Ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας έρχεται τρεις εκδόσεις με 100, 125 και 140 ίππους τόσο στο μικρό όσο και στο μεγάλο αμάξωμα.
Οι τιμές των 3θυρων και των 5θυρων εκδόσεων του νέου Fiesta
Οι τιμές για το νέο Fiesta ξεκινούν από 12.990 ευρώ για την 3θυρη Τrend έκδοση με τον 1.1 λτ. βενζινοκινητήρα απόδοσης 85 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και από 13.536 ευρώ για την 5θυρη με την ίδια μετάδοση. Ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας έρχεται τρεις εκδόσεις με 100, 125 και 140 ίππους τόσο στο μικρό όσο και στο μεγάλο αμάξωμα. Όσον αφορά τις 3θυρες εκδόσεις του παράπάνω κινητήρα, οι τιμές φτάνουν τα 14.289, 16.691 και 17.350 ευρώ αντίστοιχα. Έπειτα, στο μεγαλύτερο αμάξωμα του 5θυρου Fiesta οι τιμές είναι συγκριτικά ελάχιστα πιο ακριβές και φτάνουν τα 14.804 για τον 1.000άρη EcoBoost των 100 ίππων και 17.206 και 17.866 για τις εκδόσεις των 125 και 140 PS αντίστοιχα. Το σύνολο των κινητήρων EcoBoost που προσφέρονται συνδυάζονται μόνο με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με εξαίρεση την έκδοση των 100 ίππων που προσφέρεται και με αυτόματη μετάδοση 6 σχέσεων. Δείτε τις τιμές αναλυτικά!
Έκδοση | Αμάξωμα | Κινητήρας | Κιβώτιο Ταχυτήτων | Λιανική Τιμή με ΦΠΑ, Τέλος Ταξινόμησης (ευρώ) |
---|---|---|---|---|
Trend | 3Θ | 1.1L βενζίνη, 85PS | 5-τάχυτο μηχανικό | 12.990 |
Trend | 3Θ | 1.5L πετρέλαιο, 85PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 14.669 |
Business | 3Θ | 1.1L βενζίνη, 85PS | 5-τάχυτο μηχανικό | 13.678 |
Business | 3Θ | 1.5L πετρέλαιο, 85PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 15.428 |
Business | 3Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 14.289 |
Business | 3Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο αυτόματο | 15.860 |
ST-line | 3Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 16.691 |
ST-line | 3Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 140PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.350 |
ST-line | 3Θ | 1.5L πετρέλαιο, 85PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 16.519 |
ST-line | 3Θ | 1.5L πετρέλαιο, 120PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 16.880 |
Trend | 5Θ | 1.1L βενζίνη, 85PS | 5-τάχυτο μηχανικό | 13.536 |
Trend | 5Θ | 1.5L πετρέλαιο, 85PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 15.184 |
Business | 5Θ | 1.1L βενζίνη, 85PS | 5-τάχυτο μηχανικό | 14.194 |
Business | 5Θ | 1.5L πετρέλαιο, 85PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 15.943 |
Business | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 14.804 |
Business | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο αυτόματο | 16.376 |
ST-line | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.206 |
ST-line | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 140PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.866 |
ST-line | 5Θ | 1.5L πετρέλαιο, 85PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.034 |
ST-line | 5Θ | 1.5L πετρέλαιο, 120PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.395 |
Titanium | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 15.740 |
Titanium | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο αυτόματο | 17.312 |
Titanium | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 16.794 |
Titanium | 5Θ | 1.5L πετρέλαιο, 120PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.169 |
Vignale | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 17.396 |
Vignale | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS | 6-τάχυτο αυτόματο | 19.564 |
Vignale | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 19.223 |
Vignale | 5Θ | 1.0L βενζίνη EcoBoost, 140PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 19.935 |
Vignale | 5Θ | 1.5L πετρέλαιο, 120PS | 6-τάχυτο μηχανικό | 19.608 |
Διαβασα σε αλλο σαιτ οτι θα συνοδευονται με 8 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη! Αν αληθευει αυτο νομιζω οτι ειναι η πιο μεγαλη εγγυηση που εχει δωθει ποτε σε αυτοκινητο παραγωγης και αξιζουν συγχαρητηρια στη Ford! Ελπιζω η κινηση των Αμερικανων να συμπαρασυρει Ιαπωνες, Κορεατες και Γαλλους (καλα οι Γερμανοι ποτε δεν προκειται να κανουν κατι τετοιο) ωστε και εκεινοι με τη σειρα τους να αυξησουν τη χρονικη διαρκεια των δικων τους εγγυησεων προς οφελος δικο μας.
bye bye c3 . . bye bye micra . . τα λεμε !!
Το καλό γίνετε ακόμα καλύτερο,σημείο αναφοράς σε οδική συμπεριφορά της κατηγορίας του,αξιόπιστο και με 8 χρόνια εγγύηση όπως λέει η FORD,μπράβο της.
Αν η εγγυηση ειναι πραγματικη και οχι μουφα, δηλαδη καλυπτει οντως τα μηχανικα μερη, χωρις αλλα και χωρις αλλα τερτιπια, τοτε σιγουρα θα ειναι το επομενο αυτοκινητο μου. Ειναι σπουδαιο να απολαμβανεις σωστη οδικη συμπεριφορα χωρις αγχος για τυχαιες ζημιες, σε αυτους τους χαλεπους καιρους. Μηπως ομως υπαρχει οριο χιλιομετρων που στην πραξη ακυρωνει την οκταετη εγγυηση, πραγμα που θα επρεπε το περιοδικο να το αναφερει;
Το αυτοκίνητο αναμένεται να πουλήσει ακόμα περισσότερο σε σχέση με τώρα.Επιτέλους το 6άρι κιβώτιο και τα 120 άλογα με το πετρέλαιο,θα το απογειώσουν ενώ αν θα είναι ακόμα καλύτερο στο δρόμο δεν θα έχει αντίπαλο. Προβλέπω μεγάλη μάχη σε αυτό και το Ibiza..
Καλά μη χαίρεστε και τόσο πολύ. Όσο περισσότερα χρόνια εγγύηση έχει ένα αμάξι, τόσο πιο πολλά χρόνια σου κρατάει και η θηλιά στο λαιμό σου να χρυσοπληρώνεις δηλαδή τα σέρβις στη μαμά εταιρία χωρίς να μπορείς να πας σε ανεξάρτητο συνεργείο ή βενζινάδικο να αλλάξεις έστω και λάδια.. Άσε που όπως βλέπω αυτή την 8χρονη εγγύηση την πληρώνεις και με την αγορά του αμαξιού αφού βλέπω τις τιμές του να ξεφεύγουν εντελώς... 2.500 ευρώ πάνω από τον ανταγωνισμό...
Aναβαθμισμενο σημαντικα σε εσωτερικο και κινητηρες,αλλα κριμα που η αντιπροσωπεια διαλεξε αυτην την τιμολογιακη πολιτικη.Το αυτοκινητο λογικα θα ειναι κοντα η ακομη και στην κορυφη της κατηγοριας αλλα αυτο δεν δικαιολογει το να ειναι τοσο ακριβο.Ενδικτικα αναφερω σε μερικες εκδοσεις με τον ecoboost ειναι λιγο ακριβοτερο απο το focus!! Επισης δεν γινεται αναφορα στους χωρους,απο συνεπιβατες και πορτ-μπαγκαζ υπαρχουν επισημα στοιχεια?