Μέχρι 140 ίππους αποδίδει στο Fiesta ο 1,0 Ecoboost και μάλιστα με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Ford
Ο 1.000άρης EcoBoost της Ford
Βραβευμένος ως ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς για 4 συναπτά έτη (2012, 2013 2014 και 2015), ο προηγμένος 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας της Ford, δίνει μια άλλη διάσταση οικονομίας και απόδοσης. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό και για τους δύο εκκεντροφόρους, ειδικά σχεδιασμένη τουρμπίνα που περιστρέφεται μέχρι και με 240.000 στροφές το λεπτό για μηδενικό turbo lag, overboost για ακόμη πιο γρήγορα προσπεράσματα, αλλά και ελαχιστοποιημένες εσωτερικές τριβές. Η Ford χάρη σε αυτόν τον επαναστατικό κινητήρα έκανε το απόλυτο downsizing: Λίγα κυβικά, μόλις 3 κύλινδροι και άμεσος ψεκασμός για οικονομία συνδυασμένα αριστοτεχνικά με turbo για δύναμη και ροπή.
4,3 λτ./100 χλμ. στο Fiesta
Στις εκδόσεις Red Edition και Black Edition η απόδοση του κινητήρα έχει αυξηθεί στα 140 άλογα. Μάλιστα, όπως το διαβάσατε: 140 άλογα από 1.000 κ.εκ. κάτι το οποίο μεταφράζεται σε ειδική ισχύ ανά λίτρο μεγαλύτερη και από αυτή της Bugatti Veyron! Eδώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι αυξημένη κατά 0,2 λτ./100 χλμ φτάνοντας στα 4,5 λτ./100 χλμ.
To πρώτο μεσαίο στον κόσμο με 1.000άρι κινητήρα
Η μαγκιά της Ford είναι η τοποθέτηση του 1,0 EcoBoost και στο μεσαίο μοντέλο της, το Ford Mondeo. Με 125 ίππους και 170 Nm ροπής αποδίδει όσο ένα 1.800άρι ατμοσφαιρικό πριν δέκα χρόνια. Ή μάλλον αποδίδει καλύτερα μιας και το 1.000άρι αυτό έχει το τούρμπο του ρυθμισμένο για συνεχή απόδοση, χωρίς ξεσπάσματα και χωρίς να «ψοφάει» πουθενά. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12 δευτερόλεπτα, νούμερο που συγκρίνεται με αρκετά ντίζελ της κατηγορίας με την κατανάλωση να είναι 5,2 λτ./100 και 1,0 λτ./100 χλμ. πάνω από την 1,6 diesel έκδοση.
Η εμπιστοσύνη της Ford στον 1,0 EcoBoost φαίνεται με τον καλύτερο τρόπο στην επιλογή της να τον τοποθετήσει και στο μεσαίο Mondeo!
Τα έχουμε πει 150 χιλιάδες φορές. Η θερμοδυναμική απόδοση του diesel κινητήρα είναι δύσκολο να επιτευχθεί με την βενζίνη. Επίσης θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Εαν ζορίσεις την βενζίνα η κατανάλωση φθάνει στα ύψη.
O ecoboost δεν ειναι οικονομικος,χτυπαει 7.5αρια για πλακα αν πιεστει.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ. ΟΙ TURBO ΜΟΛΙΣ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΚΑΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ DIESEL ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ DIESEL ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ SERVICE, ΕΝΩ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ DIESEL 1.4D-4D ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 1.33. ΑΝ Ο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΠΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΠΟΤΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΦΕΡΝΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.
Να λεμε οτι ειναι και ακριβοτερο να αποκτησεις ντιζελ,αλλα και ακριβοτερο στις βλαβες.Οτι κερδισει κανεις μονο απ την καταναλωση κ την χαμηλοτερη τιμη του καυσιμου,Παντα μιλαμε για Ι.Χ.Εα τωρα προκειται να παρεις κανεις κανα βαρυ τζιπ...χαλαρα ας το παρει πετρελαιο...ομως στα μικρομεσαια πραγματικα δεν βλεπω οφελος απ το πετρελαιο,
Αν η τιμη του diesel παει κοντα στην τιμη της βενζινης τοτε το diesel δεν 8α εχει ουσιαστικα πλεονεκτηματα δεδομενου οτι τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ελλαδα ειναι μικρα και μεσαια.
Οταν η ασχετοσυνη βαραει κοκκινο:οι ιαπωνες ΔΕΝ πανε οπως λεει ο παραπανω στο diesel γιατι στην ιαπωνια δεν επιτρεπεται η πετρελαιοκινηση στα επιβατικα,οπως καποτε εδω.επισης πως βγαινουν ακριβοτερα τα σερβις των diesel παροτι δεν υπαρχει μπουζι κλπ μονο οσοι προφανως πληρωνουν σερβις σε Toyota και Vw group το βγαζουν το συμπερασμα
Αν το diesel φτάσει τιμές βενζίνης, αν το ένα, αν το άλλο... Στη δυτική Ευρώπη το πετρέλαιο πουλάει επειδή συνολικά είναι πιο οικονομικό στη χρήση του. Εφόσον το προσέχετε κ δε το ρημάζετε (άρα γλυτώνετε σοβαρές βλάβες) τα έξοδα θα είναι λιγότερα. Όσο περισσότερα τα χλμ που κάνετε τόσο πιο συμφέρουσα η επιλογή με ορίζοντα δεκαετίας.