Οι αλλαγές στη σχεδίαση έκαναν τον Toyota Auris να δείχνει πιο… σοφιστικέ και δυναμικό.

Πιο «αιχμηρό» το εμπρός μέρος του Auris.

Στάνταρ οι τροχοί αλουμινίου 16 ιντσών.

H κεραία-πτερύγιο καρχαρία ξεχωρίζει.

Test: Toyota Auris 1,2Τ

88.089 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2015

Το φρεσκαρισμένο Toyota Auris απέκτησε τον turbo κινητήρα και τα high-tech συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, που έψαχνε, για να ολοκληρωθεί και να καταξιωθεί στην κορυφή των μικρομεσαίων.

 
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 17.840 ευρώ
• Είναι 1,2 turbo με 116 άλογα
• Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 100,8 ευρώ τέλη

Kaizen το λένε στην μακρινή Ιαπωνία. Φιλοσοφία της συνεχούς εξέλιξης θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε εμείς εδώ στην Ελλάδα. Όπως και να λέγεται, η ουσία είναι πως η Toyota με μελετημένες κινήσεις βελτίωσε τη σημερινή, 2η γενιά Auris, με στόχο την παραμονή στην κορυφή των πωλήσεων. Βασικό όπλο στην προσπάθεια της Toyota, είναι ο νέος, χαμηλού κυβισμού, turbo κινητήρας και τα εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης. Τα στοιχεία αυτά έλειπαν από τη γκάμα του Auris και από τη στιγμή που χαρακτήριζαν το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού, το κενό ήταν ακόμα πιο αισθητό. Όχι πια μιας και η ανανέωση του Auris ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να πάρει το ιαπωνικό μικρομεσαίο το δρόμο προς την ολοκλήρωση. 

 
  • Λογικος

    Γραφει το Autotriti: "Συνολικά, χάρη και στις νέες ζάντες, το Auris εμφανίζει ένα πιο δυναμικό και ελκυστικό παρουσιαστικό." Συμφωνω γιατι δεν το λες ασχημο ουτε αηδια (οπως κατι γερμανικα που εχουν κλεισει το σχεδιαστικο τους τμημα και ασχολουνται μονο με facelift σε μοντελα της δεκαετιας του 70) αλλα ιδιαιτερο και με μια μικρη δοση premium αισθητικης.

      14
  • Θανασης

    Αργησε η TOYOTA αλλα εφτασε στην πηγη.Τωρα για το αισθητικο της υποθεσης ,απλα αηδια.ειδικα το πισω δεν βλεπεται.