Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του Prius+, έφτασε η ώρα για το καθιερωμένο «φρεσκάρισμα», το οποίο περιλαμβάνει ήπιες αισθητικές παρεμβάσεις, αναβάθμιση του εσωτερικού και τεχνικές ρυθμίσεις.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του Prius+, έφτασε η ώρα για το καθιερωμένο «φρεσκάρισμα», το οποίο περιλαμβάνει ήπιες αισθητικές παρεμβάσεις, αναβάθμιση του εσωτερικού και τεχνικές ρυθμίσεις.

Toyota Prius+: To μοναδικό 7θέσιο υβριδικό MPV της Ευρώπης, αναβαθμίζεται

9.828 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2014)

Το Toyota Prius+, δέχεται ένα ελαφρύ αισθητικό φρεσκάρισμα, εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του, γίνεται συμβατό με τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6 και αναβαθμίζεται οδηγικά, ζητώντας 4,1 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ.

Ήταν η έκθεση της Γενεύης του 2011 όταν η Toyota παρουσίασε την 7θέσια παραλλαγή του Prius, προσθέτοντας στο όνομά του το «+», προφανώς για να αναδείξει το επιπλέον του πράγματος σε χώρους και λειτουργικότητα. Τρία χρόνια μετά, έφτασε η ώρα για το καθιερωμένο «φρεσκάρισμα» του μοντέλου, το οποίο περιλαμβάνει ήπιες αισθητικές παρεμβάσεις, αναβάθμιση του εσωτερικού και τεχνικές ρυθμίσεις.Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, το ανανεωμένο Prius+ απέκτησε προβολείς LED και τροποποιημένη γρίλια της μάσκας, με το κάτω τραπεζοειδές τμήμα της να αποκτά ένα μαύρο μεταλλικό φινίρισμα. Αλλαγμένα είναι και τα LED φώτα ημέρας και οι εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω διαφέρουν τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας.Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Prius+ απέκτησε στην παλέτα των χρωμάτων του δύο νέες αποχρώσεις (Dark Sherry metallic & Attitude Black mica), ενώ στο εσωτερικό προσετέθησαν πινελιές σκούρου ασημί διακόσμου. Χρώμιο τοποθετήθηκε στις χειρολαβές των θυρών και στους αεραγωγούς της κεντρικής κονσόλας, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται μια TFT οθόνη 4,2 ιντσών, στην οποία απεικονίζονται οι βασικές πληροφορίες του οχήματος.Βελτιωμένη υπόσχονται οι άνθρωποι της Toyota πως θα είναι η οδηγική συμπεριφορά του Prius+, χάρη στις νέες ρυθμίσεις που έγιναν στην ανάρτηση. Επιπλέον, τοποθετήθηκε νέο υλικό ηχομόνωσης στο πίσω τμήμα της καμπίνας, ενώ το υβριδικό σύνολο είναι πλέον προδιαγραφών Euro 6. Υπενθυμίζουμε πως το Toyota Prius+ παίρνει κίνηση από ένα 1.800άρι μοτέρ 99 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα 81 ίππων. Χάρη στη συνδυαστική ισχύ των 136 ίππων, το όχημα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., ενώ η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 96 γρ./χλμ.

Το Prius+ απέκτησε προβολείς LED και τροποποιημένη γρίλια της μάσκας, με το κάτω τραπεζοειδές τμήμα της να αποκτά ένα μαύρο μεταλλικό φινίρισμα, ενώ αλλαγμένα είναι και τα LED φώτα ημέρας και οι εισαγωγές αέρα.

Το Prius+ απέκτησε προβολείς LED και τροποποιημένη γρίλια της μάσκας, με το κάτω τραπεζοειδές τμήμα της να αποκτά ένα μαύρο μεταλλικό φινίρισμα, ενώ αλλαγμένα είναι και τα LED φώτα ημέρας και οι εισαγωγές αέρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center