Εσείς επιμένετε ακόμη να πάρετε ντίζελ για καινούργιο αυτοκίνητος;

Θέλετε σήμερα να αγοράσετε ντίζελ αυτοκίνητο όσο και όταν πρωτοήρθαν;

7.278 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2014

Μήπως σας πέρασε ο νταλκάς του ντίζελ; Μήπως ήταν η ομορφιά του καινούργιου που σας συνεπήρε και σας παρέσυρε στην αναμονή για ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο; Ή μήπως αντίθετα όσο μαθαίνετε τόσο περισσότερο θέλετε ένα ντίζελ μοτέρ; Τι έγινε;

 
«Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» λέει ο λαός για την περηφάνια του καινούργιου πράγματος. Eτσι και το ντίζελ. Η Ελλάδα, διψασμένη για φθηνή μετακίνηση και στερημένη για 30 χρόνια την τεχνολογία ενός άλλου καυσίμου, έπεσε με τα μούτρα. Το ντίζελ έγινε η απάντηση σε όλα τα προβλήματα. Η μόνη λύση στην κατανάλωση, ο σωτήρας της αυτοκίνησης στην Ελληνική αγορά.

Όχι περίεργα, ούτε και άδικα, αφού τα μοντέλα που πρωτοπάτησαν είχαν απίστευτες καταναλώσεις που δεν είχε ακούσει κανένα ελληνικό αφτί, τουλάχιστον εντός συνόρων. Όπως ο έρωτας όμως, έτσι και η εντύπωση του ντίζελ που κάνει το ντίζελ μετά από δύο χρόνια, έχει κάπως περάσει. Είναι όμως εικονικό το όλο ζήτημα ή υπάρχει υπόβαθρο; 

Το πρώτο πρόβλημα που ανακαλύψαμε με το ντίζελ είναι το κόστος αγοράς. Ένα μικρό μοντέλο μπορεί να φτάνει και στις 17.000 ευρώ. Τη στιγμή που με βενζίνη κατέβαινε και στα 10.000. Το κόστος άρχισε να διαιρείται με τα χιλιόμετρα και η λέξη απόσβεση πήρε τα πάνω της, με τη δική της αξία για κάποιους και υποκειμενικότητα για άλλους.

Το δεύτερο πρόβλημα ήρθε με τα καύσιμα. Γιατί όταν η νοθεία παραμένει υπαρκτό πρόβλημα, πολλοί φοβήθηκαν τις αντλίες καυσίμου που μπορεί να κληθούν να αλλάξουν με δικά τους έξοδα που συχνά ξεπερνούσαν τα 1.000 ευρώ. Για φαντάσου να σου τύχει μερικούς μήνες αφού έχεις σκάσει το τριχίλιαρο για να προτιμήσεις το ντίζελ έναντι της βενζίνης; 

Και μετά ήρθε ο αντίλογος. Γιατί μόνο μέσα στα τελευταία δύο χρόνια εμφανίστηκαν βενζινοκινητήρες που βάζουν πολλά ντίζελ στην άκρη σε θέματα κατανάλωσης. Ειδικά τα παλιότερα μοτέρ. Τι να το κάνεις το ντίζελ, για παράδειγμα, όταν με 3.000 ευρώ φτηνότερα αγοράζεις ένα 1.000άρι βενζίνης σε μικρομεσαίο και καις το ίδιο; Και δε φοβάσαι και το καύσιμο;

Όλες αυτές οι σκέψεις έπεσαν σαν κομπρέσες στον πυρετό του ντίζελ και μετρίασαν τα πάθη του πρώτου καιρού; Ή όχι; Εσείς επιμένετε; «Πίνετε νερό στο όνομά του»; Ή εντωμεταξύ αλλάξατε πάλι άποψη και τώρα θέλετε βενζίνη; Τι λέτε; Σας πέρασε η πρώτη καΐλα για ντίζελ;  

 
  • georgem

    Σήμερα, είμαι ακόμα περισσότερο σίγουρος ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου θέλω να είναι ντίζελ, επειδή:

    Η οικονομία του ντίζελ είναι θέμα θερμοδυναμικής, και πάντα θα είναι καλύτερη από του βενζινοκινητήρα όσο και αν βελτιωθεί ο τελευταίος (το ίδιο κάνει εξάλλου και ο ντίζελ).

    Εχει φανεί, ότι προσέχοντας λίγο τις εταιρίες και τα πρατήρια, μπορεί να εξασφαλιστεί η καλή ποιότητα του ντίζελ, ενώ οι τιμές του δεν κινδυνεύουν να "ξεφύγουν", επειδή στο ντίζελ στηρίζονται οι βαριές μεταφορές.

    Χάρη στα τεστ των περιοδικών και την εμπειρία, γνωρίζουμε πλέον με σιγουριά τους καλούς ντίζελ της αγοράς

    Προσωπικά μου αρέσουν τα SUV, και τα χαρακτηριστικά του ντίζελ τους ταιριάζουν καλύτερα, όπως και στο στυλ οδήγησής μου.

      1
  • lalas

    πηρα το πρωτο μου diesel το 2007 οταν ακομη υπηρχε απαγορευση στην Αθηνα,κυκλοφορουσα παρανομα και ρισκαρα ενα μικρο προστιμο,αλλαξα πριν 2 μηνες με καινουργιο diesel και δεν διανοηθηκα να παω σε βενζινα,οι ροπες ,οι χαμηλες στροφες στο ταξιδη,η καταναλωση,τα χαμηλα κοστολογια service ειναι πολυ μεγαλα πλεονεκτηματα του diesel που αν το ζησεις δεν ξαναλλαζεις...

    πληροφοριακα βαζοντας shell vpower diesel το φιλτρο πετρελαιου μετα απο 60.000km ηταν σαν καινουργιο,στο αλλο θεμα με την αναγεννηση του dpf αν καθε 500-600km πολης βγαινει λιγο εθνικη για 15-30 λεπτα προλαβαινει και καθαριζει μια χαρα,ακομη και αν δεν βγαινει καποιος καθολου εκτος πολης γινεται αυτοματα αναγεννηση του dpf μεσα σε 15 λεπτα....

    αν βαλουμε στη ζυγαρια και την καλυτερη τιμη που πιανει το μεταχειρισμενο diesel συκριτικα με το αντιστοιχο βενζινοκινητο,δειτε οποιο μεταχειρισμενο μοντελο θελεται ιδιας χρονολογιας στα δυο καυσιμα,η διαφορα στην τιμη αγορας δεν ειναι και τοσο μεγαλη....

      1
  • loukia

    Προσωπικά προτιμώ βενζίνη και μόνον βενζίνη, σε κάποιες περιπτώσεις πετρέλαιο και τα έχουμε ξαναπεί σε ανάλογο θέμα.
    Ότι βολεύει, κ.τ.λ. την κάθεμια και τον καθένα μας.

      1
  • Philip

    Στα σημερινά ντίζελ απαιτείται αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων διότι μπουκώνει στην χρήση εντός πόλης. Να πάρω ένα αυτοκίνητο που χρειάζεται συχνά πυκνά ξεμπούκωμα όχι ευχαριστώ κρατάω αυτό που έχω με κινητήρα που διαθέτη μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και είμαι μια χαρά. 

      1
  • geo.petin

    Kάποια από τα συμπεράσματα που αναφέρετε έχουν αλήθειες και σίγουρα κάποια diesel υπερτιμήθηκαν ενώ και οι αξιες της ντιζελοκίνησης μυθοποιήθηκν. ΟΜΩΣ ΤΑ DIESEL συνεχώς εξελίσσονται και ΠΑΝΤΑ θα καινε λιγότερο σε συνθήκες πόλης ή συνθήκες αυτοκινητικώς ζωής με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΙΑΙΑ χιλιομετρα οποτε καποια στιγμή ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ενός diesel. Από κει και περα ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ θα εξελλίσσονται οπως για παραδειγμα βλέπεις τις BENZ και τις BMW να διαθετουν πλέον ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ βενζινικίνητα μοντέλα με αστειες καταναλωσεις αν συγκριθουν αντίστοιχα μοντελα τους πριν μια 7ετία.Γενικά αν δε σου αρέσει ο τροπος αποδοσης ενός diesel με πολύ μικρό φάσμα αποδοτικής λειτουργίας, την όποια τραχυτητα χροιας ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚM πιθανόν να ΜΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ένα diesel που θα ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ. Όμως πρατηρώντας ότι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανιες όπως BENZ BMW AUDI κλπ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ ΜΕΓΑΛΑ DIESEL Π.Χ ΒMW 550d με 400ΗΡ KAI ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ  AΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1.300 cc ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ DIESEL ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ SUPERCARS...

      1
  • derd

    Κανενας βενζινοκινητηρας δε πιανει σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση αντιστοιχο Diesel (hp , ροπη)  . Αλλο τα νουμερα και αλλο η πραγματικοτητα..

      1