• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Ignis με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 90 ίππων.

Η πίσω κολόνα δεν είναι και τόσο γοητευτική στο μάτι.

Το Ignis επιστρέφει στην αγορά μετά από μακρά απουσία 8 ετών, θέλοντας να κάνει αισθητή την παρουσία του με την αμφιλεγόμενη εμφάνιση.

Όμορφα τα LED φανάρια και η μάσκα που τα ενώνει και αγκαλιάζει.

Οι ράγες οροφής τονίζουν την εκτός δρόμου πλευρά του χαρακτήρα του.

Κοιτώντας το από πίσω παρατηρείς πως είναι φαρδύ χαμηλά, αλλά στενεύει απότομα προς τα πάνω.

Test: Suzuki Ignis 1,2 λτ.

Διαβάστηκε από 18183 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2017

Μετά από 8 χρόνια απουσίας, το όνομα Ignis επανέρχεται στην αγορά. Το νέο μίνι μοντέλο της Suzuki διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος και τα οποία τα συνδυάζει με πιο σύγχρονα στοιχεία.

 
What is new
- 1.200 κυβικά με 90 άλογα
- Καίει 5,8 λτ./100 χλμ.
- Από 11.840 ευρώ

+ Ευελιξία, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, εσωτερικοί χώροι
- Σχεδίαση πίσω μέρους, απορροφητικότητα πίσω άξονα ανάρτησης 


Το Suzuki Ignis της πρώτης γενιάς κατασκευαζόταν από το 2000 έως το 2008 και αποτέλεσε ένα από τα αγαπημένα μοντέλα της Suzuki στην ελληνική αγορά. Μάλιστα μέχρι και σήμερα έχει φανατικό κοινό και κατόχους που δεν θέλουν να το αποχωριστούν καθώς έχει στοιχεία που δεν συναντάς εύκολα σε μίνι. Ποια είναι αυτά; Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η μεγάλη προσφορά σε χώρους στο εσωτερικό, οι compact διαστάσεις και η τετρακίνηση. 
 
Η σύγχρονη γενιά του λοιπόν βασίζεται πάνω σε αυτά τα βασικά στοιχεία, ωστόσο έχει γίνει προσπάθεια να είναι up to date και στο πνεύμα της εποχής. Έτσι, το νέο Ignis έχει μια σχεδίαση που δεν περνάει απαρατήρητη, κάποια σύγχρονα στοιχεία υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας, ενώ διατηρεί την απόσταση από το έδαφος, το μικρό μήκος (3,7 μέτρα) και τους καλούς χώρους. Φυσικά, όπως και στο παρελθόν έρχεται ως δικίνητο ή τετρακίνητο, ενώ κάτω από το καπό του συναντάμε ένα 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 90 ίππων. Ας το δούμε πιο αναλυτικά.
 
Από 11.840 ευρώ
Η τιμή του νέου Suzuki Ignis ξεκινά από τα 11.840 ευρώ για την δικίνητη έκδοση και υπάρχουν διαθέσιμες τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, οι GL, GL+ και GLX. Η βασική έκδοση GL διαθέτει τα βασικά, όπως 6 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, κεντρικό κλείδωμα και ηχοσύστημα, αλλά και λίγα παραπάνω όπως ηλεκτρικούς καθρέπτες και αυτόματη λειτουργία φώτων. Στην επόμενη έκδοση ο εξοπλισμός γίνεται πληρέστερος, καθώς συναντούμε στοιχεία όπως συρόμενα πίσω καθίσματα, ζάντες αλουμινίου, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού καθΆ ύψος και μία οθόνη αφής 7 ιντσών, ενώ η τελευταία έκδοση, η GLX είναι και η πληρέστερη. Αυτή διαθέτει όλα τα παραπάνω και -μεταξύ άλλων- επιπλέον διακοσμητικά στοιχεία, προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας LED, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα που σε ειδοποιεί όταν παρεκκλίνεις από την λωρίδα σου ή πλησιάζεις το προπορευόμενο όχημα και cruise control.

Εμφάνιση: Όμορφο μπροστά, πίσω…
Όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, το νέο Suzuki Ignis σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο και τραβάει την περιέργεια των περαστικών. Μάλιστα, κατά την σχεδίασή του οι άνθρωποι της Suzuki προσπάθησαν να του δώσουν κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης των μοντέλων της Suzuki. Στην πραγματικότητα το μπροστινό του μέρος με τα φώτα LED και τη μάσκα με πινελιές χρωμίου που τα περικλείει είναι φρέσκο και όμορφο, όμως από εκεί και πίσω τα πράγματα αλλάζουν. Στο πλάι το μάτι πέφτει στη φαρδιά πίσω κολόνα που δεν είναι πολύ γοητευτική (σ.σ. ίσως να δοκίμαζαν οι σχεδιαστές να την «κρύψουν» με μια απόχρωση στο μαύρο), ενώ και το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερο. Δηλαδή φαρδύ χαμηλά και πολύ στενό όσο ανεβαίνεις προς τα πάνω. Με λίγα λόγια, η σχεδίαση του Ignis είναι διαφορετική. Το αν αρέσει είναι υποκειμενικό…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Μάνος

    Φαίνεται ωραίο, νεανικό, αν και πίσω λίγο το χαλάνε, έχει νεανικό εσωτερικό, έχει καλούς χώρους είναι οικονομικό... Η επιστροφή του Ignis είναι πετυχημένη και σίγουρα θα πάει καλά όπως και η προηγούμενη γενιά... για αυτά που προσφέρει αξίζει τα λεφτά του.

      14
  • Φίλιππος

    ....βλέποντας το από κοντά, εντυπωσιαστηκα από τους εσωτερικούς χώρους και τον εξοπλισμό ο όποιος στις ακριβές εκδόσεις περιλαμβάνει ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.......τι εννοείτε λέγοντας "ωστόσο για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη θα περιμένουμε μέχρι να ανακοινωθεί επίσημα και αναλυτικά ο τιμοκατάλογος του μοντέλου"????.... Όπως βλέπω στο επίσημο site της suzuki υπάρχει κανονικά τιμοκαταλογος εκδόσεων του αυτοκινήτου, εκτός από τις τιμές έξτρα εξοπλισμού.

      7
  • Πειραιωτης

    Στα μικρα και σχετικα προσιτα,αν και σημερα δυσκολα βλεπεις τα παντα με της καταστασεις που ζουμε,θεωρειται επιτυχημενο ευχαριστο οπτικα και με εσωτερικο πλουσιο και σε εξοπλισμο και ιδιαιτερη γραμμη και χωρους που αρεσει. Βαλε και την ποιοτητα και αξιοπιστια suzuki αφου ερχεται κατευθειαν απο ιαπωνια και εχεις την τελεια προταση!

      9
  • Μάριος Κωνσταντόπουλος

    850 κίλα; Επιτέλους υπάρχει μικρό που δε ζυγίζει πάνω από τόνο; Μεγάλο μπράβο στη Suzuki!

      2
  • X.G

    1.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ?ΕΙΝΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ 2 ΜΟΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΚΑΝΑΠΕ?ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ.2.ΚΑΙΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΚΟΡΝΤ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟ 8ΕΤΙΑΣ.ΤΑ 5,8 ΛΙΤΡΑ/100ΚΜ = ΜΕ 7 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥΖΟΥΚΙ.2.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΜΟΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΡΡΩΣΤΟΣ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ .ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ.

      1