Ο James Bond οδηγούσε μια υπερτροφοδοτούμενη Birkin Blower Bentley του 1930 στα τρία πρώτα βιβλία της σειράς, τα Casino Royale, Live and Let Die και Moonraker.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο James Bond οδηγούσε μια υπερτροφοδοτούμενη Birkin Blower Bentley του 1930 στα τρία πρώτα βιβλία της σειράς, τα Casino Royale, Live and Let Die και Moonraker.

Το 1ο αμάξι του 007 (+vid)

3.418 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2016)

Ξέρατε ότι στα τρία πρώτα βιβλία του Ian Fleming, το αυτοκίνητο του James Bond ήταν η Birkin Blower Bentley του 1929; Ας ξαναθυμηθούμε το θρυλικό αγωνιστικό «κτήνος» με τον turbo κινητήρα των 4,5 λτ., ανατρέχοντας στην πολυτάραχη «ζωή» του.

Ο λογοτεχνικός ήρωας του Ian Fleming, ο διάσημος James Bond, οδηγούσε μια Birkin Blower Bentley στα τρία πρώτα βιβλία της σειράς, τα Casino Royale, Live and Let Die και Moonraker. Αφορμή για να ασχοληθούμε με το θρυλικό αυτό αυτοκίνητο σήμερα, υπήρξε ένα ενδιαφέρον video, στο οποίο το βλέπουμε να κάνει βόλτες 90 σχεδόν χρόνια μετά τη «γέννησή» του. Επιπλέον, ανακοινώθηκε πως η Bentley επιστρέφει φέτος στον 24ώρο αγώνα του Nurburgring με δύο Continental GT3.Πίσω από το αμάξι βρίσκεται ένας πρώην πιλότος του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Sir Henry «Tim» Birkin, ο οποίος περιγράφεται ως «ο καλύτερος Βρετανός οδηγός των ημερών του». Τα λόγια αυτά ανήκουν στον W. O. Bentley, με τον κο Birkin να αποτελεί ένα από τα γνήσια Bentley Boys.Ο κος Birkin, λοιπόν, με τη βοήθεια ενός πρώην μηχανικού της Bentley, αποφάσισε να φτιάξει πέντε υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές της Bentley 4½ Litre, ώστε να συμμετάσχουν στον 24ώρο αγώνα του Le Mans. Κάπως έτσι «γεννήθηκε» το 1929 η Birkin Blower Bentley, ένα αγωνιστικό όχημα που κατασκευάστηκε σε μόλις 55 αντίτυπα με βάση τους κανονισμούς του Le Mans.Η εξέλιξη και η κατασκευή έγινε σε ένα εργαστήριο στο Welwyn από τον μηχανικό Amherst Villiers (1900-1991), ο οποίος προμήθευσε και τις τουρμπίνες. Το μεγάλο αφεντικό W.O. Bentley ήταν εχθρικό απέναντι στην υπερτροφοδότηση, αλλά δεν είχε πλέον τη δύναμη ούτε της ίδιας του της εταιρείας και συνεπώς δεν μπορούσε να ματαιώσει τα σχέδια του κου Birkin.Η θεμελιώδης διαφορά ανάμεσα στις Bentley 4½ Litre και Blower ήταν η προσθήκη του υπερτροφοδότη τύπου Roots. Λόγω των εμποδίων που έθετε ο ιδρυτής και αρχιμηχανικός W. O. Bentley, ο κινητήρας δεν γινόταν να τροποποιηθεί στα αρχικά του στάδια και για αυτό η τουρμπίνα μπήκε στο τέλος και βρίσκεται έξω και μπροστά από τη γρίλια της μάσκας.Ο στροφαλοφόρος άξονας, τα πιστόνια και το σύστημα λίπανσης ήταν ξεχωριστά για τον κινητήρα της Blower, ο οποίος απέδιδε 175 ίππους στις 3.500 σ.α.λ., ενώ στην αγωνιστική του εκδοχή η ισχύς ανέβαινε στα 240 άλογα στις 4.200 σ.α.λ., μια τιμή μεγαλύτερη από αυτή της Bentley 6½ Litre. Οι αντίστοιχες τιμές της ατμοσφαιρικής Bentley 4½ Litre ήταν 110 και 130 ίπποι.Απολαύστε στο παρακάτω video την Birkin Blower Bentley του 1929, η οποία ενέπνευσε τη φαντασία του Ian Fleming, να είναι πιο «ζωντανή» από ποτέ…

Πίσω από το αμάξι βρίσκεται ένας πρώην πιλότος του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Sir Henry «Tim» Birkin, ο οποίος περιγράφεται από τον W. O. Bentley ως «ο καλύτερος Βρετανός οδηγός των ημερών του».

Πίσω από το αμάξι βρίσκεται ένας πρώην πιλότος του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Sir Henry «Tim» Birkin, ο οποίος περιγράφεται από τον W. O. Bentley ως «ο καλύτερος Βρετανός οδηγός των ημερών του».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto