Τελικά υπάρχουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής που να μπορούν να χαρακτηριστούν ευκαιρία;
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τελικά υπάρχουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής που να μπορούν να χαρακτηριστούν "ευκαιρία";

Το σκάνδαλο με τα πειραγμένα χιλιόμετρα

491.109 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2016)

Εισαγόμενο μεταχειρισμένο, που κάνει στη Γερμανία 15 χιλιάδες, πληρώνει τελωνείο, μεταφορικά κλπ. και αντί να πουλιέται 20 χιλιάδες, πουλιέται 10 χιλιάδες. Να το πάρω; Εσείς τι λέτε;

Η μεγάλη μας έρευνα με τα γυρισμένα χιλιόμετρα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων συνεχίζεται και πλέον αφορά την τιμή των εισαγόμενων μεταχειρισμένων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η αλήθεια είναι πως οι Ευρωπαίοι κρατούν λιγότερα χρόνια το αυτοκίνητό τους σε σχέση με εμάς τους Έλληνες. Ενώ, δηλαδή, εμείς το κρατάμε -σύμφωνα με την στατιστική αρχή- περίπου 12 χρόνια, στην Ευρώπη έχουν αγοράσει καινούριο στα 8!

Ως συνέπεια του παραπάνω γεγονότος, θα έλεγε κανείς πως στην Ευρώπη, τα καινούρια αυτοκίνητα χάνουν γρηγορότερα την αξία τους σε σχέση με τα εδώ. Για αυτό και μπορείς να βρεις -θεωρητικά- ευκαιρίες εισαγωγής...
Είναι όμως πραγματικά έτσι, ή πρόκειται για ένα μύθο;

Για να απαντήσουμε στο παραπάνω ερώτημα, πρέπει να δούμε πρώτα αν υπάρχει διαφορά στην τιμή των καινούριων αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας - Ευρώπης, ώστε να εξηγήσουμε ευκολότερα τυχόν αποκλίσεις και έπειτα να συγκρίνουμε τις τιμές, για το ίδιο βέβαια μοντέλο.

Εμείς διαλέξαμε 10 best seller μεταχειρισμένα μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες, της ίδιας χρονιάς και με τα ίδια περίπου χιλιόμετρα, και συγκρίναμε το πόσο πωλούνται εδώ, με το πόσο πωλούνται στην Γερμανία και την Ιταλία, δύο από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center