Εξαιρετικά οικονομικό σε κατανάλωση είναι το C-HR HSD. Οι επιδόσεις από τα 122 άλογα είναι μέτριες.

Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, εξαιρετική κατανάλωση

321.689 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2017

Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, στον τομέα των κινητήρων η Toyota επέλεξε να μην έχει κάποιον diesel κινητήρα για το νέο C-HR, δίνοντας έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. 
Έτσι, καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής (μόνο ο θερμικός κινητήρας).  
Μάλιστα, όπως σε όλα τα υβριδικά της Toyota, το κιβώτιο και εδώ είναι ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα, με λειτουργία που θυμίζει CVT, αλλά που έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο. 
Ας αφήσουμε όμως την θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη. Ξεκινώντας λοιπόν με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό. 
Μάλιστα, προσόν του C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους (η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη βέβαια, στον αυτοκινητόδρομο οι απαιτήσεις καυσίμου είναι μεγαλύτερες (γύρω στα 7-8 λτ./100 χλμ.). 
Στον τομέα των επιδόσεων τώρα, τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει και με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. Σε αυτό βέβαια, συμβάλλει και το αυτόματο κιβώτιο που παράγει ένα περίεργο «βουητό» το οποίο θα πρέπει να συνηθίσεις όταν βυθίζεις απότομα το δεξί πεντάλ στο πάτωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • mx5er

    Ο,τι γραφει ο nik δεν ισχυει. Προφανως οχι μονο δεν εχει οδηγησει υβριδικο της toyota αλλα δεν γνωριζει ουτε βασικα θεωρητικα πραγματα. Πρωτον μιλα για ανοικτο κλιματισμο σε ανηφορα...θα επρεπε να ξερει οτι ο κλιματισμος δουλευει με τη μπαταρια και δεν κοβει δυναμη απο το μοτερ. Ειμαι κατοχος και θα σου πω και τι γινεται και στο προσπερασμα...η επιταχυνση ειναι αμεση σε kick down, η ροπη αφθονη και ελεω ηλεκτροκινητηρα...το προσπερασμα παιχνιδακι. Οσο για το φιλο Παναγιωτη υπαρχουν πολλα αμαξια που μπορει να παρει με 122 αλογα, τα υβριδικα εχουν ως κυριο στοχο την οικονομια. Και ο κινητηρας βγαζει τοσα αλογα γιατι δουλευει σε κυκλο atkinson οχι σε otto με οτι αυτο συνεπαγεται σε οικονομια και επιδοσεις (βλεπε νεο yaris που δουλευει και στους 2 κυκλους)

      58
  • mx5er

    Εγω κανω ταξιδι με 120-130 και η καταναλωση παιζει απο 4,8-5,5. Μετα απο 3 χρονια η μεση καταναλωση μου ειναι 4,6 (Η καθημερινη μου ρουτινα ειναι 22χλμ καθημερινα Πευκη-κεντρο Αθηνας-Πευκη). Το βουητο ειναι κατι που δεν αποφευγεται λογω cvt κιβωτιου...σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο στο ξεπληρωνει ομως σε ανεση και ομαλοτητα αλλαγων σε νορμαλ συνθηκες κινησης. Εχω στην κατοχη μου 1800αρι ατμοσφαιρικο 10ετιας και σου λεω οτι οι ρεπριζ ειναι σχεδον ιδιες αν οχι καλυτερες σε πολλες πειπτωσεις. Τωρα αν εσυ εχεις συνηθισει σε αλλα γκαζια τοτε σιγουρα αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι για σενα. Καθε αυτοκινητο εξυπηρετει καποιο σκοπο...δε μπορω εγω πχ να γκρινιαζω πως το mx5 μου δεν εχει χωρο για τα παιδια μου...οταν το αγορασα ηξερα τι υποχωρησεις επρεπε να κανω. Η ενας κατοχος rx8 οτι καιει πολυ...και αυτος θα επρεπε να ξερει οτι ο περιστροφικος εχει το τιμημα του. Οποτε και με το υβριδικο δε μπορω να εχω 4,5 καταναλωση και επιδοσεις type-r.Υπαρχουν αλλα υβριδικα για τους ανησυχους οπως το nsx η p1 η 918 κτλ. Οπως ανεθερες αν δεν εχεις προβλημα με τα τελη κυκλοφοριας μπορεις να περιμενεις την εκδοση με τα 180 αλογα που τη σκεφτομαι και εγω αν και το επομενο μου θα ειναι ηλεκτρικο.

      52
  • panosl1

    Το άρθρο είναι αρχαίο.... Παρ όλα αυτά το c-hr είναι ένα καλό αυτοκίνητο...

      40
  • Παναγιωτης

    Οταν διαβασα την ιπποδυναμη νομιζα οτι ηταν λαθος τυπογραφικο!!!για να παρω σημερα 1800 κυβικα συν ηλεκτροκινητηρα θα περιμενα 422 αλογα εστω κ με αυξημενη τιμη αγορας ,οχι 122

      30
  • Nik

    Μεγαλος fun της toyota αλλα με τα υβριδικα με ξενερωσε. Και εξηγουμε. 4 ατομα, αποσκευες ,κλιματισμος ανοιχτος σε ανηφορα με κληση 3-4 τοις εκατο. Πηγαινεις με 80 και χρειαζεται να περασεις απο μια νταλικα αμεσα.πατας τερμα το γκαζι,,,τι γινεται μπορει να που καποιος κατοχος;; Αυτο λεγεται ενεργητικη ασφαλεια ,,και με αυτα τα χρεπια υβριδικα με την ελαχιστη ροπη ξαναγυρισαμε στο 1990,εξαιρω βεβαια το νεο auris hydrid που θα βγαινει 2λιτρο με 180 και θα πηγαινει καλα ,αλλα λογω cc δεν θα μπορουμε να το παρουμε. Θα ηθελα να γινει ενα τετοιο τεστ γιατι υποψιαζομαι οτι το οχημα δεν μπορει καν να προσπερασει σε μια τετοια κατασταση βαζο τας σε κινδυνο τους επιβατες.

      12
  • Αθανασιος

    Η κατανάλωση εκτός πόλης που αναφέρει το άρθρο (7-8λιτρα ) δε συμβαδίζει με την πραγματικότητα . Κανένα αυτοκίνητο καινούργιο δεν καταναλώνει τόσο , εκτός και αν ταξιδεύεις με160+++. Auris hybrid σταθερά με 130 κατανάλωση 5.6 λίτρα στην αντλία .

      12
  • Mike

    Στον ανοιχτό δρόμο που γράφει το άρθρο 7-8 λίτρα χλωμό το βλέπω αν κάποιος ταξιδεύει με 140-150. Γιάρις υβριδικό το φέρνει 8+. Γιαυτό δεν έχουν νόημα τα υβριδικά για κάποιον που ταξιδεύει πολύ. Τα ντίζελ δυστυχώς ακόμα είναι αναντικατάστατα στον ανοιχτό δρόμο και η θερμοδυναμική τους απόδοση άπιαστη ακόμα και από τους πιο εξελιγμένους βενζινοκινητήρες. Και λέω δυστυχώς γιατί δεν έχουν λυθεί και ούτε μάλλον πρόκειται ποτέ να λυθούν τα θέματα με τους ρύπους, μια και η εξέλιξη τους πλέον σταματά. Μόνο τα πετρέλαια ακόμα και δίλιτρα με μεγάλο απόβαρο αν είναι, μπορούν να πετύχουν πολύ μικρές ρεαλιστικές καταναλώσεις. Και εννοώ ρεαλιστικές, να μην σκέφτεσαι κάθε στιγμή να πατήσεις το γκάζι λίγο παραπάνω...

      2
  • Nik

    Mx5er με 10,2 sec 110-140 με kickdown δεν λεγετε αφθονη ροπη εκτος αν ερχεσε απο 1200αρι ατμοσφαιρικο 20ετιας. Το υβριδικο αυτο συστημα θα ειχε νοημα αν συνδιαζοταν με το τουρμπατο μοτερ. Εδω με αυτο το ενευριστικο μουγκριτο σε καθε δυνατη επιταχυνση χανει ποντους και σε ανεση το οχημα. Οσο για την οικονομια πες μας λιγο σε αυτοκινητοδρομο με την κλασικη ταχυτητα 130 τι καταναλωση εχεις;

      2