Τι άλλαξε τα τελευταία τρία χρόνια με την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης;

Τι άλλαξε τα τελευταία τρία χρόνια με την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης;

Τι άλλαξε τα τελευταία τρία χρόνια με την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης;

7.025 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2014)

Μπορεί κανείς να μετρήσεις πολλά θετικά, ίσως και κάποια αρνητικά, ποια είναι όμως τα πέντε σημαντικότερα οφέλη που αποκομίσαμε με το ντίζελ. Ας δούμε τους TOP 5 λόγους που είμαστε, τώρα, καλύτερα με το diesel.

Στην πέμπτη θέση, και το πρώτο που έκανε εντύπωση είναι η ποικιλία που έχουμε πλέον μπροστά μας όταν διαλέγουμε αυτοκίνητο. Μέσα σε μία νύχτα η γκάμα αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά διπλασιάστηκε. Από εκεί που είχες να διαλέξεις στο ίδιο μοντέλο δύο ή τρεις κινητήρες με τις αποδόσεις τους, τώρα έχεις άλλους τόσους, με διαφορετικά τελείως χαρακτηριστικά. Τα σίγουρο είναι πως σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, θα βρεις το αυτοκίνητο που σου ταιριάζει γάντι. 
Μια θέση πιο πάνω, στην τέταρτη, το ντίζελ μας έδωσε μια ανακούφιση στις επισκέψεις στο βενζινάδικο ή το πρατήριο όπως θα πρέπει να το λέμε τώρα, αλλά και λιγότερες επισκέψεις στο συνεργείο για το τακτικό σέρβις. Ακόμη και οι δύσπιστοι που επιμένουν να αλλάζουν λάδια κάθε 5.000 χλμ λες και ζούμε ακόμη στο 1980, τώρα επωφελούνται από τα μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις.
Στην τρίτη θέση, το ντίζελ είναι το μόνο που αναχαιτίζει την απαξίωση που είδαν τα μεταχειρισμένα τα τελευταία χρόνια. Με τις τιμές των αυτοκινήτων σε δεύτερο χέρι να έχουν εξισωθεί με τις ευρωπαϊκές, δηλαδή προς τα κάτω, το ντίζελ έγινε το μόνο στοιχείο που μπορεί να κρατήσει την τιμή ενός αυτοκίνητου ψηλά όταν έρθει η στιγμή να το πουλήσουμε. Πολλοί δεν το έχουν δει ακόμη, αφού είμαστε μόλις στο 3ο έτος, σταδιακά όμως τα χρήματα της αρχικής αγοράς θα αρχίσουν να επιστρέφουν.
Από την κατάταξη αυτή δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά το γεγονός ότι το ντίζελ μας έδωσε αυτοκίνητα με μηδενικά τέλη πέρα από τη μίνι και μικρή κατηγορία. Στη δεύτερη θέση, η ανακούφιση πως πλέον δεκάδες μοντέλα, με μερικά στην μεσαία κατηγορία, έρχονται με μηδενικά τέλη. Κι αν δεν είναι απολύτως μηδενικά, πότε άλλοτε είχαμε μεσαία μοντέλα με τέλη γύρω στο εκατοστάρικο. 
Πριν πάμε στο σημαντικότερο όφελος από το ντίζελ, να αναφέρουμε πως η πετρελαιοκίνηση τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως, πίεσε τους κατασκευαστές να εξελίξουν καλύτερους βενζινοκινητήρες. Όσο εύκολο είναι σήμερα να αγοράσεις ένα ντίζελ, τόσο δύσκολο είναι να πεις όχι σε ένα βενζινοκίνητο.
Η βασική διαφορά όμως είναι αυτή που φέρνει την πρώτη θέση στην κατάταξη. Το κόστος του καυσίμου. Γιατί δεν φτάνει που πας για καύσιμα πιο αραιά, αλλά για την ίδια ποσότητα δίνεις λιγότερα χρήματα. Το ότι το ντίζελ είναι το φθηνότερο καύσιμο το κάνει απάντηση στις προσευχές πολλών, ειδικά σήμερα που το ζωνάρι έχει σφίξει μέχρι ασφυξίας.
Εσείς όμως τι λέτε; Ποιο είναι το δικό σας Top5; Τι οφέλη είδατε εσείς από τα τρία χρόνια ντίζελ που έχουμε στην Ελλάδα; Ποιό ήταν το σημαντικότερο όφελος; Μήπως είδατε και κάποια μειονεκτήματα; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
NISSAN