Μέχρι 140 ίππους αποδίδει στο Fiesta ο 1,0 Ecoboost και μάλιστα με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Ford
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μέχρι 140 ίππους αποδίδει στο Fiesta ο 1,0 Ecoboost και μάλιστα με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Ford

Ο 1.000άρης EcoBoost της Ford

20.100 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2015)

Βραβευμένος ως ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς για 4 συναπτά έτη (2012, 2013 2014 και 2015), ο προηγμένος 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας της Ford, δίνει μια άλλη διάσταση οικονομίας και απόδοσης. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό και για τους δύο εκκεντροφόρους, ειδικά σχεδιασμένη τουρμπίνα που περιστρέφεται μέχρι και με 240.000 στροφές το λεπτό για μηδενικό turbo lag, overboost για ακόμη πιο γρήγορα προσπεράσματα, αλλά και ελαχιστοποιημένες εσωτερικές τριβές. Η Ford χάρη σε αυτόν τον επαναστατικό κινητήρα έκανε το απόλυτο downsizing: Λίγα κυβικά, μόλις 3 κύλινδροι και άμεσος ψεκασμός για οικονομία συνδυασμένα αριστοτεχνικά με turbo για δύναμη και ροπή. 


Η πρώτη εμφάνιση του κινητήρα έγινε στο Focus. Σε αυτό η απόδοση είναι 100 ή 125 άλογα με πολύ καλές επιδόσεις ( π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. για το 1,0 EcoBoost 125 PS), αλλά και πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου. Η τελευταία βρίσκεται μόνο στα 4,6 λτ./100 χλμ. για την έκδοση των 100 ίππων ή 4,7 λτ./100 χλμ. για αυτή των 125 ίππων, όντας σε θέση να συγκριθεί ακόμη και με diesel επιλογές της κατηγορίας. Το παράδειγμα της Ford με 1.000άρι, turbo, 3κύλινδρο, κινητήρα ακολούθησαν οι VW/Audi και η Opel, ενώ αναμένεται συνέχεια και από άλλους κατασκευαστές.

4,3 λτ./100 χλμ. στο Fiesta

H τοποθέτηση του 1,0 EcoBoost στο Fiesta ήταν φυσικό αποτέλεσμα της επιτυχίας του κινητήρα. Μάλιστα στο μικρό μοντέλο της Ford η εργοστασιακή κατανάλωση στις εκδόσεις με 100 και 125 άλογα είναι ίδια, ήτοι 4,3 λτ./100 χλμ. Μάλιστα οι εκπομπές ρύπων είναι 99 γρ./χλμ., που συνεπάγονται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Στις εκδόσεις Red Edition και Black Edition η απόδοση του κινητήρα έχει αυξηθεί στα 140 άλογα. Μάλιστα, όπως το διαβάσατε:
140 άλογα από 1.000 κ.εκ. κάτι το οποίο μεταφράζεται σε ειδική ισχύ ανά λίτρο μεγαλύτερη και από αυτή της Bugatti Veyron! Eδώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι αυξημένη κατά 0,2 λτ./100 χλμ φτάνοντας στα 4,5 λτ./100 χλμ.

To πρώτο μεσαίο στον κόσμο με 1.000άρι κινητήρα

Η μαγκιά της Ford είναι η τοποθέτηση του 1,0 EcoBoost και στο μεσαίο μοντέλο της, το Ford Mondeo. Με 125 ίππους και 170 Nm ροπής αποδίδει όσο ένα 1.800άρι ατμοσφαιρικό πριν δέκα χρόνια. Ή μάλλον αποδίδει καλύτερα μιας και το 1.000άρι αυτό έχει το τούρμπο του ρυθμισμένο για συνεχή απόδοση, χωρίς ξεσπάσματα και χωρίς να «ψοφάει» πουθενά. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12 δευτερόλεπτα, νούμερο που συγκρίνεται με αρκετά ντίζελ της κατηγορίας με την κατανάλωση να είναι 5,2 λτ./100 και 1,0 λτ./100 χλμ. πάνω από την 1,6 diesel έκδοση.

Η εμπιστοσύνη της Ford στον 1,0 EcoBoost φαίνεται με τον καλύτερο τρόπο στην επιλογή της να τον τοποθετήσει και στο μεσαίο Mondeo!

Η εμπιστοσύνη της Ford στον 1,0 EcoBoost φαίνεται με τον καλύτερο τρόπο στην επιλογή της να τον τοποθετήσει και στο μεσαίο Mondeo!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green