• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μέγεθος μετράει!

Διαβάστηκε από 9547 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/1/2017

Μόλις βρήκε το σωστό μέγεθος, απογείωσε τις πωλήσεις της σε όλη την Ευρώπη. Το ίδιο ετοιμάζεται να κάνει και στην Ελλάδα.

 
Αν θες ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, πιθανότατα να το θες γιατί έχει χώρους. Αν ένα μικρομεσαίο είναι μεγαλύτερο; Μήπως είναι και καλύτερο; Αυτό σκέφτηκε η Skoda και έριξε τα μοντέλα της «ανάμεσα» στις κατηγορίες. Τι πέτυχε όμως;

Νέος 100 ετών γίνεται; Γίνεται. Γιατί μπορεί η Skoda να έχει πίσω της μία ιστορία ενός και πλέον αιώνα, στην αγορά αυτοκινήτων όμως είναι μόλις νεαρά κυρία. Γιατί μόνο μετά την ένωσή της με τον όμιλο VW έθεσε θεμέλια να ανταγωνιστεί μάρκες ακόμη και της premium κατηγορίας στα ίσα. Πως το έκανε; Με το μέγεθος.

Λένε το μέγεθος δεν μετράει, όμως τα αυτοκίνητα πουλάνε ακόμη με το μέτρο. Φθηνά τα μίνι, οικονομικά τα μικρά, value for money τα μικρομεσαία και τα πράγματα αρχίζουν να τσούζουν στα μεσαία και πάνω. Το μέγεθος είναι καθοριστικό.

Αν ρωτήσεις τους αγοραστές της μικρής κατηγορίας, για παράδειγμα, οι μισοί αγοράζουν μικρό όχι γιατί θέλουν μικρό, αλλά γιατί μικρό αντέχει η τσέπη τους. Βάλτους ένα μέτρο αμάξι στην ίδια τιμή και θα πετάξουν της σκούφια τους. Αυτή τη σκούφια βγήκε να μαζέψει η Skoda.

Με τη σημερινή της γκάμα η Skoda έχει μόνο δύο μοντέλα που παίζουν απέναντι στα παραδοσιακά. Το Citigo, κλασσικό μίνι, και τη Fabia, φυσιολογικό μικρό. Τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ πιεσμένα, ενώ η αγορά απαιτεί και συμπαγείς διαστάσεις.

Εκεί όμως που η αγορά απαιτεί μέγεθος, η Skoda είναι παρούσα. Στο Rapid, με δύο αμαξώματα, προσφέρει τιμή μικρού με χώρους μικρομεσαίου. Η Οctavia, είναι πλέον μεγαλύτερη από αρκετά μεσαία αυτοκίνητα, όμως παίζει στα μικρομεσαία από πλευράς τιμής και πλασαρίσματος. Το ίδιο, και πιο αποτελεσματικά κάνει η Superb, με τα δύο πόδια στη μεγάλη κατηγορία, που όμως λανσάρεται ως μεσαία, και ας ρίχνει μέχρι και μισό μέτρο στα περισσότερα της κατηγορίας.

Και το Yeti δεν το λες ίδιο με το Juke σε μέγεθος, πιο κοντά στο Qashqai είναι, απέχει όμως σε τιμή. Και το ίδιο θα κάνει με το Kodiaq τώρα. Περισσότερο αμάξι στα ίδια λεφτά.

Εσείς τι λέτε; Σας δελεάζει η τακτική της Skoda να μπαίνει σφήνα ανάμεσα στις κατηγορίες με αυτοκίνητα που είναι μεγαλύτερα από τον ανταγωνισμό αλλά φθηνότερα από αντίστοιχα του ίδιου μεγέθους; Αφήνετε εύκολα κάτι τέτοιο να πάτε σε άλλη μάρκα;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    Ο μονος τομεας που αριστευει το γκρουπ ειναι ο επικοινωνιακος. Πολλη φαμφαρα και προλογος και μετα κλαις τα λεφτα σου.

      18
  • Σοφία

    Πιστεύω ότι μπήκε σφήνα στις άλλες εταιρείες,όχι μόνο για το μεγαλύτερο μέγεθος,αλλά περισσότερο για τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα των υπόλοιπων εταιρειών.

     
  • nikolas

    Θαυμαζω ιδιαιτερα τη Skoda, αυτη την εκπληκτικη σε ολα της εταιρεια, η οποια σαν αξιο μελος του VW Group εχει κληρονομησει την τεραστια αξιοπιστια, ποιοτητα, τεχνολογια ανεσης και ασσφαλειας του Γερμανικου group, μαζι με δυναμικες επιδοσεις, αξιοζηλευτη οδικη συμπεριφορα και πανεμορφα αυτοκινητα. Ειμαι λατρης της οπως και ολων των Γερμανικων αυτοκινητων. Μου αρεσει πολυ και ειδικοτερα η Octavia ειδικα η VRS που μετα την ανανεωση της με τα διπλα εμπρος φαναρια της εγινε ακομη πιο κουκλαρα. Επισης τρελλαθηκα πολυ με τη νεα Superb, η οποια βασιζεται πανω στο VW Passat, εχοντας φυσικα και ολες τις μεγαλες και τελειες τεχνολογιες απο αυτο. Ξεχωριζω ειπισης και το πανεμορφο Kodiaq, το πρωτο μεσαιο SUV του ομιλου και το πρωτο 7θεσιο της φιρμας. Μου αρεσει τρελα και μου φερνει κατι απο Audi Q7 και Porsche Cayenne, δυο αλλα κομψοτεχνηματα. Αυτο απο μονο του ειναι εντυπωσιακο. Αναμενουμε φυσικα και τα νεα Rapid SUV, Fabia SUV αλλα και τη 2η γενια του Yeti, με τα οποια η Skoda απλα θα απογειωθει. Κλεινοντας να αναφερω πως η Τσεχικη αυτη φιρμα ειχε ανεκαθεν βαρια και αξιοπιστη βιομηχανια αλλα ειδικοτερα μετα την εξαγορα της απο τη VW το 1991, απογειωθηκε κυριολεκτικα σε ολους τους τομεις και εγινε μια super εταιρεια.