Ο 1,2 turbo κινητήρας ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,2 turbo κινητήρας ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του.

Κινητήρας: Πολιτισμένη λειτουργία με «χλιαρές» επιδόσεις

177.336 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)

O 4κύλινδρος 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, προέρχεται από το Auris και αποδίδει 116 άλογα με 185 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 σε 10,8 δλ.), αλλά κινεί το C-HR αξιοπρεπώς χάρη και στο έξυπνα κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα. Οι σπορ διαθέσεις του C-HR θα ταίριαζαν με περισσότερο «νεύρο» στις επιδόσεις (60-100 με 4η/5η και 80-120 με 5η/6η σε 9,4/112,8 δλ. και 14,6/19,6 δλ. αντίστοιχα), αλλά η αποζημίωση έρχεται από την συγκρατημένη κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 7,6 λτ./100 χλμ. Με εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ., το C-HR έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.


Με πηγή έμπνευσης τις αναλογίες και τις ακμές ενός διαμαντιού, βασικό χαρακτηριστικό  του C-HR είναι η coupe αισθητική του.

Με πηγή έμπνευσης τις αναλογίες και τις ακμές ενός διαμαντιού, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η coupe αισθητική του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN