Ας δούμε ποια είναι τα κορυφαία σε κατανάλωση αυτοκίνητα σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αλλά κυρίως σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ας δούμε ποια είναι τα κορυφαία σε κατανάλωση αυτοκίνητα σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αλλά κυρίως σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις.

Κορυφαία σε κατανάλωση αυτοκίνητα

76.140 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποια αυτοκίνητα δεν καίνε τίποτα σε πραγματικές συνθήκες, ποια είναι οικονομικά στον αυτοκινητόδρομο και ποια σύμφωνα με τις μετρήσεις του κατασκευαστή; Παρακάτω θα βρείτε τα top σε κατανάλωση μοντέλα ύστερα και από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη.

Mε τις τιμές κατανάλωσης των κατασκευαστών να βρίσκονται εκτός πραγματικότητας και με τον ACEA (Σύνδεσμο Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου) να ανακοινώνει πως οι τιμές αυτές απλά εκλαμβάνονται σαν μέτρο σύγκρισης, αντιλαμβάνεται κανείς ότι απλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τις «πιάσει» στην πραγματικότητα, ακόμη και αν αν κινείται με νεκρά όπου μπορεί. Εμείς, εδώ και πολλά χρόνια πραγματοποιούμε μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε καινούργιο αυτοκίνητο, ενώ πρόσφατα προσαρμόσαμε αυτές τις μετρήσεις, ώστε να ανταποκρίνονται περισσότερο στην πραγματικότητα. Στις σελίδες που ακολουθούν θα δείτε ποια μοντέλα είναι σύμφωνα με τις τιμές των κατασκευαστών τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα, αλλά και ποια αυτοκίνητα στις μετρήσεις μας αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά. Παράλληλα παρουσιάζουμε τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς που επιτυγχάνουν την μεγαλύτερη ταχύτητα, καταναλώνοντας την δεδομένη στιγμή το λιγότερο καύσιμο μέσω της νέας καμπύλης μετρήσεων που έχουμε υιοθετήσει.  
Οι μετρήσεις για αυτή την καμπύλη περιλαμβάνουν οδήγηση σε μεγάλη ευθεία όπου το αυτοκίνητο αναπτύσσει ταχύτητα 140 χλμ./ώρα. Με τον κατάλληλο εξοπλισμό μετράμε την στιγμιαία κατανάλωση στα 80, 100, 120, 125, 130, 135 και 140 χλμ./ώρα, με την όλη διαδικασία να πραγματοποιείται 3 φορές ανά αυτοκίνητο και το αποτέλεσμα να προκύπτει από τον μέσο όρο. 
Μετρήσεις ΑutoΤρίτη
Οι μετρήσεις κατανάλωσης που πραγματοποιούμε σε κάθε δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο, βασίζεται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο. Στα πλαίσια αυτού του κύκλου κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (η διαδικασία επαναλαμβάνεται πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει», κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξομειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρων. Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και η ταχύτητα κίνησης με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. (ή 6,0 λτ./100 χλμ. για τα crossover), μια μέτρηση που καθιέρωσε το ΑutoΤρίτη για τα δικίνητα diesel.
Εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης 
Η τυποποιημένη μέτρηση της κατανάλωσης κατά NEDC (New European Driving Cycle) την οποία ακολουθούν οι κατασκευαστές διαφέρει από την πραγματικότητα. Όχι μόνο λόγω του ότι οι μετρήσεις κατά NEDC γίνονται σε εργαστηριακές συνθήκες και υπάρχουν «παραθυράκια» που μπορούν να ακολουθηθούν για να μειωθεί η κατανάλωση, αλλά και επειδή η ίδια η μέτρηση εξομοιώνει οδηγικές συνθήκες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ενδεικτικό είναι πως ο κύκλος NEDC τροποποιήθηκε τελευταία φορά το 1997, ενώ η μέση ταχύτητα δοκιμής του είναι τα 33,6 χλμ./ώρα, νούμερο υψηλότερο από το σημερινό (η μέση ταχύτητα στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες είναι από 25 έως 30 χλμ./ώρα). Όσον αφορά στα παραθυράκια που υπάρχουν; Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική μπορούν να μπουν χαρτοταινίες στις ενώσεις ή στη μάσκα, να χρησιμοποιηθούν λιπαντικά χαμηλής τριβής, να αυξηθεί η πίεση των ελαστικών, να γίνουν οι μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες περιβάλλοντος και ου τω καθεξής.

Ας δούμε τα top σε κατανάλωση μοντέλα σε κάθε μέτρηση.

Ας δούμε τα top σε κατανάλωση μοντέλα σε κάθε μέτρηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto