• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο X-Tomi φτιάχνει ψηφιακά το Salsa Coupe που ουσιαστικά αποτελεί μια μείξη του Audi A5 με λεπτομέρειες από το Leon.

To Audi A5 της SEAT

Διαβάστηκε από 18933 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2017

Θα είχε νόημα η SEAT να φτιάξει μια οικονομικότερη εκδοχή του Audi A5; Και αν δεν απέφερε σημαντικά κέρδη, μήπως θα έκανε καλό στο προφίλ της; Πριν απαντήσετε, δείτε ψηφιακά πώς θα μπορούσε να είναι το μεγάλο coupe των Ισπανών…

 
Ζούμε στην εποχή του δανεισμού τεχνογνωσίας και μηχανικών μερών από εταιρεία σε εταιρεία, ακόμα και αν αυτές καμία φορά δεν ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Μια πρακτική που σίγουρα αποδίδει λογιστικά, καθώς κάνοντας χρήση των λεγόμενων «οικονομιών κλίμακας», οι φίρμες γλιτώνουν χρήματα από την εξέλιξη των νέων μοντέλων τους. Εκεί που μάλλον δεν αποδίδει, είναι στην ταυτότητα και τη μοναδικότητα των νέων αυτοκινήτων…
 
Η SEAT είναι μία από τις εταιρείες που πορεύεται με αυτό τον τρόπο. Ξεκίνησε τη «ζωή» της στηριζόμενη στα μοντέλα της Fiat και συνέχισε πάνω σε αυτά της Volkswagen. Μπορεί έτσι σήμερα, αν και μία μικρή εταιρεία από την Ισπανία, να έχει μοντέλα στη γκάμα της όπως το Leon CUPRA, που επωφελείται από τον κινητήρα των 300 ίππων του Golf R.
   
Έφτιαξε και το Ateca με βάση το Tiguan, ενώ ετοιμάζει και μικρότερο SUV, το Arona, που θα είναι το αδελφό μοντέλο του Polo SUV. Τι άλλο, όμως, μπορούν να δανειστούν οι Ισπανοί από τους Γερμανούς; Από ότι φαίνεται δεν σκοπεύουν να φτιάξουν ένα νέο Exeo, στηριζόμενοι στο Audi A4. Μήπως, τότε, να κοίταζαν προς τη μεριά του Audi A5; Δεν θα είχε νόημα μια φθηνότερη παραλλαγή του coupe; Και αν όχι λογιστικά, μήπως θα έκανε καλό στο πρεστίζ της ιβηρικής εταιρείας;
 
Κάπου εδώ μπαίνει στο «παιχνίδι» ο γνωστός «μάγος» του Photoshop, X-Tomi, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να δούμε το πώς θα μπορούσε να είναι ένα τέτοιο μοντέλο. Ο δημιουργός του το αποκαλεί Salsa Coupe και ουσιαστικά αποτελεί μια μείξη του Audi A5 με λεπτομέρειες από το Leon. Δεν ξέρουμε τι λένε τα τμήματα των επιχειρήσεων που κάνουν τις αναλύσεις και τις προβλέψεις πριν παρουσιάσουν κάποιο μοντέλο, αλλά μάλλον όλοι θα συμφωνήσουν πως στο προφίλ της SEAT θα έκανε καλό ένα μεγάλο τετρακίνητο coupe επιδόσεων. Εσείς τι λέτε;
 

Tags: SEAT
 
  • jimeta

    @Fulcad,σε παραδέχομαι και σε συγχαίρω για το σχόλιο που έκανες φίλε μου για την ποιότητα του Α5 που έχεις,όταν τα λένε πολλοί αναγνώστες και εγώ για την ποιότητα και των group vw πέφτουν να μας φάνε οι του autotriti λες και τους λέμε για το Αγιο δισκοπότηρο.VW PASSAT triptonic 2000 cc του 2006 φίλου,αμάξι 40000 ευρώ φτωχά εξοπλισμένο για την τιμή του και εσωτερικό έχει ξεφτίσει το χρώμα από τα πλαστικά διακόπτες κτλ,2 φορές βλάβη ηλεκτρικό χειρόφρενο,2 φορές αντλία βενζίνης και του βάζει 100 βενζίνα,τις προάλες βράδυ κάτω από φανοστάτη του έριχνε λάδι γιατί το είχε ρουφήξει και δεν ήταν η πρώτη φορά που του έβαζε λάδι από μόνος του,και δεν ξέρω αν του έχει βγάλει και τίποτα άλλο.Και γνωστός δουλεύει στην κεντρική αντιπροσωπεία vw μηχανικός και με μια λέξη τα αποκαλεί μ.....λα.Αυτά για να μην αυταπατώνται οι του autotriti.

      29
  • devil's advocate

    ενα α5 με μασκα seat!!!αν κανει 15 χιλιαρικα κατω απτο α5 μπορει και να το επαιρνα!!!θα αγοραζα και μια μουρη α5 και μετα θα ειχα ΚΥΡΟΣ...

      11
  • Νίκος

    Γιατί εξακολουθεί αυτό το παραμύθι με τη seat να παρουσιάζεται ως ισπανική φίρμα..; άντε εμπρός ολοταχώς για premium και αυτή...

      8
  • Φιλος

    Ειναι καλύτερα να δημιουργηθεί ένα νεο σχεδιαστικά μοντελο και οχι ενα Α5 παραλλαγμενο. Δηλαδή κατι πιο πάνω απο Leon σε μεγεθος, ισως με μικρο τριτο ογκο, κουπέ διθυρο εξ αρχής, μικροτερο του Α5, αισθητα πιο μεγαλο απο scirocco και ΤΤ...

      2
  • Stylatos

    Yparxei ena pragma pou paizei terastio rolo: Einai allo 8ema na pareis ena autokinhto kainourio kai allo metaxeirismeno pou den ksereis oute posa km exei oute ti tou xoun kanei. Egw eimai katoxos A5 to opoio agorasa kainourio to 2009, tou exw kanei 140 xiliades km kai paramenei san kainourio mesa eksw. Diafwnw oti h poiothta eswterikou den einai kalh ektos kai an milame gia basikh ekdosh. Egw to phra me derma kai alouminio kai kai den exei kseftisei tipota pou8ena kai exw kai paidia. Epishs mhxanoligika to mono pou mou exei xalasei einai 2 ais8hthres (300 eurw sunolo). Genika to 8ewrw polu anwtero san autokinhto apo to 320 coupe kai clk 200 pou eixa paei epishs na dw otan to agorasa.

     
  • fulcad

    Φυσικά και θα το έπαιρνα! Με το σουλούπι του A5 και την τωρινή μάσκα του Leon θα ήταν πολύ όμορφος συνδυασμός. Η κρίσιμη παράμετρος θα ήταν φυσικά το αντίτιμο. Δε θα έπρεπε με τίποτα να ξεφύγει από τις 35 χιλ. κατ'εμέ. Ήμουν κάτοχος Leon 1.8 FR 2015 και είμαι τώρα κάτοχος A5 2010 οπότε ένα τέτοιο πάντρεμα κρατώντας τα θετικά των δύο μοντέλων θα ήταν ιδανικός. Αμάξωμα και στήσιμο A5, μάσκα Leon και ποιότητα είτε Leon 2014+ είτε A5 2017+. Το σχολιάζω έτσι διότι κατά τη γνώμη μου η εσωτερική ποιότητα του Α5 έως και το 2017 δεν ανταποκρίνεται στα 50+ χιλιάρικά του. Αντιθέτως του Leon ήταν πολύ καλή για τα 23 χιλιάρικά του.

     
  • Γιάννης Τ.

    Απόγονος του Exeo/Cordoba σε σπόρ έκδοση. Χμ... μετράει γιατί όχι αλλά αν κάνει κάτι τέτοιο η SEAT τότε πρόκειται για περιορισμένη έκδοση όπως το SEAT Bocanegra.

     
  • Grepogoal

    Δειχνει πολυ ομορφο, η σχεδιαστικη γλωσσα της seat προσωπικα μου αρεσει.Παρ' ολα αυτα μηπως ειναι λιγο εξω απο τα "κυβικα" της εταιριας ενα τετοιο μοντελο;Σιγουρα θα δανειστει πολλα απο το Α5,αλλα σε αυτη τη κατηγορια το σημα μετραει.Κριμα θα ειναι να μπει σε παραγωγη και να παει απατο.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα