Τι λέτε, μέχρι που φτάνει η «θυσία» σας, ή αντίθετα, μήπως είναι η κατανάλωση το μόνο που αξίζει να «πληρώσεις» για να μην πληρώνεις στο πρατήριο;

Τι λέτε, μέχρι που φτάνει η «θυσία» σας, ή αντίθετα, μήπως είναι η κατανάλωση το μόνο που αξίζει να «πληρώσεις» για να μην πληρώνεις στο πρατήριο;

Τι θα δίνατε για πραγματική κατανάλωση μόλις 3,5 λτ./100 σε μικρομεσαίο;

7.679 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2014)

Πόσο καύσιμο καίει το αυτοκίνητό σας; Αν είναι πάνω από πέντε ετών, η κατανάλωση είναι σίγουρα πάνω από 8 λτ/100 και μάλιστα βενζίνη. Τι θα δίνατε όμως για να δείτε πραγματική, μεικτή κατανάλωση από ένα μικρομεσαίο κάτω από το μισό;

Έχετε προσέξει πως μαζί με ντίζελ ήρθαν και κάποιες «ειδικές» εκδόσεις στην Ελλάδα που μέχρι τώρα ήταν μόνο για τις στήλες των περιοδικών που έγραφαν τα «περίεργα»; Μιλάμε για τις οικονομικές εκδόσεις από πλευράς καυσίμου που καταφέρνουν στα μικρομεσαία καταναλώσεις σταθερά κάτω από 5 λτ/100. 
Μοντέλα όπως η ECO της Mercedes A-Class, η έκδοση Bluemotion του Golf, Ecomotive του Leon, μόνο για να αναφέρουμε μερικά. Θα έλεγε κανείς πως είναι η καλύτερη αγορά μακράν, και για τους περισσότερους είναι. Το θέμα είναι εσείς τι θα δίνατε για ένα τέτοιο μοντέλο; 
Και δε μιλάμε μόνο για την τιμή. Σαφώς πρόκειται για αυτοκίνητα ντίζελ που έχουν σίγουρα υψηλότερη τιμή από αντίστοιχες εκδόσεις βενζίνης, που όμως καίνε ίσως και διπλή ποσότητα καυσίμου, και μάλιστα πιο ακριβού.Επιπλέον της τιμής των μοντέλων με πετρελαιοκινητήρες, οι εκδόσεις αυτές είναι και λίγο πιο «τσιμπημένες». Καμιά τριακοσαριά ευρώ. Αλλά ούτε αυτό είναι που θα «δίνατε» για να τις αποκτήσετε. 
Η απάντηση έρχεται από τον τρόπο που αυτά τα αυτοκίνητα πετυχαίνουν αυτές τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Σαφώς πρόκειται για το μικρομεσαίο που θέλετε, όμως υπάρχουν διαφορές. Ο κινητήρας έχει άλλη χαρτογράφηση και αποδίδει αλλιώς την ροπή του. Το λάδι στον κινητήρα είναι διαφορετικό ώστε να έχει ακόμη λιγότερες τριβές. Η δύναμη περνάει στο δρόμο από ένα κιβώτιο με μακρύτερη κλιμάκωση και όσο το δυνατόν πιο πολλές σχέσεις. Αυτό σημαίνει αργότερες ενδιάμεσες επιταχύνσεις και πολύ ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης (μεγάλες αποστάσεις από τον μπροστινό, μικρές επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις).
Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν χαμηλότερη (και σφιχτότερη) ανάρτηση για να μειώσουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Έχουν επίσης ταπωμένες εισαγωγές και ελάχιστα ανοίγματα στα τάσια ή τις ζάντες. Έχουν επίσης πολύ στενά ελαστικά, αφού σημασία έχει η τριβή, όχι η πρόσφυση. 
Στο δια ταύτα είναι πιο αργά στις επιδόσεις τους, δεν «σηκώνουν» πίεση (γιατί καίνε αλλά και γιατί δεν αποδίδουν), δεν έχουν κανένα σπορ χαρακτήρα (αν εξαιρέσεις την για άλλους λόγους σφιχτή ανάρτηση) και διαθέτουν ελάχιστο στιλ. Αλλά δεν καίνε «τίποτα» και δεν πληρώνουν τέλη.
Θα τα «δίνατε» όλα αυτά για να μην «καίτε»; Τι λέτε, μέχρι που φτάνει η «θυσία» σας, ή αντίθετα, μήπως είναι η κατανάλωση το μόνο που αξίζει να «πληρώσεις» για να μην πληρώνεις στο πρατήριο; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda