To Yaris Hybrid καίει μόλις 3,1 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη χάρη στην υβριδική τεχνολογία Toyota.
H Τoyota απαντά υβριδικά
Η Toyota έχει επενδύσει πολλά στην υβριδική τεχνολογία. Είναι άλλωστε εκείνη που πρόσφερε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής, το Prius. Το Hybrid Synergy Drive, όπως ονομάζεται το υβριδικό σύστημα της Toyota, συνδυάζει για την κίνηση του οχήματος δύο πηγές ενέργειας: Ενός ηλεκτροκινητήρα και ενός κινητήρα βενζίνης. Ανάλογα με τις συνθήκες οι κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά ή αυτόνομα με στόχο την εξοικονόμηση βενζίνης.
Yaris Hybrid: Στην πόλη «καίει» μόνο 3,1 λτ./100 χλμ.
Το υβριδικό Toyota Yaris χρησιμοποιεί έναν compact κινητήρα βενζίνης κύκλου ¶τκινσον 1,5 λτ. με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η δύναμη μεταφέρεται μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT στους εμπρός τροχούς. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο ηλεκτρικά για μικρή όμως απόσταση (έως 2 χλμ.), με την ενέργεια να ανακτάται τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την πέδηση του αυτοκινήτου. Συνδυαστικά, η δύναμη φθάνει τους 100 ίππους, ενώ η ροπή των 169 Nm του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από τα 0 κιόλας χιλιόμετρα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το Yaris Hybrid «καίει» μόνο 3,3 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει αντίστοιχα μόλις 75 γρ. CO2 ανά χλμ. Μάλιστα στην πόλη, όπου το σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια γίνεται κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά, η κατανάλωση είναι 3,1 λτ./100 χλμ.
Νέο Auris Hybrid: Μικρομεσαίο με κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ.
Η υβριδική τεχνολογία στο ανανεωμένο Toyota Auris συνδυάζει έναν πιο αποδοτικό κινητήρα βενζίνης κύκλου ¶τκινσον 1,8 λτ. με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i), με έναν ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικό κιβώτιο e-CVT και μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει τους 136 ίππους, παρέχοντας πολύ καλές επιδόσεις. Το σύστημα, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά (λειτούργια EV) για απόσταση έως 2 χλμ., παρέχοντας σε αυτό το διάστημα μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά πάντως, η μέση κατανάλωση είναι μόνο 3,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 79 γρ./χλμ. με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Η κατανάλωση στην πόλη είναι σύμφωνα με την Toyota μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. η ίδια με αυτή για το ταξίδι.
Η μέση κατανάλωση του νέου υβριδικού Toyota Auris είναι χαμηλότερη και από diesel μικρομεσαία.
Τα έχουμε πει 150 χιλιάδες φορές. Η θερμοδυναμική απόδοση του diesel κινητήρα είναι δύσκολο να επιτευχθεί με την βενζίνη. Επίσης θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Εαν ζορίσεις την βενζίνα η κατανάλωση φθάνει στα ύψη.
O ecoboost δεν ειναι οικονομικος,χτυπαει 7.5αρια για πλακα αν πιεστει.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ. ΟΙ TURBO ΜΟΛΙΣ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΚΑΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ DIESEL ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ DIESEL ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ SERVICE, ΕΝΩ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ DIESEL 1.4D-4D ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 1.33. ΑΝ Ο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΠΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΠΟΤΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΦΕΡΝΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.
Να λεμε οτι ειναι και ακριβοτερο να αποκτησεις ντιζελ,αλλα και ακριβοτερο στις βλαβες.Οτι κερδισει κανεις μονο απ την καταναλωση κ την χαμηλοτερη τιμη του καυσιμου,Παντα μιλαμε για Ι.Χ.Εα τωρα προκειται να παρεις κανεις κανα βαρυ τζιπ...χαλαρα ας το παρει πετρελαιο...ομως στα μικρομεσαια πραγματικα δεν βλεπω οφελος απ το πετρελαιο,
Αν η τιμη του diesel παει κοντα στην τιμη της βενζινης τοτε το diesel δεν 8α εχει ουσιαστικα πλεονεκτηματα δεδομενου οτι τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ελλαδα ειναι μικρα και μεσαια.
Οταν η ασχετοσυνη βαραει κοκκινο:οι ιαπωνες ΔΕΝ πανε οπως λεει ο παραπανω στο diesel γιατι στην ιαπωνια δεν επιτρεπεται η πετρελαιοκινηση στα επιβατικα,οπως καποτε εδω.επισης πως βγαινουν ακριβοτερα τα σερβις των diesel παροτι δεν υπαρχει μπουζι κλπ μονο οσοι προφανως πληρωνουν σερβις σε Toyota και Vw group το βγαζουν το συμπερασμα
Αν το diesel φτάσει τιμές βενζίνης, αν το ένα, αν το άλλο... Στη δυτική Ευρώπη το πετρέλαιο πουλάει επειδή συνολικά είναι πιο οικονομικό στη χρήση του. Εφόσον το προσέχετε κ δε το ρημάζετε (άρα γλυτώνετε σοβαρές βλάβες) τα έξοδα θα είναι λιγότερα. Όσο περισσότερα τα χλμ που κάνετε τόσο πιο συμφέρουσα η επιλογή με ορίζοντα δεκαετίας.