Ο αναβαθμισμένος 1.400άρης diesel κινητήρας του Auris έχει επαρκή δύναμη και είναι ιδιαίτερα οικονομικός σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Test: Toyota Auris 1,4 D-4D

80.747 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2015

Η ανανεωμένη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Toyota Auris μαζί με την φρεσκαρισμένη εικόνα και τα βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά φέρνει και το πρώτο ζητούμενο για τον αγοραστή σήμερα, που είναι φυσικά η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

 
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 18.460 ευρώ
• Είναι 1,4 turbodiesel με 90 άλογα
• Καίει 3,5 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Στα πλαίσια της ανανέωσης της δεύτερης γενιάς Toyota Auris και της σημαντικής αναβάθμισης της γκάμας των κινητήρων, η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,4 D-4D δεν θα μπορούσε να λείπει από το παιχνίδι. Η έκδοση αυτή έγινε γνωστή για τις εξαιρετικές της επιδόσεις στην οικονομία καυσίμου ήδη από την προ ανανέωσης έκδοση, μιας και εμφάνιζε μέση εργοστασιακή κατανάλωση 3,8 λτ./ 100 χλμ. με την αντίστοιχη της δοκιμής μας να είναι 5,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα στις ειδικές δοκιμές του auto Τρίτη το Auris 1,4 D-4D κατάφερε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στα μικρομεσαία χάτσμπακ, αφού με 5,0 λτ./ 100 χλμ. κατανάλωση ταξιδεύει με 137 χλμ./ώρα. Σήμερα έρχεται στα χέρια μας η ανανεωμένη πετρελαιοκίνητη έκδοση, που υπόσχεται ακόμη καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της κατανάλωσης και όχι μόνο. 

Με φρεσκαρισμένο look
Τίποτα στην φρεσκαρισμένη εξωτερική εικόνα του ανανεωμένου
Auris δεν δηλώνει τον diesel χαρακτήρα του. Η ανανέωση στο Auris, που διατηρεί φυσικά τις βασικές σχεδιαστικές αρχές της φιλοσοφίας keen look & under priority, έδωσε έναν πιο έντονο τόνο δυναμισμού στην συνολική του εικόνα. Οι νέοι προφυλακτήρες τόνισαν το πλάτος του αμαξώματος και αύξησαν το συνολικό μήκος κατά 55 χλστ. (4.330 χλστ. πλέον). Τα νέα εμπρός φώτα, που εφάπτονται στη μάσκα με το φιλέτο χρωμίου, η κεραία σε σχήμα ουράς καρχαρία και η γρίλια, που εκτείνεται πια από άκρη σε άκρη, κάνουν το Auris να δείχνει πιο επιθετικό. Πίσω, οι ανακλαστήρες έχουν μεταφερθεί στα άκρα του προφυλακτήρα και τα φώτα χρησιμοποιούν λάμπες LED όπως και στα φώτα ημέρας, ενώ η πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση (Lounge) έχει full-LED εμπρός φανάρια. Η βασική έκδοση Live δεν διαθέτει ζάντες αλουμινίου.

Από 18.460 ευρώ
Τα 18.460 ευρώ, που κοστίζει η βασική έκδοση Live με απόσυρση (στάνταρ το Start&Stop), προσφέρουν πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας (μεταξύ άλλων ESP και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, 7 αερόσακοι), ενώ οι μόνες ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης είναι ουσιαστικά τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου. Η τιμή αυτή είναι ανταγωνιστική με τα δεδομένα της κατηγορίας. Πάντως το πακέτο επωφελείται της 6ετούς εγγύησης (3+3) μηχανικών μερών της Toyota. Η έκδοση Active είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένη (ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, Toyota Touch με οθόνη 7 ιντσών και στάνταρ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφαλείας Toyota Safety Sense). 

Tags: TOYOTA AURIS
 
  • Αν κανεις

    λιγα χιλιομετρα ,η,μικρες διαδρομες παρε το 1.3 ατμοσφαιρικο δαγκωτο.Οσο πιο απλο ,τοσο πιο καλο.

      4
  • panos225

    Ή εμένα μου φαίνονται ακριβά τα καινούργια αυτοκίνητα ή είναι πολύ χαμηλός ο μισθός μου.

      3
  • PROSOXH STH LEPTOMEREIA!

    H έκδοση lounge ΔΕΝ περιλαμβάνει full-LED εμπρός φανάρια. Και αυτή η έκδοση όπως και οι πιο απλές περιλαμβάνουν φώτα αλογόνου τύπου projector.Τα full-LED εμπρός φανάρια αποτελούν extra εξοπλισμό για την έτσι κι αλλιώς ακριβή έκδοση lounge. Με 880 ευρώ επιπλέον μπορεί κανείς να τα προσθέσει στο lounge AURIS του , περιμένοντας όμως περίπου 3 μήνες για την παραλαβή του ''ιδιαίτερου'' αυτοκινήτου. Οι συγκεκριμένες πληροφορίες - διευκρινήσεις μου δόθηκαν όταν πριν από λίγες ημέρες επικοινώνησα με την ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ για το συγκεκριμένο θέμα.

      3