• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR με τον turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. με απόδοση 116 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;

Bασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.

Ζοοm στο Τoyota C-HR

Ζοοm στο Τoyota C-HR

Ζοοm στο Τoyota C-HR

Ζοοm στο Τoyota C-HR

Δοκιμή: Toyota C-HR

Διαβάστηκε από 62867 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/2/2017

Με… «δώρα» την προχωρημένη σχεδίαση, τον high-tech χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα, το Toyota C-HR φέρνει χαρμόσυνα νέα ανατρέποντας τα δεδομένα στην κατηγορία των crossover.

 
What`s new
- Δυναμικός, αλά coupe, σχεδιασμός 
- Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα TNGA
- 1,2 turbo με 116 άλογα
- «Καίει» 7,6 λτ./100 χλμ.
- Στρίβει καλύτερα από το Auris
- Από 20.520 ευρώ

+ Σχεδίαση, ποιότητα και φινίρισμα καμπίνας, γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, φρένα, τιμή
- Κλειστοφοβικές και «σκοτεινές» πίσω θέσεις, χλιαρές επιδόσεις, μέτριος χώρος αποσκευών, απουσία ζαντών αλουμινίου στη βασική έκδοση

 
Κακά τα ψέματα, το νέο C-HR που σημαίνει Coupe High Rider, δεν ήρθε απλά για να… έρθει. Αν και από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία των crossovers, το C-HR «ξεφεύγει» σχεδιαστικά ανοίγοντας νέα μονοπάτια αισθητικής και προκαλώντας τους υπόλοιπους παίκτες της κατηγορίας. Το C-HR είναι το δεύτερο μοντέλο της Toyota μετά το 3ης γενιάς Prius, που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της ιαπωνικής φίρμας και το πρώτο μοντέλο εκτός Ιαπωνίας με την «προίκα» αυτή. Με μήκος 4.360 χλστ. στέκεται ακριβώς απέναντι από το πρωτοπόρο της κατηγορίας, το Nissan Qashqai, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.640 χλστ., το πλάτος 1.795 χλστ και το ύψος 1.565 χλστ. Ιδιαίτερα προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική γι αυτό μεγάλο μέρος του πατώματος είναι καλυμμένο, η πίσω αεροτομή έχει μεγάλες οπές για την κατάλληλη ροή του αέρα, που καταλήγει σε ειδικά σχεδιασμένο «χείλος» στην άκρη την πίσω πόρτας, αλλά και προσεκτικά μελετημένους αεραγωγούς. 
 
Φουτουριστικό και ανατρεπτικό
Το C-HR ξεχωρίζει και μπράβο στην Toyota, που τόλμησε να βγάλει στην παραγωγή κάτι που απέχει ελάχιστα από το πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2014. Με πηγή έμπνευσης τις αναλογίες και τις ακμές ενός διαμαντιού, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Οι «πολεμικοί» προφυλακτήρες, τα απίθανα φτερά του αμαξώματος, η αεροτομή και τα μοναδικά πίσω φώτα, συμπληρώνουν την άκρως εντυπωσιακή και γεμάτη «αγριάδα» σχεδίαση. Είναι τόσο ριζοσπαστικό, που τo C-HR είτε το μισείς, είτε το αγαπάς. Δεν υπάρχει μέση οδός. Αν και το project του C-HR αρχικά αφορούσε μόνο την Ευρωπαϊκή αγορά, μετά την ολοκλήρωσή του προσέλκυσε το ενδιαφέρον και άλλων αγορών, οπότε αποφασίστηκε να διατεθεί και σε άλλες αγορές, όπως η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ.
 
Από 20.520 ευρώ
Το Toyota C-HR είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. και 116 άλογα ή ως υβριδικό με το 4ης γενιάς Hybrid Synergy Drive της ιαπωνικής φίρμας και 122 άλογα. Η τιμή εκκίνησης για την 4Χ2 βενζινοκίνητη έκδοση (C-ITY) είναι οι 20.520 ευρώ, χωρίς οθόνη αφής και ζάντες αλουμινίου, αλλά με στάνταρ Toyota Safety Sense (πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας), air condition, ηχοσύστημα, όλες τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες και 10 αερόσακους. Η έκδοση C-ENTER, με οθόνη αφής και ζάντες, κοστίζει 22.070 ευρώ. Η έκδοση C-ULT με στάνταρ μεταλλικό χρώμα κοστίζει 25.750 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση του C-HR, C-ULT, με σύστημα πλοήγησης GO και σύστημα ήχου JBL (με 9 ηχείο και ενισχυτή 576 Watts ήταν μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου από την αρχή) κοστίζει 27.450 ευρώ. Η 4Χ4 έκδοση συνδυάζεται μόνο με κιβώτιο CVT και στην έκδοση C-ENTER κοστίζει 27.170 ευρώ. Το υβριδικό Toyota C-HR είναι διαθέσιμο από την έκδοση C-ENTER με 24.870 ευρώ και φτάνει τις 30.255 για την έκδοση C-HIC GO JBL. 

Με τόσο ριζοσπαστική σχεδίαση, τo C-HR είτε το μισείς, είτε το αγαπάς. Δεν υπάρχει μέση οδός…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Πειραιωτης

    Σε μαυρο χρωμα με τον 1.2 λιτρων τουρμπο κινητηρα θα ηταν η επιλογη μου στην εκδοση c-center. Ειναι πανεμορφο πρωτοποριακο και κορυφαιο σε ποιοτητα,με μοναδικη μετρια ισως εικονα αυτη των οπισθιων θεσεων που λογω της οροφης νιωθεις λιγο περιορισμενα. Βεβαια το σχεδιο επιταση την καμπυλη στην ουρα και το αποδεχεσαι για την οπτικη συνεχεια του αυτοκινητου. Ο κινητηρας του ειναι πολυ καλος για εντος και εκτος της πολης διαδρομες και οικονομικος. Αν και οχι φτηνο δεν το λες και πανακριβο,παιρνεις ομως πακετο σαν ανταμοιβη την ασφαλεια της toyota μαζι με την αναγνωρισμενη αξιοπιστια της και την ηρεμια σου για πολλα χρονια απροβληματιστης λειτουργιας. Γενικα το θεωρω οτι καλυτερο στην κατηγορια του και κουκλι!!

      27
  • Gianni

    Όσοι το κρίνετε αρνητικά χωρις να το έχετε δει απο κοντά απλα σας λεω να πάτε να το δείτε! Όσο για τα: " - Κλειστοφοβικές και «σκοτεινές» πίσω θέσεις, χλιαρές επιδόσεις, μέτριος χώρος αποσκευών, απουσία ζαντών αλουμινίου στη βασική έκδοση " αρνητικά του autotriti, δε βρήκατε τίποτε αλλο να μη γελάμε όσοι το είδαμε ήδη απο κοντά;;;

      20
  • pan

    Μπορεί να είναι καλό αλλά?? 1.2cc με κατανάλωση 7+ και τιμή 20500 !!!!!Με 3000-4000€ λιγότερα υπάρχουν πολύ αξιόλογα diesel με μηδενικά τέλη και σχεδόν μισή κατανάλωση!!!!Περί ορέξεως και Τσέπης κολοκυθόπιτα!!!!!!!!!!

      16
  • jimeta

    Προσωπικά μου είναι πανάσχημο,ακριβό,και δεν προσφέρει τίποτα στην συγκεκριμένη κατηγορία που υπάρχουν άλλα πιο άνετα με χώρους κτλ,πιστεύω ότι είναι λάθος της ΤΟΥΟΤΑ και μπορεί και εμπορική αποτυχία της,ο καιρός θα δείξει.

      10
  • σπυρος

    ειπα γνωμη γιατι πηγα και το ειδα το αυτοκινητο.δεν εχω πρόβλημα με τα κλειστοφοβικα.αυτο που δεν μπορω να καταλαβω είναι ότι είναι ένα οικογενειακο αυτοκινητο.αν ηθελα τέτοιους χωρους θα επαιρνα ένα σπορ αυτοκινητο.

      10
  • VaL

    Αυτα τα "Κατηγορία - Εκτός δρόμου" που βάζετε για αυτά τα αμάξια, σας κάνουν να δείχνετε τόσο άσχετοι........... Τι φασόλια έχετε στο κεφάλι σας κ όλα τα λέτε ΕΚτός δρόμου??

      9
  • vg

    Το έχω δει από κοντά, πολύ φοβάμαι ότι θα έχει την τύχη του urbancruiser, αν εξαιρέσεις την εξωτερική του εμφάνιση, που κι αυτό είναι κάτι υποκειμενικό, τα υπόλοιπα είναι είναι η επιτομή του μετρίου. Κι εκείνη η οθόνη που βγαίνει έτσι απαράδεκτα από το ταμπλό... δλδ αν το αφήσεις για καμιά 10ριά ώρες στον ήλιο, τι να περιμένεις μετά;

      6
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Από πάνω μέχρι κάτω και από εμπρός μέχρι πίσω είναι Toyota.Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο.Τα περί κλειστοφοβικού, ΑΣΗΜΑΝΤΑ, μιας και το target του ΔΕΝ θα ασχοληθεί με αυτά...:-)

      6
  • Tasos

    Το πήρε φίλος ωραίο μόνο για οδηγός ή συνοδηγός κατανάλωση μέσα στην Αθήνα αντε γεια 8, 5lt και πάνω άνετα κατα τ άλλα τιμή 23500 ωραίο.

      5
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    μα καλα γιατι κανεις δεν λεει πως ειναι ενα κακο σχεδιαστικο αντιγραφο του lexus nx300h ??? ειναι πολλα τα λεφτα αρη,προτιμω qashqai η juke !!

      5
  • Right

    Einai kagkouriko ap to plai kai pisw alla auto den mas noiazei, peri oreksews koloku8opita... Auto pou einai pragmatika kako einai oti ftiaxnetai sthn tourkia kai ta 8emata aksiopistias pou 8a exei einai to mono sigouro -pera kai apo thn fthniarikh ais8hsh pou sou dinei. Ta toyota htan aksiopista palia otan htan apla ftiagmena kai made in japan. Twra oxi kai den einai tuxaies oi dekades anaklhseis pou exoun ka8hmerina.

      4
  • Νίκος

    Αν δεν είχε την ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση και την καλή (για Toyota) εσωτερική συναρμογή θα μιλάγαμε για το μεγαλύτερο fail της χρονιάς. Κινητήρας στην καλύτερη οριακός, χώροι απαράδεκτοι και πάτημα τίποτα το φοβερό. Έχεις ένα sport αυτοκίνητο που δεν πάει, ένα SUV μόνο για άσφαλτο, αυτοκίνητο πόλης που καίει πολύ με κακή ορατότητα, γιατί να το πάρεις? Μόνο για την εξωτερική του εμφάνιση.

      4
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΕΩΡΩ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. Ο 1.2 TURBO ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΑΥΤΟ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΤΙΟ, ΕΝΩ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΠΙΕΣΤΕΙ, ΕΝΩ Η ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ. ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.4 DIESEL ME TOΥΣ 90 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ Ο 1.6 DIESEL ΜΕ ΤΟΥΣ 112 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ AVENSIS, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.

      4
  • Grepogoal

    Εχω δει βιντεο-δοκιμη απο αγγλικο καναλι και φαινεται καλο.Τα πισω παραθυρα κατεβαινουν ελαχιστα κατω απο τη μεση και ειναι ηδη μικρα,το μονο πραγμα που ριχνει το αυτοκινητο.

      4
  • σπυρος

    Autotriti οι πισω θεσεις δεν ειναι μονο κλειστοφοβικες αλλα το κυριοτερο μικρες.δεν ειναι χωροι για ατοκινητο με τετοιο μηκος.

      4
  • Γιαννης

    ΚΕΡΑΥΝΕ μπερδεύεις λάθος κατηγορίες αυτοκινήτων! Το ΝΧ300h Παίζει στο μέγεθος του RAV4 και λιγο παραπανω, ενώ το CHR να το δεις στο UXconcept που θα εμφανιστεί τέλος της χρονιάς και θα μοιάζουν παρα πολυ!

      1
  • Giannis

    Αυτό το μοντέλο μόνο οι Toyota maniacs μπορεί να το πάρουν. Είναι ακόμη ένα φιάσκο της εντελώς εκτός τόπου και χρόνου πολιτικής της.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα