Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.
Οδική συμπεριφορά: ραφινάρισμα και βελτιώσεις στα σημεία
Όπως και στους υπόλοιπους τομείς του, έτσι και γύρω από την οδική συμπεριφορά ο οδηγός θα παρατηρήσει αλλαγές μικρής μεν κλίμακας αλλά σε αρκετά σημεία. Το μόνο που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο και στοιχειοθετεί το πιο χτυπητό νέο γνώρισμα, είναι η βελτίωση της ποιότητας κύλισης σε βαθμό που το Golf μοιάζει να πιέζει πια τα όρια της κατηγορίας του προς τα πάνω. Ο δρόμος κάτω από τα 17άρια ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής ακούγεται ελάχιστα ή και καθόλου αν βοηθάει και το οδόστρωμα ενώ ακόμα και πάνω από κακή άσφαλτο ελάχιστα είναι τα βουητά που θα διεισδύσουν στο σαλόνι. Κάτι ανάλογο ισχύει και με τις λακκούβες οι οποίες δε μπορούν να διαταράξουν την επίπεδη κίνηση του οχήματος. Η ρύθμιση της ανάρτησης μοιάζει ίσως μια ιδέα πιο σφικτή από ότι πριν, χωρίς να χάνεται ο στόχος της οδικής συμπεριφοράς. Οι κλίσεις παραμένουν συγκρατημένες ενώ η δομή στο πίσω μέρος (με ημιάκαμπτο άξονα σε αυτές τις εκδόσεις) συνεχίζει να μη μας ενθουσιάζει όσο μια λύση πολλαπλών συνδέσμων, αλλά μας έδωσε την αίσθηση ότι ελέγχει λίγο πιο καλά τις ταλαντώσεις από ότι πριν το λίφτινγκ. Το τιμόνι έχει την γνωστή ελαφριά αίσθηση αλλά όσο ο ρυθμός της κίνησης εντείνεται αποδεικνύεται ικανοποιητικό. Κορυφαία εκ νέου τα φρένα με 35,4 απόσταση ακινητοποίησης και καλή αίσθηση στο πεντάλ χωρίς σημάδια κόπωσης. Μια ιδέα ελαφρώς αυξημένου βάρους, την οποία είχαμε από το εξωτερικό κιόλας, μας συνάντησε και στην εν Ελλάδι δοκιμή. Η VW ανακοινώνει μόλις 10 κιλά αύξηση οπότε δεν είμαστε εντελώς λάθος.
Σε μια ορεινή διαδρομή το Golf θα εμφανιστεί ίσως ένα «κλικ» πιο αποτελεσματικό από ότι πριν. Μοιάζει επιπλέον, να έβαλε πιο πολύ στο ρεπερτόριό του το όσο το δυνατόν πιο άνετο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
《Δεν έχει πια έκδοση με ρύπους κάτω από 100 γρ. CΟ2/χλμ》 και πως να εχει; στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειχε ασχετως αν οι γερμανοκομπιναδοροι προγραμματιζαν τα αυτοκινητα τη στιγμη του ελεγχου ρυπων να εκπεμπουν λιγοτερους.
Μετα απο ενα 6μηνο με το εταιρικο Golf λεω Auris και παλι Auris!
Άσε φίλε , τη Γερμανική "ποιότητα" και "τεχνολογία" την έχω ζήσει απο πρώτο χέρι και έχω ακούσει "καλά λόγια" απο αρκετούς γνωστούς που είχαν Vw , οπότε κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο......Όσο για την κακία που βγάζεις για τα Γιαπωνέζικα που βγαίνουν στην Τουρκία ας κρίνουν οι άλλοι τα λεγόμενα σου και το πόσο ευσταθούν αυτά που λες.......
Εχεις λεφτα; Αγοραζεις ιαπωνικο που ειναι πλεον στην ιδια τιμη ή και πιο ακριβο απο γερμανικο. Δεν εχεις λεφτα; Αγοραζεις γερμανικο και κανεις το σταυρο σου καθε φορα που θα πας βολτα ή ταξιδι να μην σε αφησει στο δρομο.
Οπως παντα κανω ευστοχες συγκρισεις τυπου Maybach με σκουτερ Piaggio, να πω οτι ειναι χαωδης η διαφορα τιμης ενος Κουβαγκεν Γκολφω με ενα Auris! Το πρωτο εχει 20.000€ ενω το δευτερο εχει 19.500€ (1.2 turbo - 116 hp)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγω που ειμαι πλουσιος και εχω φραγκα θα αγορασω το γκολφω και οι υπολοιποι που ειστε μπατιρηδες και δεν εχετε να φατε να πατε να αγορασετε το ιαπωνικο!
Φιλε wow μιλαμε για νορμαλ και λιγο πιο πανω καταστασεις! Οχι για ζαμπλουτους που ασχολουνται αποκλειστικα και μονο με την υπερπολυτελεια! Να σκεφτομαστε τι γραφουμε.
Μετά από ένα χρόνο με το auris (εταιρικο) λέω golf και πάλι golf
Εντάξει παιδιά η βλακεία και η ασχετοσύνη πρέπει να έχουν και ένα όριο. Δεν μπορείτε να συγκρίνετε γερμανική τεχνολογία και Ποιότητα κατασκευής με τα ιαπωνικά τάπερ και μάλιστα φτιαγμένα στην Τουρκία. Όχι άλλο κάρβουνο...
Μετα απο ενα εξαμηνο με εταιρικη Mercedes-Maybach S600 λεω Auris και παλι Auris!!!
Ta pragmata einai apla: Exeis lefta? pairneis germaniko gia na exeis poithta, texnologia, asfaleia kai kuros. Den exeis? pairneis iapwneziko na kaneis th doulitsa sou.
Ο καθένας έχει την άποψη του έρχομαι απο δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα Ep70 και N13 και τώρα που εχω mk4 ελάχιστα προβλήματα έχει βγάλει μόνο ελατήριο αφαλου πόρτας στους καλούς απλώς ετυχε η του πινουν το αίμα
Ναι αλήθεια Είδα τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μου είπε ότι πούλησε τη veyron, το R8 το RS6 κτλπ που έχει για να πάρει toyotοlexus. Δεν είδατε κιολας που όλοι οι εφοπλιστές και αρχηγοί κρατών κυκλοφορούν με τoyota και οχι με S-class?
Αν κάποιος επιλέξει το νεο golf, με 1000€ παραπάνω παίρνει το 1.5 130 ps blue emotion τετρακύλινδρο με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων.Μακριά από την μόδα των μικρών τρικύλιδρων και επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας τους υπάρχει ;;;