• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο «επιθετικό» body kit με νέο προφυλακτήρα μπροστά και πλήθος γωνιών συνθέτουν το αμάξωμα του Γερμανικού Hatchback.

Αν το ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει «ζωντανός» και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα.

Εκρηκτικές είναι οι επιδόσεις του VW Golf GTI Clubsport με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 5,9 δλ.

Ανασχεδιασμένα πλαϊνά μαρσπιέ και ζάντες 19 ιντσών για το GTI Clubsport.

Χαρακτηριστικές λεπτομέρειες του VW Golf GTI Clubsport

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η τοποθετημένη στο πορτμπαγκάζ αεροτομή.

Test: VW Golf GTI Clubsport

Διαβάστηκε από 8236 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2017

Πιο GTI από ποτέ - Η ειδική έκδοση Clubsport ξεχειλώνει τις επιδόσεις και τις οδηγικές αρετές του Golf GTI χαρίζοντας προστιθέμενη αξία στο θρυλικό αρκτικόλεξο, που καθιέρωσε το μικρομεσαίο μοντέλο της VW.

 
What`s new
- Ειδική έκδοση του Golf GTI
- Με 265 άλογα (290 για 10 δλ)
- 0-100 σε 5,9 δλ.
- Από 34.950 ευρώ

+ Ποιότητα κατασκευής, κινητήρας –επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, θέση οδήγησης, μπλοκέ διαφορικό, ευκολία οδήγησης, ποιότητα κύλισης
- Κατανάλωση, συνεργασία κιβωτίου στην οριακή οδήγηση

 
To αρκτικόλεξο GTΙ (Grand Tourismo Injection) προέκυψε από την γρήγορη έκδοση της πρώτης γενιάς του VW Golf και εκτός του ότι συνόδεψε κάθε μία από τις 6 επόμενες γενιές του μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου, έμελλε να γίνει και συνώνυμο μιας ολόκληρης κατηγορίας χάτσμπακ μοντέλων με compact αμάξωμα, δυνατό κινητήρα και σπορ «στήσιμο». Σήμερα η γερμανική φίρμα γιορτάζοντας τα 40 χρόνια του Golf και θέλοντας να ακολουθήσει τον «φρεσκότερο» ανταγωνισμό του GTI, παρουσίασε μια «ειδική» έκδοσή του, την Clubsport, η οποία με 265 άλογα (για 10 δλ. και μέσω της διαδικασίας overboost η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 290 άλογα) ήρθε με άγριες διαθέσεις. 
 
Ξεχωρίζει σε εικόνα και… τιμή
Μια ματιά είναι αρκετή για να διαπιστώσεις τις αλλαγές στην εμφάνιση (εκτός φυσικά της μαύρης λωρίδας με το λογότυπο Clubsport χαμηλά στο μαρσπιέ), που στοχεύουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής, αλλά και της τόνωσης της ούτως ή άλλως ξεχωριστής σχεδίασης του Golf GTi. Έτσι υπάρχει νέος προφυλακτήρας με αεροδυναμικά στοιχεία και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πίσω διαχύτης, μεγάλη αεροτομή, μαύροι πλευρικοί καθρέφτες, ανασχεδιασμένες απολήξεις εξάτμισης, αποκλειστικής σχεδίασης τροχοί 19 ιντσών (έξτρα) και κόκκινες δαγκάνες φρένων με λογότυπο GTI.

Το VW Golf GTI Clubsport φυσικά εκτός από ξεχωριστή εμφάνιση έχει και… ξεχωριστή τιμή ξεκινώντας από 34.950 ευρώ για την 3θυρη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 5θ έκδοση ανεβαίνει στις 36.100 ευρώ, ενώ το μοντέλο της δοκιμής (3θ με κιβώτιο DSG) κοστίζει 36.800 ευρώ. Για την 5θυρη υπολογίστε 1.850 ευρώ επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Οταν εβαζε μπλοκε διαφορικο η Mazda στο MPS των 265 ιππων πριν 10+ χρονια αντι για τετρακινηση, την ελεγαν εμμεσως πλην σαφως τρελη στο Auto Motor und Sport εκεινης της εποχης! Τωρα ομως που το κανει το Golf ολα μια χαρα! Εζησα να το δω κι αυτο! Στα αρνητικα βλεπω το DSG...λογικο...ο,τι πιο ζημιαρικο μετα τους κινητηρες του γκρουπ.

      55
  • 日本 旗

    FAKE JAPAN καθεσαι στο συνεργειο και ξυνεσαι μεχρι να σου φτιαξουν το γερμανικο σου σαπιοσαραβαλο και σ' εχει φαει η βαρεμαρα χαχαχα Εστω κι ετσι σ' εχω κανει να υπογραφεις με ιαπωνικη σημαια φουστιτσα! Εγω ουτε για αστειο δεν θα εβαζα γερμανικη σημαια! Χαιρομαι που σε τσουζω και αφιερωνεις χρονο να ασχολεισαι μαζι μου αλλαααα.... αργεις χαρακτηριστικα! Εχω γεμισει με σχολια και ιαπωνικες σημαιουλες ολα τα αρθρα του Autotriti! Σε ειχα κουρασει ειχες πει ε? Τωρα θα σε ξεκανω!

      40
  • Πειραιωτης

    Εχει επιδοσεις και χωρους ειναι φορτωμενο για να δειχνει διαφορετικο απο τα απλα εξωτερικα αλλα εχει για μενα 3 σοβαρα στοιχεια στα μειονεκτηματα του....ειναι ακριβο ειναι golf και τοσο μετριο οπτικα που ουτε στο ελαχιστο δεν με συγκινει.Εκτος του οτι ειναι vw οποτε και γνωριζω οτι θα εχω στανταρ σε μικρο χρονικο διαστημα σοβαρα προβληματα. 35-36 χιλιαρικα αλλωστε για vw ειναι οπως να το κανουμε πλεονεξια. Αν θελω να ξεχωριζω στο ιδιο επιπεδο τιμης χτυπαω το GT86 που ειναι και σπορ εχει δυνατες επιδοσεις και οδικη συμπεριφορα και πανω απο ολα ειναι αστερι ομορφιας που θα το βλεπω και θα νιωθω υπεροχα περνωντας μαζι του πολλα χρονια ηρεμιας και ανεμελιας γιατι ειναι toyota!

      7
  • vg

    Συνέλθετε κάποιοι εδώ μέσα, η vw είχε μπλοκέ διαφορικό σε μοντέλα της πάνω από μια δεκαετία, σας διαφεύγει ότι ήταν από τις πρώτες εταιρίες που με το quatro έφερε τα πάνω κάτω στα ράλυ; Μη γράφετε ότι σας κατέβει.

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΧΑΧΑ, ΩΣΤΕ ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ GTI ΤΟΥ 2017 ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΣΑΞΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΛΑΝΣΕΡ ΤΟΥ 2000(280 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΙΜΑ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ 10''). ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΠΛΟΚΕ ΟΛΟ Κ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΖΝΤΑ MPS, FOCUS ST ΘΑ ΕΙΔΑΝ Κ ΘΑ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΤΙ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, ΤΑ ΛΑΝΣΕΡ ΕΒΓΑΙΝΑΝ 400 ΑΛΟΓΑ ΜΑΜΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!!!!!!!!!! ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ Κ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ

     
  • 日本 旗

    Και να συμπληρώσω λέγοντας σας πως με το Mazda MPS σε 10 χρόνια από τώρα θα πάει η NASA στον ήλιο! Μιλάμε ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ μπροστά, να τα λέμε αυτά...

     
  • nolian

    KATANTISE AIDIA I ANTIPATHEIA GIA TO VW.MIA PLIROFORIA GIA OLOUS.TO GROUP VW EINAI PROTOS SE POLEISIS STH EYROPI GIA POLLOSTI FORA KAI TO GOLF PROTOS STH KATIGORIA TOU.ENO I MAZDA DEN YPARXEI STH LISTA TON POLISEON.H EINAI KAPOU STO TELOS TIS LISTAS.