To Yaris Hybrid καίει μόλις 3,1 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη χάρη στην υβριδική τεχνολογία Toyota.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Yaris Hybrid καίει μόλις 3,1 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη χάρη στην υβριδική τεχνολογία Toyota.

H Τoyota απαντά υβριδικά

20.099 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2015)

Η Toyota έχει επενδύσει πολλά στην υβριδική τεχνολογία. Είναι άλλωστε εκείνη που πρόσφερε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής, το Prius. Το Hybrid Synergy Drive, όπως ονομάζεται το υβριδικό σύστημα της Toyota, συνδυάζει για την κίνηση του οχήματος δύο πηγές ενέργειας: Ενός ηλεκτροκινητήρα και ενός κινητήρα βενζίνης. Ανάλογα με τις συνθήκες οι κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά ή αυτόνομα με στόχο την εξοικονόμηση βενζίνης.

Yaris Hybrid: Στην πόλη «καίει» μόνο 3,1 λτ./100 χλμ.

Το υβριδικό Toyota Yaris χρησιμοποιεί έναν compact κινητήρα βενζίνης κύκλου ¶τκινσον 1,5 λτ. με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η δύναμη μεταφέρεται μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT στους εμπρός τροχούς. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρή όμως απόσταση (έως 2 χλμ.), με την ενέργεια να ανακτάται τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου. Συνδυαστικά, η δύναμη φθάνει τους 100 ίππους, ενώ η ροπή των 169 Nm του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από τα 0 κιόλας χιλιόμετρα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το Yaris Hybrid «καίει» μόνο 3,3 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει αντίστοιχα μόλις 75 γρ. CO2 ανά χλμ. Μάλιστα στην πόλη, όπου το σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια γίνεται κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά, η κατανάλωση είναι 3,1 λτ./100 χλμ.

Νέο Auris Hybrid: Μικρομεσαίο με κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ.

Η υβριδική τεχνολογία στο ανανεωμένο Toyota Auris συνδυάζει έναν πιο αποδοτικό κινητήρα βενζίνης κύκλου ¶τκινσον 1,8 λτ. με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), με έναν ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικό κιβώτιο e-CVT και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει τους 136 ίππους, παρέχοντας πολύ καλές επιδόσεις. Το σύστημα, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά (λειτούργια EV) για απόσταση έως 2 χλμ., παρέχοντας σε αυτό το διάστημα μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά πάντως, η μέση κατανάλωση είναι μόνο 3,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 79 γρ./χλμ. με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Η κατανάλωση στην πόλη είναι σύμφωνα με την Toyota μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. η ίδια με αυτή για το ταξίδι.


Η μέση κατανάλωση του νέου υβριδικού Toyota Auris είναι χαμηλότερη και από diesel μικρομεσαία.

Η μέση κατανάλωση του νέου υβριδικού Toyota Auris είναι χαμηλότερη και από diesel μικρομεσαία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda