρη 190 ίππων και μπαίνει στα χωράφια της Γκόλφως.
Έπεσε στην dieselοεποχή δυστυχώς!4-5 χρονάκια νωρίτερα να είχε βγει,δε θα βλέπαμε vw στον δρομο!
Πολυ καλο και σε καλη τιμη. Με χαλαει η πισω αναρτηση σε ενα μοντελο με αυτον τον κινητηρα. Αν ειχαν προσεξει την αναρτηση/οδικη συμπεριφορα και το σχεδιασμο θα μιλουσαμε για το κορυφαιο μικρομεσαιο.
Αν βγάλει στην παραγωγή η Nissan το Pulsar Nismo με 18αρη τετρακύλιδρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 270 ίππων είμαι περίεργος τι θα γράψετε.
Αν και φαν του ομίλου vw το pulsar ειναι πιστεύω οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορα,εντάξει δεν ειναι τοσο δυναμικό σχεδιαστικα,αλλα πιος νοιαζεται για αυτο....οταν εχει 190psss......:-)
Παρότι πρόκειται για μία αξιόλογη προσπάθεια, έχει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. 1) Νομίζω ότι ο συνδυασμός 190 ίππων με ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι παράταιρος. 2) Η τιμή είναι σχετικά τσιμπημένη. Θεωρώ ότι το Leon FR 1.8 tsi 180 ps είναι μία συνολικά καλύτερη πρόταση αφού είναι γρηγορότερο, οικονομικότερο σε κατανάλωση και φθηνότερο στην αγορά, χωρίς να χάνει σημαντικά σε χώρους. Πάντως χαίρομαι να βλέπω τέτοια αμάξια, έχουμε πήξει στα τρικύλινδρα!
Αφού υπάρχει απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών στο pulsar,την επόμενη φορα σε τεστ του vw group να αναφέρετε για το φωτοτυπικό,το οποιο βεβαια ειναι και χαλασμένο.
" Διάσταση ελαστικών 185/65 R15 " ???? κάτι δεν πάει καλά ...
Απάντηση: Στο κείμενο, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, αναφέρουμε ότι έχει 18αρια ελαστικά. Το email σας είναι λάθος. Δεν μπορέσαμε να επικοινωνησουμε μαζί σας.
Πολύ καλή προσπάθεια αλλά αν και ιδιαίτερα συμπαθής εταιρεία πρέπει να το πάρουν απόφαση και να κάνουν κάτι με τη σχεδίαση. Δε μπορεί να έχεις αυτό το ταμπλώ μέσα και αυτές τις γραμμές γενικά σα ξεφούσκωτο Quasqai.
poli oreo autokinito gia iaponiko amaksi makari na ta pai kala kai sinisferi ston adagonismo oxi mono stin ellada alla kai stin europi! to komplex merikon gia ta germanika kai di perisotero gia ta vw mou thimizi tous olimpiakous kai tous adiolimpiakous grafikotita sto full......
Το αμάξι πρέπει, όταν πας να μπεις να το οδηγήσεις, να "φτιάχνεσαι"... Σωστός; Τι να τα κάνεις τα άλογα όταν βλέπεις το συγκεκριμένο και σκέφτεσαι πότε θα πάρεις σύνταξη... Αν τη πάρεις βέβαια...
Παντος η nissan δεν ξερει επισημα τις τιμες...περασα τηλεφωνησα κανεις δεν ηταν σιγουρος..αν εσεις ξερετε ενημερωστε και γιατην techna εκδοση ποια ειναι η τιμη...